Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Er moeten wel ergere dingen gebeuren wil ik naar een dokter gaan. Gewoon des-infecteren met jodium, gaasje er over en tijd geven om te laten helen. Moet meteen denken aan Snuf's verbeelding van mij als stier omringt door matador en me rug vol met sabels en dan gewoon doorgaan :P

Comment

• Leek die andere kerel nog redelijk in orde?
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        Er moeten wel ergere dingen gebeuren wil ik naar een dokter gaan. Gewoon des-infecteren met jodium, gaasje er over en tijd geven om te laten helen. Moet meteen denken aan Snuf's verbeelding van mij als stier omringt door matador en me rug vol met sabels en dan gewoon doorgaan :P
        Hehehe, ja je zal je op dat moment vast als een echte stier gevoeld hebben.
        Maar alle gekheid op een stokkie.
        Ik hoop dat je de juiste keuze maakt, dat je er zeker van bent dat het niet gehecht hoeft te worden, want wanneer het gehecht is kun je zoveel meer en geneest het ook veel sneller.
        En ja, je steekt al aardig wat naalden in je donder dus hoef je het voor het verdoven en de hechtingsnaalden natuurlijk niet te laten he.
        Zolang je maar zeker bent dat het op jouw manier snel geneest.

Comment

• Vlees zit maar paar milimeter uit elkaar. Heb het wel eens erger gezien. Me knie die tot het bot open lag was ook met gaasjes en jodium en 3 weken rust. alleen daarna duurde het nog maanden eer de huid hard genoeg was, telkens als ik viel op die knie bloedde het weer. Ik geef het 2-3 weken en dan is het weer bijna helemaal genezen. Verbandje ziet er niet echt netjes uit, maar het voelt stuk beter nu het er om zit. kan weer met 2 handen typen en alles w00t

@Roelinho
          denk niet dat die gast de komende week naar zijn werk gaat.

Comment

• Ik ken er nog zo een hahaha.
            Die gaat ook door tot er geen leven meer inzit. En dan wil hij nog wel verder met de omstanders.
            Maar wel zwaar klote nu je vinger open ligt man. Zou wel even langs de huisarts gaan, misschien kan hij er n nietje of n hechting inzetten. Zodat het wat mooier en sneller geneest.
            Hou de tijd in de gaten, het is wel zo April. En dan moet je wel toppie zijn.
            Er is niets raars aan om n dokter te bezoeken als er iets mis is. Met April in zijn achterhoofd zal hij dat ook heel goed begrijpen.

Comment

• Allright.
              Nou sterkte dan maar en hou ons op de hoogte.
              Damn, ging net zo lekker.

Comment

@Roelinho
                denk niet dat die gast de komende week naar zijn werk gaat.
                Wel met oppassen he Falstyr. Je zou zo maar eens een kerel doodkloppen met al je kracht.
                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Ik denk positief. Op deze manier krijgen die andere 2 vingers ook rust. Misscshien dat dan mijn hele hand genezen wordt. De kracht die blijft wel hoor. En heb nog wat leuks in petto zoals Halotestin als blijkt dat ik toch nog wat te kort kom

Comment

• Ai kut man, en je had al last van je vingers.

Enige wat ik kan toevoegen is zoveel mogelijk bij elkaar binden, en houden.
                    Verse wonden hechten wel, oude wonden niet en dan krijg je lelijke littekens.
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Pink linkerhand had zo'n diepe brede snee dat ik even het idee had dat me vingerkootje er af zou komen. Heb die gast helemaal verrot gescholden terwijl hij op de grond lag toen ik druppels voelde en opmerkte dat er een redelijk stroom bloed uit me vinger kwam. Heb die gast gelaten voor wat hij was en ben naar huis gegaan. Overal bloed achter me, trui en broek onder.
                      Tsja, dat krijg je er van als je ruzie zoekt met een powerlifter. Maar wat deed ie precies dan? Hij begon je lastig te vallen..? Of wat deed er precies op?
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                        Tsja, dat krijg je er van als je ruzie zoekt met een powerlifter. Maar wat deed ie precies dan? Hij begon je lastig te vallen..? Of wat deed er precies op?
                        Zie permalink 848 daar staat in wat er gebeurd is.

Comment

• Je gaat naar een cafe om Fanta te drinken

Wat ik nou niet snap , in al die tijd dat ik ben wezen stappen heb ik nog nooit ruzie gehad of gezocht. Ik kan me ook niet voorstellen dat als je op stap gaat maar enigszins zin heb om te vechten. Wat is daar nou zo leuk aan?
                          Stoer doen ofzo?

Beterschap.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Beats me Ash.
                            Yup Fanta. Wilde even wat anders dan thuis rondhangen :P

Comment

• @ Fallus

De volgende keer dat je die kerel tegen komt moet je hem verpletteren.
                              No mercy.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                @ Fallus

De volgende keer dat je die kerel tegen komt moet je hem verpletteren.
                                No mercy.
                                precies. Bij zulk volk is dat vaak ook 't enige geneesmiddel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X