Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    Site is officieel dus ga daar maar van uit.
    Als me conditie vooruit gaat zodat ik snelle tijden kan neer zetten zal ik alleen op de Log Press punten laten liggen. Rest moet toch wel lukken lijkt me.

Ergens rond de 4-8e plek eindigen zou netjes zijn hehe.
    Op een zondag heb ik sowieso geen wedstrijd, dus dat moet dan wel lukken .

Ik neem mijn megafoon mee, inclusief Campione muziekje.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• draag een strak broekje en laag truitje. dan zijn de andere hopelijk afgeleid en kan ik doorlopen zonder problemen omdat het mij toch niet stoort lol.

Ben er ook achter waarom ik zo vaak onderrug klachten heb...ik heb lordosis van al dat zitten op me luie reet. Dus ga daar wat aan doen.
      Lordosis: Why it Causes Lower Back Pain & How to Fix it | StrongLifts.com

Comment

draag een strak broekje en laag truitje. dan zijn de andere hopelijk afgeleid en kan ik doorlopen zonder problemen omdat het mij toch niet stoort lol.

Ben er ook achter waarom ik zo vaak onderrug klachten heb...ik heb lordosis van al dat zitten op me luie reet. Dus ga daar wat aan doen.
        Ok, strak broekje, laag truitje, check.

Voor de finishing touch dikke push-up bh en naaldhakken.

Note to self: wel gympen mee voor het autorijden, als ik dat doe met naaldhakken eindig ik in de goot...
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Interessant, die vorm heb ik ook qua rug en heb ook die pijn zoals in dat artikel beschreven.
          Ik zit ook erg veel op me reet, moet er maar eens wat aan doen dan.
          Groeten

Comment

• Klinkt goed Pinda. Heb gehoord dat er misschien belgische cheerleaders zouden komen. Omdat belgie geen lekkere wijven heeft kan je ze wel even op hun plaats zetten voor hollands glorie!

Had nog iets van: "Zelfs onze mindere vrouwen zijn beter dan belgische beste" maar toen moest ik weer denken aan hoe slecht ik altijd ben in het motiverende praatje om linda zover te krijgen iets te doen dus laat ik dat deel maar achterwege hehe

Comment

• Ja ik heb nu al minder zin in die strakke broek, push-up, naaldhakken en laag truitje, dus laat die 'peptalk' maar achterwege.

Comment

• Als compromis mogen die naaldhakken achterwege blijven

Comment

Als compromis mogen die naaldhakken achterwege blijven
                  Regenlaarzen met paarse en groene ruitjes?

Comment

• *zucht* wat jij wilt. En dan ook een grote zwart doek om je hoofd als een burka look-a-like? :P

Comment

*zucht* wat jij wilt. En dan ook een grote zwart doek om je hoofd als een burka look-a-like? :P
                      Weet je wat, ik laat het wel afhangen van het weer .

Atta en Mark, zijn jullie ook nog van plan om te gaan? Wellicht kunnen we tegen die tijd wat regelen met vervoer...

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                        Ja ik zie het. .............. Onderdelen:
                        - Super Medley ( Duck walk 120kg 15m, wheel flip 250kg 4flips, Farmers walk 75kg 15m )
                        - Log Lift Max ( Start gewicht 70kg )
                        - Conans Wheel ( 200kg )
                        - Loading Race ( 4 biervatten 70kg en 2 Wasmachienes 50kg, 15m, op 1m30 )
                        - Atlas Stones ( 70, 80, 90, 110, 125kg op 1m20 )........ Nou Falstyr, ik doe ook mee hoor... Met n heftruck.. Voor beginners zeker? Whaaahahahaha.... Heb geen heftruck certificaat, dus ben ik ook beginner...
                        Ik kom ook. En ik heb WEL een heftruckcertificaat
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                          Weet je wat, ik laat het wel afhangen van het weer .

Atta en Mark, zijn jullie ook nog van plan om te gaan? Wellicht kunnen we tegen die tijd wat regelen met vervoer...
                          Ja ik kom ook zoals al eerder vermeld. We maken wel een deal over het vervoer rond die tijd.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Ik kom ook. En ik heb WEL een heftruckcertificaat
                            Whaaaah mag jij niet meedoen heeej... Jij moet voor gevorderden inschrijven

Comment

• Body Fat Percentage - Free Body Fat Percentage Calculator
                              Even voor de fun gedaan.

Buikomtrek navel was zojuist na 3 grote maaltijden een 110.5cm
                              Nek omtrek 41.5cm
                              Ik ben 1.78m lang
                              me vet percentage zou dus zo'n 30.8% moeten zijn

Laten we voor het gemak even al het vocht wat ik vasthou maar negeren
                              word flink cutten in april dus.

Zondag ga ik me laten wegen bij me ouders. Eens kijken wat me VVM dan is. Uitgaand van het oude 120kg is het...uhm...niet veel met maar 83kg. Lijkt me stug dat dat alles is wat ik heb.
                              Last edited by Falstyr; 21-12-2009, 14:24.

Comment

• Als het in den haag was, was ik zeker gekomen. Ik wil fallus wel zien tillen xD.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X