2010 The beginning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Your loss.

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
      Ik zie er nu zeg maar beter uit met 25% vet dan vroeger met 19% vet.
      Vaag
      Originally posted by LittleMofo View Post
      Toen ik ben begonnen met trainen woog ik 60kg bij iets van 19%. Nu weeg ik 90kg bij mijnder vet of minimaal hetzelfde vet.
      Help me ef.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Iemand zij dat ik 25 % had dat schate hij maar dat ligt een stuk lager.
        En valstyr mijn onderhoud ligt rond de 2500-2800 cals. En volgens berekeningen zelfs 2400cals

Comment

Ga weg man mijn onderhoud ligt veel lager. Ik heb een tijd lang op 3500 cals geleefd en werd toen erg vet. Vergeet niet dat ik overdag niets doe, en ik een langzame stofwisseling heb van nature. Ik ga het niet eens meer proberen 3500 cals te eten, dat doe ik wel als ik over de 100kg weeg ofzo. Dit zegt sibil ook
          Ik heb toen die tijd met mijn domme kop geluisterd naar mensen op dbb want ze zijnden dat mijn onderhoud veel hoger lag lol. En ik trapte er ook nog in, dat ga ik nu niet weer doen, dus nog meer BS hier ?

Comment

Toen ik ben begonnen met trainen woog ik 60kg bij iets van 19%
            Dit was bij de keuring van het leger.
            Nu weeg ik 90kg bij mijnder vet of minimaal hetzelfde vet.
            IK heb dus zowiso 30kg vvm gewonnen in mijn trainingsjaren
            30kg vvm gewonnen? Geloof ik niet, ik kan rekenen! Ik reken nergens meer op........ Was ik vergeten

Comment

• Hoeveel kg is het dan als ik van 60kg kom met iets meer vet ?
              Mischien reken ik het wel wat te simpel uit ?

Comment

• 60kg op 20% is 48kg vvm
                90kg op 20% is 72kg vvm
                90kg op 25% is 67,5kg vvm
                Groeten

Comment

• Maar ik heb geen 25 % jammer dan hooguit 20 en zelf denk ik nog wel een stukje lager

Dit is 18-25% bf mafkezen. Ik heb zelfs geen buikje

Comment

• Ik vind het zo jammer dat je gewoon niet kan of wilt begrijpen, dat ze het juist zo goed menen met jou...Nu ben je 24 pagina,s verder en nog steeds eigenwijs.. Iedereen heeft al zo hard geprobeert jou op het goede, en dus juiste pad te helpen met je voeding... En telkens kom je er weer verkeerd op terug.. Luisteren is niet jouw sterkste kant.. Is niet erg, ieder heeft zijn mening dus ook jij. Dat is goed, dat je geen meeloper bent hoor... Maar je hebt de beste mannen van de voeding hier, tot je beschikking.. Beter dan ik ben daarin... Dus Mofo luister nou eens naar ze, grrrmblpt... Dan haal je veel, en veel meer uit die cutkuur... Op je andere topic net zo... Sorry Mofo, maar het is verdomme zo...

Comment

• Tjah al doe bs over mijn bodyfat geloof ik niet jammerdan.

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                        Ik vind het zo jammer dat je gewoon niet kan of wilt begrijpen, dat ze het juist zo goed menen met jou...Nu ben je 24 pagina,s verder en nog steeds eigenwijs.. Iedereen heeft al zo hard geprobeert jou op het goede, en dus juiste pad te helpen met je voeding... En telkens kom je er weer verkeerd op terug.. Luisteren is niet jouw sterkste kant.. Is niet erg, ieder heeft zijn mening dus ook jij. Dat is goed, dat je geen meeloper bent hoor... Maar je hebt de beste mannen van de voeding hier, tot je beschikking.. Beter dan ik ben daarin... Dus Mofo luister nou eens naar ze, grrrmblpt... Dan haal je veel, en veel meer uit die cutkuur... Op je andere topic net zo... Sorry Mofo, maar het is verdomme zo...
                        Ik denk da tik toch maar beter naar sibil blijf luisteren, sorry maar zij heeft meer verstand over voeding en dieeten dan jullie met mekaar zamen, zij is een voedinsadviseur dan ben ik maar lekker eigenwijs. Ik ben trouwens beneuwd hoe je er over denkt over 20 weekjes als k 10% heb.

Ik laat me verder niet gek maken door jullie, want dat lijkt wel de bedoeling van jullie
                        Last edited by LittleMofo; 20-01-2010, 19:22.

Comment

• 25% geloof ik ook niet, maar het was als voorbeeld dat je het verschil ziet in vvm
                          Groeten

Comment

• Net 40min cardio gedaan, 3e keer deze week, nog 2 keer te gaan dus deze week.
                            Totaal 20km telkens maar ik ga mijn cardio maar verhogen naar 45min volgende week. Nog ff en ik heb geen vet meer. Ik zie mijn lichaam namelijk veranderen door de weken heen.

Comment

Ik denk da tik toch maar beter naar sibil blijf luisteren, sorry maar zij heeft meer verstand over voeding en dieeten dan jullie met mekaar zamen, zij is een voedinsadviseur dan ben ik maar lekker eigenwijs. Ik ben trouwens beneuwd hoe je er over denkt over 20 weekjes als k 10% heb.

Ik laat me verder niet gek maken door jullie, want dat lijkt wel de bedoeling van jullie
                              Als jij echt naar Sibil luisterde had jij helemaal geen zuivel in je eetschema. Dus ook naar dat soort figuren luister jij dus schijnbaar niet :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                                Als jij echt naar Sibil luisterde had jij helemaal geen zuivel in je eetschema. Dus ook naar dat soort figuren luister jij dus schijnbaar niet :P
                                Sorry maar zij heeft bij mijn schema de yoghert en kwark er in gelaten.
                                Als je denkt dat dat niet zo is PM haar dan maar. zuivel eruit heeft enkel effect als je onder de 10% duikt. Tot die tijd is het onnodig om zuivel eruit te gooien. Ik zal trouwenshaar schema aan mij hier wel ff plaatsen, ik heb hem namelijk nog in mijn PM staan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X