Nibor76nl Log 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by WK81 View Post
    Dan nog Geloof me, ik dacht vroeger ook altijd, och gooi maar weg. Tegenwoordig ga ik lekker terug en dat scheelt toch behoorlijk, misschien is het wel voor mij een voordeel dat de Appie om de hoek ligt en dat ik altijd vriendelijk ben tegen het personeel .
    Waarom zou je onvriendelijk doen :P

Comment

• Net even weer een voorraad kwark gehaald..

Ik merk vandaag wel dat ik gisteren mijn benen heb getraind....vooral met traplopen..hahaha

Straks eerst eens even uurtje op de bank liggen...

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
        Net even weer een voorraad kwark gehaald..

Ik merk vandaag wel dat ik gisteren mijn benen heb getraind....vooral met traplopen..hahaha

Ik weet het 2 dagen geleden benen getraind heb nog spierpijn, lekker he!!!!

Hmm niks op bankje liggen opa

Comment

Net even weer een voorraad kwark gehaald..

actieve rust ftw!

Comment

• haha ja spierpijn in je benen can be a pain in the ...........

legs natuurlijk! maar laat je wel merken dat je goed hebt getraind maar trappen kunnen hell zijn ! zelfde over te lage stoelen

Comment

• Vrijdag 4 februari.

Vandaag niet kunnen trainen helaas..

Nou wilde ik morgen gaan,maar aangezien ik ff krap bij kas zit deze maand en een vriend van mij een nieuw huis heeft kan ik de komende dagen ff klussen.. (170m2 stucadoren)

In ruil daarvoor heb ik de hele maand eten en supp's...

Prettig weekend..

Comment

• stucadoren...'n workout an sich...veel succes!!
                There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

• Ah geld geld :P , zit nu ook krap bij kas joh en vanavond nog een verjaardagsfeestje.

Comment

• Ach 170m2 is ook goed voor je schouder
                    Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                      Ah geld geld :P , zit nu ook krap bij kas joh en vanavond nog een verjaardagsfeestje.
                      Ik bof dat ik 2 rechterhanden heb en zo af en toe eens wat extra's kan hebben..

Komende maand hoef ik mij niet druk te maken om eten en supp's..

Ik baal alleen dat ik waarschijnlijk niet kan trainen deze week,maar 7 uurtje's stucadoren is ook een hele work out op zich ...

Comment

Ik bof dat ik 2 rechterhanden heb en zo af en toe eens wat extra's kan hebben..

Komende maand hoef ik mij niet druk te maken om eten en supp's..

Ik baal alleen dat ik waarschijnlijk niet kan trainen deze week,maar 7 uurtje's stucadoren is ook een hele work out op zich ...
                        Ik ken het ik doe het ook zeer regelmatig....vooral plafonds stukadoren zijn killers.
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Zaterdag 5 februari.

Volgens mij werkt mijn nieuwe schema prima met 12x 8x 8x 8x

Ik voel mijn rug echt killing bij mijn schouderbladen en trap's..(woensdag getraind)

Ook mijn benen hebben een flinke boost gekregen en ik voelde letterlijk iedere spiervezel in mijn bovenbenen.

Mijn schouders zullen het deze week ook wel zwaar krijgen met 4 dagen stucadoren..

Ik neem iedergeval genoeg eiwitten om zo toch mijn spieren van bouwstenen te voorzien..
                          Last edited by nibor76nl; 05-02-2011, 20:20.

Comment

Vrijdag 4 februari.

Vandaag niet kunnen trainen helaas..

Nou wilde ik morgen gaan,maar aangezien ik ff krap bij kas zit deze maand en een vriend van mij een nieuw huis heeft kan ik de komende dagen ff klussen.. (170m2 stucadoren)

In ruil daarvoor heb ik de hele maand eten en supp's...

Prettig weekend..
                            ik zei toch dat hij een hosselaar was ?

Comment

• Zondag 6 februari.

Ik ben gebroken.. de eerste 50 m2 muren zijn gestuced...(nog 120m2 te gaan)
                              Ik voel mijn schouder echt killing..

Vanmorgen keurig mijn koelbox ingepakt met melk/kwark/4 eieren en brood en shake..
                              Blijkt de vriendin van mijn maat een turkse te zijn en ze kwam aan met allerlei turkse hapjes waar ik uiteraard ff van moest eten van haar als dank voor mijn werk..

Gelukkig heb ik het tot een minimum weten te houden want er zit heel veel SUIKER in....

Helaas kwam ik erachter dat er weinig tijd is om te eten als je met een muur bezig ben en niet tussentijds kan stoppen met stuccen...

Uiteraard kreeg ik nog meer eten mee naar huis dus zo ff wat turkse pizza's eten en mijn eitjes die ik nog niet op had vandaag..

Vanavond maar bijtijds slapen want morgen moet ik weer aan de slag en ik ben helemaal gebroken...

Comment

• respect voor nibor de man die nooit klaagt en alles neemt als een fokking kerel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X