Ophalers nieuwe log

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hey dso, beetje lat maar nette training op de machines toch.
    Benen ziet er ook goed uit, en als je toch naar alkmaar rijd kunnen wij samen trainen

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
      Mark, nette training!

Jij bent trouwens van de zaterdag toch? (i.v.m. trainingsmeet)
      Dat klopt, zie je profielboodschap
      Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by quibus View Post
        Hey dso, beetje lat maar nette training op de machines toch.
        Benen ziet er ook goed uit, en als je toch naar alkmaar rijd kunnen wij samen trainen
        Wie weet komt dat nog wel es

Comment

• Originally posted by quibus View Post
          Hey dso, beetje lat maar nette training op de machines toch.
          Neem dan mij ook gelijk mee !

Comment

• Hier nog ff een filmpje van ee nsingle rep met 170 kg die ik fallus beloofd had te plaatsen. Inmiddels doe ik dus 25 kg meer. Maar daar heb ik nog geen filmpje van.
            YouTube - DSO 170 kg deadlift

Comment

• Nice!
              netjes hoor!
              Calisthenics / Street workout

Comment

• Zou een riem gebruiken als je je rug niet hol krijgt en natuurlijk wel je benen tot full lockout trekken he.

Desalniettemin: brute deadlift hoor, echt wel.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Hier nog ff een filmpje van ee nsingle rep met 170 kg die ik fallus beloofd had te plaatsen. Inmiddels doe ik dus 25 kg meer. Maar daar heb ik nog geen filmpje van.
                  Damn Mark op dat filmpje zieje er zeker groot uit, en wat een armen .
                  Weet niet of je look nu nog hetzelfde oogt maar ik vind het zeker meevallen vooral dan met de vele posts die we te lezen krijgen dat je te zwaar staat, vind ik echt niks van, pure klasse !!

Blijven gaan maat
                  No means Try Again

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                    Zou een riem gebruiken als je je rug niet hol krijgt en natuurlijk wel je benen tot full lockout trekken he.

Desalniettemin: brute deadlift hoor, echt wel.
                    Dank je
                    En ja, ik weet dat de uitvoering op dit filmpje niet perfect is, maar dit is een filmpje van mijn eerste poging om 170 kg te deadliften waar ik inmiddels al weer ruim boven zit. En een beetje cheaten mag toch als je over een dood punt heen wilt komen he?
                    Overigens gebruik ik nooit een halterriem. Maar ik denk dat nu ik de 200 kg nader ik er puur voor de veiligheid maar eens mee ga beginnen...

Originally posted by Fistful of Steel View Post
                    Damn Mark op dat filmpje zieje er zeker groot uit, en wat een armen .
                    Weet niet of je look nu nog hetzelfde oogt maar ik vind het zeker meevallen vooral dan met de vele posts die we te lezen krijgen dat je te zwaar staat, vind ik echt niks van, pure klasse !!

Blijven gaan maat
                    Toffe reactie. Thnx
                    Maar ik train niet voor de looks dus het is voor mij een bijkomstigheid
                    Overigens ga ik voor de brute looks als het toch om uiterlijk gaat. Veel gewicht tillen en maar zien waar het schip strand.
                    Overigens wil ik mijn BF toch niet meer over de 20% heen laten gaan, en eigenlijk liever ook niet meer over de 15% als ik daar weer eenmaal op zit. Maar dat is meer om 2 andere redenen:
                    1) mijn gezondheid
                    2) zodat mijn broeken weer passen hahaha

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Hier nog ff een filmpje van ee nsingle rep met 170 kg die ik fallus beloofd had te plaatsen. Inmiddels doe ik dus 25 kg meer. Maar daar heb ik nog geen filmpje van.

Ja joh, deadlift jij even om en nabij twee-en-een-halve Linda, knap hoor.

En nou niet meer zeuren om een reactie, anders ga ik wél beginnen over je pens
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Hahahaha Yes my lady

Comment

• Netjes Mark
                          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Originally posted by Sancho View Post
                            Netjes Mark
                            Tof, thanks!

Comment

• Haha je gaat niet voor de looks, maarreuhh toch heb je dat tough-ass-look bro dus je slaagt in je doelstelling er bruut uit te zien.

Vraagje, weet je hoeveel je bf daar dan was, viel waarschijnlijk mee of niet ??

Ow en wat dat Linda tillen betreft, piece of cake, kun je haar op je schouders leggen en wat lunges gaan doen ofzo, is miss idee voor foto bij jullie meet
                              No means Try Again

Comment

• hmm DSO ene kant van de stang, linda en wat gewicht aan andere kant en ik til ze dan :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X