Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    Begin hier een minderwaardigheids complex te ontwikkelen.

Combineer dat met het feit dat ik er uit ziet als een mongool met down syndroom zodra ik lach en dan snap jullie waarom ik in het echte leven preventief zo min mogelijk zeg en lach

Zelfkennis is soms een vloek. Kan beter dom en ontwetend zijn van tijd tot tijd.

Is inderdaad veel erger als een kerel met een vrouwennaam, met een mannenstem, nu zeker want ik ben strontverkouden.

Beter een vrouwennaam die traint met pussie gewichten dan een Alpha male met een wijvenstem
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Begin hier een minderwaardigheids complex te ontwikkelen.

Combineer dat met het feit dat ik er uit ziet als een mongool met down syndroom zodra ik lach en dan snap jullie waarom ik in het echte leven preventief zo min mogelijk zeg en lach

Zelfkennis is soms een vloek. Kan beter dom en ontwetend zijn van tijd tot tijd.
      Ey Fallus je gaat toch niet emo doen he.. :P
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post

Wel eerst je haar laten groeien dan....
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
          Tja als ik klink als een wijf dan mag ik ook zwak en emotioneel gaan lopen doen en mietjes gewichten gebruiken zoals Ashley :P

Lang haar zal niet gaan gebeuren. Zodra ik grijs zie gaat de tondeuze er op

Comment

Tja als ik klink als een wijf dan mag ik ook zwak en emotioneel gaan lopen doen en mietjes gewichten gebruiken zoals Ashley :P

Lang haar zal niet gaan gebeuren. Zodra ik grijs zie gaat de tondeuze er op
            Vent wat zeik je? Je bent nog geeneens 30! Ik was al kaal met mijn 22e...nou dan kun je je lol op..
            Geniet, en drink met maten!

Comment

• Even een korte tussentijdse update. Ik had dus het weekend me kcal weer verhoogd naar de 4200. En wat blijkt...ik ben aan het afslanken terwijl me massa nog groter wordt. Op 4200 fucking kcal...weet je wel niet hoeveel dat voor mij is :O Ondanks de pizza's en zo voor het slapen had ik nog honger in bed. Hoe weet ik slanker te zijn geworden? Eerst kreeg ik mijn belt uiteinden niet eens in de buurt van elkaar. Vanochtend kon ik hem bijna in het eerste gaatje sluiten. Ik kijk het nog een paar dagen aan en anders dan verhoog ik de rustdagen met nog een GeniX shake (845kcal) en op sportdagen een liter chocomel ipv een halve. Bij me omeletten ga ik wat plakjes kaas er door heen gooien hehe.

Qua snoep en zo wat niet op me schema staat valt het best mee. Alleen op de dag dat ik boodschappen doe komt er nog wel eens wat extra's bij maar is niet erg. Hoe me vreetschema er nu uitziet is als volgt.

Sportdagen
              1. 300ml halfvolle melk, 75gr havermoutvlokken, 25gr whey banaan, 1 multivit, 3 visoliecaps
              2. kaasomelet van 6 eieren, 2 snee volkoren brood met pindakaas
              3. 50gr rijst, 100gr kip, 50gr groenten, 20gr cashew noten, 3 visolie caps
              4. 50gr rijst, 100gr kip, 50gr groenten, 20gr cashew noten
              5. 50gr rijst, 100gr kip, 50gr groenten, 20gr cashew noten, 3 visolie caps
              6. 500gr magere kwark, 3 visolie caps
              Pre-WO 1,5-2 schep Supercharge Labrada
              Post-WO 25gr choco whey, 500ml volle chocomel
              =300+ eiwit, 300+ kh, 140-ish vet.

Rustdagen
              1. 300ml halfvolle melk, 50gr brinta, 25gr chocowhey, 125ml ongeklopte slagroom, 1mult-vit, 3 visolie caps
              2. kaasomelet van 6 eieren, 2 snee brood pindakaas
              3. 1 snee brood, 100gr gebraden kip, 250gr magere kwark, 3 visolie caps
              4. 1 snee brood, 100gr gebraden kip, 250gr magere kwark
              5. 200gr gebraden kip, 100gr groenten, 3 visolie caps
              6. 1 pizza Hawaii
              7. 500gr magere kwark, 3 visolie caps
              =325+ eiwit, 200+ kh, 160-ish vet.

Wat betreft Strongman wedstrijden had ik me al ingeschreven voor Newcommers Cup. Maar kreeg vanochtend de mail om ook geaccepteerd te zijn voor die wedstrijd.

Zaterdag 2 oktober 2010 Sterkste man van de
              oostelijke mijnstreek

Deze wedstrijd word gehouden bij Winkelcentrum het loon in Heerlen

De onderdelen zijn:

-Carcircle 250 kg
              -Boomstamtillen (maximum gewicht, 3 pogingen)
              -Timberwalk medley (2 x 90 kg, 2 x 100 kg en 2 x 110 kg)
              -Vrachtwagentrekken hand over hand (12.000 kilo over 20 meter)
              -One handed dumbellpress 45 kg
              -Accuhold 16 kg

Comment

• Leuk man je eerste game... Ik zal er zeker zijn om je wat aan te moedigen Fal...

Comment

• Dat zal de tweede zijn. De eerste is april.
                  BN Support is altijd wellkom

Comment

• Oh? Dan zal ik daar in april ook bij zijn... En zo hoort dat ook, n beetje extra aanmoediging van je bn clubje...Als er 1 naar n BB wedstrijd moet, zal ik daar ook aanwezig zijn (als ik niet werk op zee) Ik weet hoe het is als je er staat, en je kunt het aanmoedigen best gebruiken.....

Comment

• Mark (DSO) heeft ook toegezegd naar me eerste match te komen. Samen met jouw en me pa heb ik dan al 3 man achter me w00t. Me toekomstig trainingsmaatje ook, maar die doet zelf mee in de eerste wedstrijd.

Comment

• Jammer dat het niet echt in de buurt is, wou sowieso al bij zo'n wedstrijd gaan kijken.
                        Klopt het dat er ook ergens zo'n wedstrijd in het Westland is?
                        Groeten

Comment

• Hé ik ben in 2010 op een zaterdag jarig zie ik.

Waar was die wedstrijd in April ook alweer?
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Geen idee of er in westland een wedstrijd zal zijn. Heb alleen gekeken naar de onderdelen en ingeschreven voor de lichtere wedstrijden om ervaring op te doen.

@Pinada.
                            Specifieke datum van de wedstrijd in april hoor ik pas na 20 december. Hoezo? Wil je cadeautje komen innen? :P

Comment

Geen idee of er in westland een wedstrijd zal zijn. Heb alleen gekeken naar de onderdelen en ingeschreven voor de lichtere wedstrijden om ervaring op te doen.

@Pinada.
                              Specifieke datum van de wedstrijd in april hoor ik pas na 20 december. Hoezo? Wil je cadeautje komen innen? :P
                              Nee mafkess. Ik ben 2 oktober jarig. Mar as ge nou is wist war die wedstrijd was, dan ken ik kijkuh of ik er een bietje fatsuunluk naartoe ken raiuh.
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• 2 oktober is in heerlen bij winkelcentrum 't Loon.
                                Heerlen ligt in Limburg ongeveer 30mins rijden boven Maastricht
                                Heb er 8 jaar gewoont lol :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X