waar heb je anders dat sleeptouw voor
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostDe meesten hier zijn kut ecto's met onder gewicht als je zo die intro berichtjes af en toe leest.
Hahahah...volgens mij begint je kuur uit te werken
Beter begin je met een nieuwe:P
Ik rijdt in een bus van 2000 kg.....kom naar Den haag en sleep hem naar je huis toe.....best een goeie oefening toch.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postheb je ook een trek-haak + stevig lang touw van circa 40meter?
zou het misschien wel eens aannemen dat aanbod puur om techniek te oefenen
Ja ik heb een trekhaak....en een lang touw heb ik ook ja.
Om het nog een beetje spannend te houden voor mij, binden we er een touw aan van 5 meter:Pความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostPfft dan kan ik het busje beter van de achterkant gaan duwen. Als je 1x per ongeluk gas geeft moet ik vlug wegspringen lol
Ik kan het wel filmen maar daar heb je geen flikker aan....het enigste wat er dan op film staat is je dikke reet:Pความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Is een goede cardio/GPP training dan. Zal het aanbod onthouden. Erg bedankt
Qua filmpje maken is even kijken. Misschien dat Michael of zo die dagen/avonden wellicht kan komen. Anders een onderbuurman ofzo zien te regelen.
2000kg busje + bestuurder
ideale full body cardio
Comment
-
Ik neem aan dat als jij dat kenbaar maakt in de plaats waar je woont, dat je moet oefenen voor sterkste man.. Er heus wel iemand bereid is om jou te laten oefenen met zijn vrachtwagen... Zijn wagen lijd er niets onder... De brandweer is vaak ook niet echt moeilijk, ze willen immers ook dat hun dorpje of stad wint.. Ik denk dat je eens n visje uit moet gooien, om je heen......Niet geschoten is altijd mis, toch?
Comment
-
Mezelf promoten ben ik nooit echt goed in geweest. En uhm...oud buurman...die hulp brandweer is...die hebben me pa en ik nog wel eens over de schutting gegooid als hij weer irritant was. Dus denk ook niet dat de brandweer echt behulpzaam zal zijn. En wie weet...me trainingsmaatje voor Sterkste Man heeft misschien iets tot zijn beschikking. Zal daar eens na-vraag doen. We shall see.
1 ding is wel zeker. Met de support dus ver, het team van mensen dat langzaam aan om me heen begint te ontstaan...nu begin ik toch wel een beetje druk te voelen. Het is nu niet alleen mezelf die ik teleurstel als het niet gaat zoals het hoort. Damn ik haat teamsporten :P
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Post.
1 ding is wel zeker. Met de support dus ver, het team van mensen dat langzaam aan om me heen begint te ontstaan...nu begin ik toch wel een beetje druk te voelen. Het is nu niet alleen mezelf die ik teleurstel als het niet gaat zoals het hoort. Damn ik haat teamsporten :P
Die druk leg je je zelf op.
Mensen die teleurgesteld zouden zijn als jij niet wint......zijn het doodschoppen niet waard.
Verder niet zeikenความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Als jij je uiterste best doet, kun je niemand teleur stellen.. Ook ons niet.. Verliezen is 100x beter dan niet meedoen... Het is je eerste game, mooie start om veel te leren.. Maak je niet druk om dit, jouw tijd komt nog wel... Supporters steunen alleen, maar jij moet het doen.. Jarno is ook ooit zo begonnen hoor... Kop op Fallus.......
Comment
-
Ja Vince, je zult ons hier sowieso nooit teleurstellen. Het feit dat je al mee doet is al een grote stap in de goede richting. Velen hier doen nooit een wedstrijd. Of dat nou powerlift strongman of bodybuilding is. Jij doet dat toch maar mooi effe.
Nogmaals petje af.
Ik ben van de partij in April!Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment