Fal's Zware Metalen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even tussentijdse notitie wat niet meteen met training zelf te maken heeft. Laatste paar weken ben ik dus weer aan het cutten en met de westside barbel opzet komt het makkelijk overeen. Op Max Effort dagen zo'n 2600kcal, Dynamic Effort dagen 2200-ish kcal en op niet kracht dagen 1700kcal. Gemiddelde week is dan 2000-2100kcal. Het omschakelen was niet al te makkelijk en had in de avonden enorm veel honger.

Daarnaast zit ik ook al een tijdje naar dat Intermittent Fasting te kijken. Steeds tot de conclusie komende dat het niet is wat ik wil. Vanochtend dan maar gewoon begonnen met dat gedoe. Idee is dat rust metabolisme nog hoger komt te liggen dus dat is mee genomen. Eet window is van 16:00 tot 22:00 dus honger onderdrukken komt dan ook goed van pas.

Vandaag rust dag met 1700kcal en eerste IF dag. Om 15:00 even lichtelijk honger gehad, maar niks ernstigs. Maar na me tweede maaltijd voelde ik me zo enorm vol...en enorm duf en slaperig. Zal wat worden :P

Verders in de ochtend wat mobiliteits werk gedaan. Als ik wat wijder sta kan ik full squaten met reet letterlijk op de grond. Probleem is alleen qua evenwicht. Dus heb het overhead full squat met een schijf van 15kg boven me hoofd voor evenwicht. Wat gezwaai en andere oefeningen met de kettlebell en nog wat met me Sled gespeeld voor conditie.

Ben benieuwd wat het IF verder met me gaat doen

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      Even tussentijdse notitie wat niet meteen met training zelf te maken heeft. Laatste paar weken ben ik dus weer aan het cutten en met de westside barbel opzet komt het makkelijk overeen. Op Max Effort dagen zo'n 2600kcal, Dynamic Effort dagen 2200-ish kcal en op niet kracht dagen 1700kcal. Gemiddelde week is dan 2000-2100kcal. Het omschakelen was niet al te makkelijk en had in de avonden enorm veel honger.

Daarnaast zit ik ook al een tijdje naar dat Intermittent Fasting te kijken. Steeds tot de conclusie komende dat het niet is wat ik wil. Vanochtend dan maar gewoon begonnen met dat gedoe. Idee is dat rust metabolisme nog hoger komt te liggen dus dat is mee genomen. Eet window is van 16:00 tot 22:00 dus honger onderdrukken komt dan ook goed van pas.

Vandaag rust dag met 1700kcal en eerste IF dag. Om 15:00 even lichtelijk honger gehad, maar niks ernstigs. Maar na me tweede maaltijd voelde ik me zo enorm vol...en enorm duf en slaperig. Zal wat worden :P

Verders in de ochtend wat mobiliteits werk gedaan. Als ik wat wijder sta kan ik full squaten met reet letterlijk op de grond. Probleem is alleen qua evenwicht. Dus heb het overhead full squat met een schijf van 15kg boven me hoofd voor evenwicht. Wat gezwaai en andere oefeningen met de kettlebell en nog wat met me Sled gespeeld voor conditie.

Ben benieuwd wat het IF verder met me gaat doen
      Succes met IF! Ben benieuwd of het je bevalt. Het is wel even omschakelen. Hoeveel % van het totaal neem je voor het trainen?
      AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

• Volle gevoel en duf na een maaltijd klinkt bekend... Had ik in het begin ook, is nu al een heel stuk minder. Ik ben wel een stuk gevoeliger voor suiker geworden... Als in 1 snoepje zorgt voor een 'we moeten linda opsluiten want die stuitert als een idioot rond'
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Zat te denken al me maaltijden voor 16:00 samen te vatten in die ene maaltijd en daarna gewoon volgens schema. Maar dat zal zwaar vallen op sportdagen. Dus doel is zo wie zo al me koolhydraten voor het sporten te nemen en daarbij wat eiwitten. Overige eiwitten/vetten kunnen ook na het sporten genuttigd worden.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
            Daarnaast zit ik ook al een tijdje naar dat Intermittent Fasting te kijken.
            Eerst van alles lopen roepen en vervolgens ga je het zelf ook proberen. Verrader!
            Owner of the Iron Playground.

Comment

• Ik weet niet precies hoe ik het ga doen, maar with god as my witness, fallus als jij DC gaat doen kom ik je boven en onderkaak breken op dezelfde stoeptegel
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                Eerst van alles lopen roepen en vervolgens ga je het zelf ook proberen. Verrader!
                Fallus is nou eenmaal een rare vogel...
                Maar goed, als hij wil moet ie het gewoon proberen.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
                  Ik weet niet precies hoe ik het ga doen, maar with god as my witness, fallus als jij DC gaat doen kom ik je boven en onderkaak breken op dezelfde stoeptegel
                  Heb DC al een tijdje terug gedaan. Vond er geen zak aan dus nee ik zal dat niet doen en blijf gewoon bij me WSB schema op moment.

Comment

• Fallus, hoe is het met je IF?
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Kom net uit me bed gerolt...heb honger gevoelens en hoor+voel me maag. Maar dat is niet echt een honger gevoel, want is het zelfde als me maag die uitrekt in een bulk of krimpt in een cut. Eigenlijk geen echt honger gevoel, maar echt prettig voelt het niet. Moet er even door heen. Hoeveelheid slaap geen probleem, maar wel vage dromen gehad. Vager dan normaal.

Drink gewoon water en flikker wat capsules naar binnen van visolie, vitaminen en een zakje animal cuts.
                      Vanavond Dynamic Effort Lower Body dag dus dat betekend me eerste sportdag op IF en inname van zo'n 2200kcal.

Comment

• Dacht dat ik de laatste weken op sportdagen echt meer at qua kcal. Had eens een opzetje gemaakt en sindsdien "wing" ik het op gevoel. Resultaten kwamen er. Maar nu blijkt dat ik op een ME dag helemaal niet rond de 2600kcal eet :O

Ach ja resultaten daar gaat het om. En zelfs toen ik die vette PR na PR zette op de squat tijd terug at ik ook zoiets, alleen 2x zoveel rijst op een sportdag.

Ben ook benieuwd hoe het zal zijn om een ochtend training te doen na een tijdje op IF. En hoe werkt dat...de avond er voor volproppen met de nodige koolhydraten? :P

Me IF opzet voor me cut is dus als volgt:

Rust dag
                        soms wat GPP en extra mobiliteits/flexibiliteits werk
                        16:00 300ml halfvolle melk, 500gr magere kwark + 25gr whey
                        19:00 400gr kipfilet, 400gr groenten
                        21:30 500gr kwark, 4 eieren omelet
                        kcal 1835, 264eiwit, 54vet, 76kh

DE Dag
                        16:00 400gr kip, 50gr rijst, 300ml Halfvolle Melk
                        18:00 500gr magere kwark + 25gr whey
                        19:00 sporten
                        21:30 500gr kwark, 4 eieren omelet
                        kcal 1995, 262eiwit, 56vet, 111kh

ME dag
                        16:00 200gr kip, 50gr rijst, 250gr kwark
                        18:00 200gr kip, 50gr rijst, 250gr kwark
                        18:40 Supercharge Labrada 70kcal 19kh
                        19:00 sporten
                        21:30 500gr kwark+25gr whey, 4 eieren omelet, 300ml halfvolle melk
                        kcal 2145, 264eiwit, 57vet, 149kh

2600-2800kcal onderhoud per dag (weet nog steeds niet mijn precieze onderhoud)
                        18200kcal onderhoud per week (berekend vanuit de 2600kcal. liever te laag dan te hoog)

inname is 13785kcal per week
                        1969kcal gemiddeld per dag

Prognose: 7777kcal = 1kg lichaamsvet.
                        700kcal verlies per dag, 4900kcal per week is circa 0.6kg vet verlies per week.

excl. een bi-wekelijkse "junk" dag is 1 zak M&M's of 1 zak Stroopwafels of 1 pizza welk op een ME dag genomen worden.
                        Last edited by Falstyr; 18-07-2009, 09:22.

Comment

• he fallus ik dacht dat k laatst las dat je voor kracht ging en niert voor de BB-look en nu ga je weer cutten wat is de reden?

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                            he fallus ik dacht dat k laatst las dat je voor kracht ging en niet voor de BB-look en nu ga je weer cutten wat is de reden?
                            Tja...snap jij het nog?
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

• 1. Wilde carb cycle doen met als idee op Max Effort dagen gewoon op onderhoud eten en de rest lager. Zo combineren van kracht winnen en toch me vet iets in toom te houden.
                              2. Nu blijkt dat ik minder eet dan ik dacht dus dan noem ik het maar een cut, maar idee is nog steeds zoals punt 1

Comment

• Fallus is hartstikke ijdel mensen
                                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X