Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Training van net viel tegen. Alles voelde zwaar, me rug is duidelijk nog niet hersteld. Bij de 180kg zat ik er mee te spelen ondanks dat het zwaar voelde. Dus ik hoopte dat het gevoelsmatig slecht zat terwijl de kracht er wel zou zijn. De 195kg squat ook no problem. De 210...ik kwam kwart omhoog. Toen steekje in me been en de kracht was weg. Dus terug naar beneden en gewicht rustig op de vangers gelegd. Links onder in me rug zit het niet leker en voelde onder hersteld aan. Waarschijnlijk door het te weinig kcal weg werken. Althans dat hoop ik...zou zonde zijn als ik wel de kracht van me kuur krijg, maar niet het herstel.
Vermoed ook dat ik te veel sets doe vooraf. Moet even de 180-190kg als een 100% gewicht nemen en dan de opbouw sets berekenen. Dan met stapjes van 10kg verhogen voor 3 sets en klaar.
Box Squats had goede snelheid en daarna ivm vermoeide rug niks echt afgemaakt. Erg jammer
MichaelP vroeg bij de box squat af wat hij qua set gewichten moest doen. Toen ik 40kg zei als derde zei hij...dat lukte de vorige keer maar 1 rep. No way dat ik 12reps ga lukken. En dan doet hij het wel en red nog een lading sets met dat gewicht. En toen zei ik te verhogen naar 50kg en dat ging hem ook aardig af. Hij kan meer dan hij vooraf denkt hehe.
verrekte lange tijd geleden dat jij hier bij mij thuis op de bank zat. Echt jonge waar jij mee bezigt bent kan menig man alleen van dromen! (ventjes zoals ik ook) Ziet er allemaal tof uit, ook al heb ik de ballen verstand ervan. Ben wel blij om weer terug op het forum te zijn en ga je topic echt 110% stalken. Ook kom ik als ik tijd( Anders maak ik die gewoon ) heb je aanmoedigen bij je eerste ( waarschijnlijk "Legendarische") Wedstrijd boomstam gooien en tractor banden kantelen.
Veel succes en wie weet zit je hier over een tijdje weer op de bank (als de bank het dan niet begeeft)
DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "
Gaat een lekker gezellig uitje worden als ik het zo lees
Vanochtend even met eetmeter in de weer geweest om te kijken wat ik nu werkelijk aan het eten ben sinds het afgelopen weekend waar ik zo op afviel. Heb inname van noten verdubbeld, kaas toegevoegd, standaard pizza en chocomel verdubbeld. En toen kwam ik uit op het onderstaande schema. Deze week of anderhalf even kijken hoe ik er op reageer anders weer verhogen. Me kop gloeit wel enorm en heb gevoel alsof me lichaam als een gek aan het stoken is :O
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
*kuch* ik zat te denken om voor het gemak weightgainer te gaan gebruiken voor de resterende weken
Heb echt moeite om dat allemaal naar binnen te stouwen. Honger kicks heb ik weinig tot niet en eerder een aversie voor eten tijdens me kuur.
Maak dan een uitsmijter van je eieren. Als je toch niet om het vet geeft en je aan het bulken bent, 1 groot ei maken van meerdere afzonderlijke eieren en bakken (als in een uitsmijter dus) plakken kaas erop zoals je al doet en paar plakken bacon. Dan nog paar (stuk of 4 bijv.) bruine boterhammen eronder.
Smaakt goed, levert veel cals en eet makkelijk weg.
Laatste week heb ik moeite in slaap te komen. Lig rond 23:00 in bed en val pas om 1 of 2 uur in slaap. Het was geen probleem omdat ik dan gewoon tot 10-11 in bed bleef. Maar afgelopen nacht was kut. Moest er om 6:30 er uit en had nauwelijks goede slaap gehad. Later in de ochtend kwam er een stekende koppijn bij. Het was een zware dag en de pijn werd niet bepaald minder en zat te gapen en doen. Ik was bang dat me work-out er onder zou lijden en dus niet de 130kg PR zetten.
Ik begon de bench press en telkens als ik me bovenrug onder spanning zette kwamen de steken weer keihard in beeld. Alles voelde zwaar aan en ik voelde me zwak ziek en misselijk. Had het idee af en toe bijna in slaap te vallen, maar gelukkig liet MichaelP me even wakker schrikken tijdens het benchen waardoor ik er uit schrik een 4e ongeplande rep er uit knalde.
Verder nog wat aangemodderd en uiteindelijk er maar een eind aan gemaakt omdat het gewoon niet meer te doen was. Voel me gesloopt en zo moe dat ik vanavond wel gewoon in slaap zal vallen zodra me hoofd het kussen raakt.
Vandaag wat interessant en motiverend info gehoord. Kan er op moment niet echt veel over zeggen en bewaar het voor de toekomst.
Verder voelt me rug heel erg verneukt aan. Hierdoor besloot ik een wat rustigere work-out te hanteren zonder strikte set-up en gewoon kijken hoever ik kon gaan. Ik begon met Sumo Deadlift en was wennen qua evenwicht houden met de smallere greep. Mijn grip van de linker hand failde hard op de eerste oefening en alles er na. Heb na aanleiding van wat chat in de BN Chatroom besloten een filmpje van de 100kg BoR te maken. Het ging niet zo makkelijk als vorige week toen 12 reps nog eitje was, maar is nog best acceptabel.
MichaelP was ook lachen. De gewichten die hij bij deadlift hanteerd zorgen er voor dat de barbel nu op goede hoogte ligt. Dus ipv Roman Deadlifts moest hij nu propere deadlifts doen. Elke rep gewicht terug op de grond en alle beweging er uit halen en dan weer aanzetten. Hij was conditioneel gesloopt halverwege de sets en op het eind begon te zeggen dat hij als een oud mannetje voelde. Heel zijn core voelde verneukt aan en zal leuke spierpijn gaan leveren. Met de resterende oefeningen zijn bovenrug afgemaakt mwahhahah. Is toch even andere shizzle hey
Om een aantal dingen te verbeteren is besloten om vanaf a.s. week naast een nieuw eetschema ook wat HGH te gaan zetten. Dat zou me herstel, voedsel opname en verwerking, slaap en andere shizzle met rassen schreden moeten verbeteren.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment