Your loss.
2010 The beginning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by LittleMofo View PostGa weg man mijn onderhoud ligt veel lager. Ik heb een tijd lang op 3500 cals geleefd en werd toen erg vet. Vergeet niet dat ik overdag niets doe, en ik een langzame stofwisseling heb van nature. Ik ga het niet eens meer proberen 3500 cals te eten, dat doe ik wel als ik over de 100kg weeg ofzo. Dit zegt sibil ook
Comment
-
Originally posted by LittleMofo View PostToen ik ben begonnen met trainen woog ik 60kg bij iets van 19%
Dit was bij de keuring van het leger.
Nu weeg ik 90kg bij mijnder vet of minimaal hetzelfde vet.
IK heb dus zowiso 30kg vvm gewonnen in mijn trainingsjaren
Comment
-
Ik vind het zo jammer dat je gewoon niet kan of wilt begrijpen, dat ze het juist zo goed menen met jou...Nu ben je 24 pagina,s verder en nog steeds eigenwijs.. Iedereen heeft al zo hard geprobeert jou op het goede, en dus juiste pad te helpen met je voeding... En telkens kom je er weer verkeerd op terug.. Luisteren is niet jouw sterkste kant.. Is niet erg, ieder heeft zijn mening dus ook jij. Dat is goed, dat je geen meeloper bent hoor... Maar je hebt de beste mannen van de voeding hier, tot je beschikking.. Beter dan ik ben daarin... Dus Mofo luister nou eens naar ze, grrrmblpt... Dan haal je veel, en veel meer uit die cutkuur... Op je andere topic net zo... Sorry Mofo, maar het is verdomme zo...
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostIk vind het zo jammer dat je gewoon niet kan of wilt begrijpen, dat ze het juist zo goed menen met jou...Nu ben je 24 pagina,s verder en nog steeds eigenwijs.. Iedereen heeft al zo hard geprobeert jou op het goede, en dus juiste pad te helpen met je voeding... En telkens kom je er weer verkeerd op terug.. Luisteren is niet jouw sterkste kant.. Is niet erg, ieder heeft zijn mening dus ook jij. Dat is goed, dat je geen meeloper bent hoor... Maar je hebt de beste mannen van de voeding hier, tot je beschikking.. Beter dan ik ben daarin... Dus Mofo luister nou eens naar ze, grrrmblpt... Dan haal je veel, en veel meer uit die cutkuur... Op je andere topic net zo... Sorry Mofo, maar het is verdomme zo...
Ik laat me verder niet gek maken door jullie, want dat lijkt wel de bedoeling van jullieLast edited by LittleMofo; 20-01-2010, 19:22.
Comment
-
Originally posted by LittleMofo View PostIk denk da tik toch maar beter naar sibil blijf luisteren, sorry maar zij heeft meer verstand over voeding en dieeten dan jullie met mekaar zamen, zij is een voedinsadviseur dan ben ik maar lekker eigenwijs. Ik ben trouwens beneuwd hoe je er over denkt over 20 weekjes als k 10% heb.
Ik laat me verder niet gek maken door jullie, want dat lijkt wel de bedoeling van jullie
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostAls jij echt naar Sibil luisterde had jij helemaal geen zuivel in je eetschema. Dus ook naar dat soort figuren luister jij dus schijnbaar niet :P
Als je denkt dat dat niet zo is PM haar dan maar. zuivel eruit heeft enkel effect als je onder de 10% duikt. Tot die tijd is het onnodig om zuivel eruit te gooien. Ik zal trouwenshaar schema aan mij hier wel ff plaatsen, ik heb hem namelijk nog in mijn PM staan.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 day ago -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment