Rustdag vandaag. Evaluatie:
Trekkend gevoel in mijn biceps. Bijna kloppend. Borst voelt goed aan. Geen spierpijn of what so ever. Wel veel honger de hele dag door. Negeer het zo veel mogenlijk en beperk mijn inname van koolhydraten zoveel mogenlijk deze week. Maaltijden in de ochtend bestaan voor 60% uit koolhydraten, in de middag voor 40% en in de vroege avond 10%. Eiwitten bijven hoog. Voornamelijkste bronnen zijn kipfilet, gekookte ham, runderrookvlees,eieren, tonijn, magere melk en magere kwark.
Koolhydraatbronnen deze week bestaan verdeeld over de dag uit:
4 volkoren boterhammen s'morgens
300 gram bruine rijst of volkoren pasta
2 volkoren broodjes eind van de middag
onbeperkt groenten verdeeld over de hele dag.
Deze week geen fruit, muv wat blauwe bessen s'morgens bij het ontbijt.
Vetten worden uit vleeswaren en tonijn gehaald deze week en uit wat visolie pillen die ik nog had liggen. Dat is ongeveer 30% van mijn totale calorieinname per dag.
Cardio deze week bestaat uit 14 km per dag fietsen (naar mijn werk).
Morgen rug/schouders trainen, daarna een dag rust en daarna benen.
Trekkend gevoel in mijn biceps. Bijna kloppend. Borst voelt goed aan. Geen spierpijn of what so ever. Wel veel honger de hele dag door. Negeer het zo veel mogenlijk en beperk mijn inname van koolhydraten zoveel mogenlijk deze week. Maaltijden in de ochtend bestaan voor 60% uit koolhydraten, in de middag voor 40% en in de vroege avond 10%. Eiwitten bijven hoog. Voornamelijkste bronnen zijn kipfilet, gekookte ham, runderrookvlees,eieren, tonijn, magere melk en magere kwark.
Koolhydraatbronnen deze week bestaan verdeeld over de dag uit:
4 volkoren boterhammen s'morgens
300 gram bruine rijst of volkoren pasta
2 volkoren broodjes eind van de middag
onbeperkt groenten verdeeld over de hele dag.
Deze week geen fruit, muv wat blauwe bessen s'morgens bij het ontbijt.
Vetten worden uit vleeswaren en tonijn gehaald deze week en uit wat visolie pillen die ik nog had liggen. Dat is ongeveer 30% van mijn totale calorieinname per dag.
Cardio deze week bestaat uit 14 km per dag fietsen (naar mijn werk).
Morgen rug/schouders trainen, daarna een dag rust en daarna benen.
Comment