Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Geen NK dit jaar. Ik ben wel gekwalificeerd door de prestaties van vorig jaar maar het komt dit jaar neit uit. Ik heb waarschijnlijk eind maart 1 week cursus in buitenland.
Daarnaast wil ik voorlopig ook geen wedstrijd doen.
het heeft meerdere reden:
1: kuur gedrag van concurrentie schrikt mij af. Ik train clean dus dan moet je wel extreem talent hebben.
2: mijn vriendin heeft er echt onder te lijden. Ik word best chago van non stop koolvis/cardio
3: Ik verloor vorige wedstrijd periode zelfs mijn plezier in trainen. Ik was zo kapot. Het blijft een hobby.
4: Ik doe pas weer een wedstrijd als ik zeker ben van nr1 spot.
Ik heb nu dit gepresteerd:
2007 NK Junioren 3e
2009 JBC C 3e
2009 Hercules B 2e
2009 NK A 4e
Wijze beslissing, het punt vwb het kuurgedrag van concurrenten roept enige nieuwsgierigheid op.
Doel je op HGH en insulinegebruik bij junioren/net-niet meer junioren?
Ik ben clean nu al sinds april. Maar ik heb voor de wedstrijd in 2007 en 2009 gekuurd. Dus ik ben niet natural al ik heb wel besloten niet meer te kuren. Zie andere post oa waarom niet meer.
Ik wil niet als een schijnheil over komen online zoals sommige andere
Ik ben clean nu al sinds april. Maar ik heb voor de wedstrijd in 2007 en 2009 gekuurd. Dus ik ben niet natural al ik heb wel besloten niet meer te kuren. Zie andere post oa waarom niet meer.
Ik wil niet als een schijnheil over komen online zoals sommige andere
Ow I see.
Ah well, ik ben zelf ook niet naturel bezig dus heb ik daar niet zo'n moeite mee.
I know what it takes, tis nog steeds enorm afzien om te bereiken wat jij al bezit.
Eindelijk weer logje van punani ga hem zeker volgen
Succes met trainen kerel en kan me heel goed voorstellen dat je geen wedstrijden wilt doen zonder voor de #1 spot te gaan, wedstrijddieet met cardio lijkt me hell.
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment