Er moeten wel ergere dingen gebeuren wil ik naar een dokter gaan. Gewoon des-infecteren met jodium, gaasje er over en tijd geven om te laten helen. Moet meteen denken aan Snuf's verbeelding van mij als stier omringt door matador en me rug vol met sabels en dan gewoon doorgaan :P
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostEr moeten wel ergere dingen gebeuren wil ik naar een dokter gaan. Gewoon des-infecteren met jodium, gaasje er over en tijd geven om te laten helen. Moet meteen denken aan Snuf's verbeelding van mij als stier omringt door matador en me rug vol met sabels en dan gewoon doorgaan :P
Maar alle gekheid op een stokkie.
Ik hoop dat je de juiste keuze maakt, dat je er zeker van bent dat het niet gehecht hoeft te worden, want wanneer het gehecht is kun je zoveel meer en geneest het ook veel sneller.
En ja, je steekt al aardig wat naalden in je donder dus hoef je het voor het verdoven en de hechtingsnaalden natuurlijk niet te laten he.
Zolang je maar zeker bent dat het op jouw manier snel geneest.
Comment
-
Vlees zit maar paar milimeter uit elkaar. Heb het wel eens erger gezien. Me knie die tot het bot open lag was ook met gaasjes en jodium en 3 weken rust. alleen daarna duurde het nog maanden eer de huid hard genoeg was, telkens als ik viel op die knie bloedde het weer. Ik geef het 2-3 weken en dan is het weer bijna helemaal genezen. Verbandje ziet er niet echt netjes uit, maar het voelt stuk beter nu het er om zit. kan weer met 2 handen typen en alles w00t
@Roelinho
denk niet dat die gast de komende week naar zijn werk gaat.
Comment
-
Ik ken er nog zo een hahaha.
Die gaat ook door tot er geen leven meer inzit. En dan wil hij nog wel verder met de omstanders.
Maar wel zwaar klote nu je vinger open ligt man. Zou wel even langs de huisarts gaan, misschien kan hij er n nietje of n hechting inzetten. Zodat het wat mooier en sneller geneest.
Hou de tijd in de gaten, het is wel zo April. En dan moet je wel toppie zijn.
Er is niets raars aan om n dokter te bezoeken als er iets mis is. Met April in zijn achterhoofd zal hij dat ook heel goed begrijpen.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Post@Roelinho
denk niet dat die gast de komende week naar zijn werk gaat."We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
-
Ik denk positief. Op deze manier krijgen die andere 2 vingers ook rust. Misscshien dat dan mijn hele hand genezen wordt. De kracht die blijft wel hoor. En heb nog wat leuks in petto zoals Halotestin als blijkt dat ik toch nog wat te kort kom
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostPink linkerhand had zo'n diepe brede snee dat ik even het idee had dat me vingerkootje er af zou komen. Heb die gast helemaal verrot gescholden terwijl hij op de grond lag toen ik druppels voelde en opmerkte dat er een redelijk stroom bloed uit me vinger kwam. Heb die gast gelaten voor wat hij was en ben naar huis gegaan. Overal bloed achter me, trui en broek onder.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Je gaat naar een cafe om Fanta te drinken
Wat ik nou niet snap , in al die tijd dat ik ben wezen stappen heb ik nog nooit ruzie gehad of gezocht. Ik kan me ook niet voorstellen dat als je op stap gaat maar enigszins zin heb om te vechten. Wat is daar nou zo leuk aan?
Stoer doen ofzo?
Beterschap.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
2 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment