Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• waar heb je anders dat sleeptouw voor

Comment

• 10 gemiddelde Bodynetters van kom je net op 650 kilo. Dat is net 1 auto. Dan ga ik liever voor het idee van Tjaa

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        10 gemiddelde Bodynetters van kom je net op 650 kilo. Dat is net 1 auto. Dan ga ik liever voor het idee van Tjaa
        Wegen de meesten hier maar 65 kg?
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• De meesten hier zijn kut ecto's met onder gewicht als je zo die intro berichtjes af en toe leest.

Comment

De meesten hier zijn kut ecto's met onder gewicht als je zo die intro berichtjes af en toe leest.

Hahahah...volgens mij begint je kuur uit te werken
            Beter begin je met een nieuwe:P

Ik rijdt in een bus van 2000 kg.....kom naar Den haag en sleep hem naar je huis toe.....best een goeie oefening toch.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• heb je ook een trek-haak + stevig lang touw van circa 40meter?
              zou het misschien wel eens aannemen dat aanbod puur om techniek te oefenen

Comment

heb je ook een trek-haak + stevig lang touw van circa 40meter?
                zou het misschien wel eens aannemen dat aanbod puur om techniek te oefenen

Ja ik heb een trekhaak....en een lang touw heb ik ook ja.
                Om het nog een beetje spannend te houden voor mij, binden we er een touw aan van 5 meter:P

Comment

• Pfft dan kan ik het busje beter van de achterkant gaan duwen. Als je 1x per ongeluk gas geeft moet ik vlug wegspringen lol

Comment

Pfft dan kan ik het busje beter van de achterkant gaan duwen. Als je 1x per ongeluk gas geeft moet ik vlug wegspringen lol
                    Als je echt serieus bent wil ik best wel een x langskomen....moet je eigenlijk wel kunnen filmen anders zie je nog niet wat je doet.
                    Ik kan het wel filmen maar daar heb je geen flikker aan....het enigste wat er dan op film staat is je dikke reet:P

Comment

• Is een goede cardio/GPP training dan. Zal het aanbod onthouden. Erg bedankt
                      Qua filmpje maken is even kijken. Misschien dat Michael of zo die dagen/avonden wellicht kan komen. Anders een onderbuurman ofzo zien te regelen.

2000kg busje + bestuurder
                      ideale full body cardio

Comment

• Ik neem aan dat als jij dat kenbaar maakt in de plaats waar je woont, dat je moet oefenen voor sterkste man.. Er heus wel iemand bereid is om jou te laten oefenen met zijn vrachtwagen... Zijn wagen lijd er niets onder... De brandweer is vaak ook niet echt moeilijk, ze willen immers ook dat hun dorpje of stad wint.. Ik denk dat je eens n visje uit moet gooien, om je heen......Niet geschoten is altijd mis, toch?

Comment

• Mezelf promoten ben ik nooit echt goed in geweest. En uhm...oud buurman...die hulp brandweer is...die hebben me pa en ik nog wel eens over de schutting gegooid als hij weer irritant was. Dus denk ook niet dat de brandweer echt behulpzaam zal zijn. En wie weet...me trainingsmaatje voor Sterkste Man heeft misschien iets tot zijn beschikking. Zal daar eens na-vraag doen. We shall see.

1 ding is wel zeker. Met de support dus ver, het team van mensen dat langzaam aan om me heen begint te ontstaan...nu begin ik toch wel een beetje druk te voelen. Het is nu niet alleen mezelf die ik teleurstel als het niet gaat zoals het hoort. Damn ik haat teamsporten :P

Comment

.

1 ding is wel zeker. Met de support dus ver, het team van mensen dat langzaam aan om me heen begint te ontstaan...nu begin ik toch wel een beetje druk te voelen. Het is nu niet alleen mezelf die ik teleurstel als het niet gaat zoals het hoort. Damn ik haat teamsporten :P

Die druk leg je je zelf op.
                            Mensen die teleurgesteld zouden zijn als jij niet wint......zijn het doodschoppen niet waard.

Verder niet zeiken

Comment

• Als jij je uiterste best doet, kun je niemand teleur stellen.. Ook ons niet.. Verliezen is 100x beter dan niet meedoen... Het is je eerste game, mooie start om veel te leren.. Maak je niet druk om dit, jouw tijd komt nog wel... Supporters steunen alleen, maar jij moet het doen.. Jarno is ook ooit zo begonnen hoor... Kop op Fallus.......

Comment

• Ja Vince, je zult ons hier sowieso nooit teleurstellen. Het feit dat je al mee doet is al een grote stap in de goede richting. Velen hier doen nooit een wedstrijd. Of dat nou powerlift strongman of bodybuilding is. Jij doet dat toch maar mooi effe.
                                Nogmaals petje af.
                                Ik ben van de partij in April!
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X