Nibor76nl Log 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by nibor76nl View Post
    Ik heb geen flauw idee hoeveel ik kan bankdrukken..

Als ik jou was zou ik proberen om het als volgt te doen..

10x 30 kg / 6x 40 kg / 6x 50 kg / 6x 50 kg ( veel rust tussendoor 1,5 minuut )

Als dit lukt steeds met 5 kg verhogen...

Succes...
    1.5 minuut rust is meer gericht op het volledig uitputten van de spiervezels.

ik neem aan dat straatvechter wat meer kracht wil dus dan is het helemaal niet gek om misschien zelfs wel 3-4 minuten rust te houden.

straatvechter, kijk eens naar het 5x5 4daagsesplit schema van falstyr in de stickies, daar staan uitgebreide voorbeelden van schemas hoe je krachtgericht kan trainen

Comment

• Dinsdag 15 februari.

Vandaag dus mijn supp's binnen gekregen en ik kwam erachter dat die maat van mij de verkeerde smaak weightgainer had besteld..

Aardbei is echt zo smerig zoet en smaakt chemisch...maarja toch weer 800 kcal extra naar binnen gewerkt.
      Ik ben benieuwd of ik nu wel eindelijk eens richting de 75 kilo kan komen.

Net mijn training gedaan die ik eigenlijk morgen had moeten doen ,maar dan heb ik geen tijd.

BENEN:

*LEG PRESS:

12x 60 kg / 8x 110 kg / 8x 110 kg / 8x 110 kg ( 10 kg zwaarder dan vorige keer )

*LEG EXTENSION:

12x 35 kg / 8x 55 kg / 8x 55 kg / 8x 55 kg ( 5 kg zwaarder dan vorige keer )

*ROTARY CALF:

12x 20 kg / 8x 30 kg / 8x 30 kg / 8x 30 kg ( word volgende keer zwaarder )

ARMEN:

*DUMBELL CURL:

12x 12 kg / 8x 16 kg / 8x 16 kg / 8x 16 kg

*POSE CURL:

12x 5 kg / 8x 10 kg / 8x 10 kg / 8x 10 kg

*TRICEPS PULLDOWN:

12x 17,5 kg / 8x 25 kg / 8x 25 kg / 8x 25 kg ( word volgende keer zwaarder )

Biceps en triceps heb ik superset gedaan.

Hierna heb ik nog even 2 setjes tot fail gedaan met de E.Z. Bar die daar lag met 20 kg erop...

BUIK:

2 setjes tot fail op decline bankje

Al met al een lekkere training en zo galant als ik ben uiteraard nog even een leuke meid geholpen met de uitleg van de triceps oefeningen...
      Gelijk even mijn msn en hyve gegeven...hahaha

Morgen weer klussen...

Comment

• Zozo doe je goed!

Lekker gewichten btw, 1 oefening triceps? vind je training best kort.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
          Zozo doe je goed!

Lekker gewichten btw, 1 oefening triceps? vind je training best kort.
          Binnenkort inderdaad even nog een oefening erbij doen voor triceps..
          Ik denk aan rope pulldown of met touw boven je hoofd..

Ik dacht aan jou commentaar dat ik licht trainde dus ik dacht...hoppa meer gewicht erop..

Training duurde een uurtje...

Comment

• Zal gaan dippen of dumbel triceps extension die voel je lekker. wel jammer dat je niet bankdrukt :P

Comment

Zal gaan dippen of dumbel triceps extension die voel je lekker. wel jammer dat je niet bankdrukt :P
              Ik wil meer de zijkant van de tricep gaan trainen...nu pak ik de achterkant.

Waarschijnlijk zal ik in een volgend schema bankdrukken gaan toevoegen.
              Als mijn broer ook eens van zijn luie reet afkom en eindelijk weer eens mee gaat naar de gym..
              Hij is ook lid ,maar al 3,5 maand niet meer geweest..

Comment

• Magere benen training.
                Je pakt je hamstrings niet aan, deadlift of een variant ervan.
                Geen squat. Waarom niet?
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Vind tevens ook dat ashley een heel groot punt heeft, jij kan als de motherfucker groeien als je je schema ietsjes aanpast:P

Maar leuk als je gaat bankdrukke, kijk er naar uit. Wat zijn je toekomstplannen atm?

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                    Magere benen training.
                    Je pakt je hamstrings niet aan, deadlift of een variant ervan.
                    Geen squat. Waarom niet?
                    Legcurl moet ik inderdaad ook doen ja..

Aangezien ik een liesbreuk heb gehad ben ik erg voorzichtig met oefeningen zoals squatten...Helaas...

Comment

Vind tevens ook dat ashley een heel groot punt heeft, jij kan als de motherfucker groeien als je je schema ietsjes aanpast:P

Maar leuk als je gaat bankdrukke, kijk er naar uit. Wat zijn je toekomstplannen atm?
                      Wat zou jij aanpassen dan?

Mijn plannen zijn om steeds een stapje verder te komen..

Comment

Legcurl moet ik inderdaad ook doen ja..

Aangezien ik een liesbreuk heb gehad ben ik erg voorzichtig met oefeningen zoals squatten...Helaas...

Dan doe je toch meer volume op de legpress. 10 sets legpress voeten in verschillende posities. lichte lunges. Gewoon met lichte gewichten beginnen.
                        Zelfde met hamstrings. 1 oefening hamstring is echt niet veel. Tenzij je daar natuurlijk ook een hoog volume pakt.

Op deze manier gaan je benen niet erg hard groeien.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                          Dan doe je toch meer volume op de legpress. 10 sets legpress voeten in verschillende posities. lichte lunges. Gewoon met lichte gewichten beginnen.
                          Zelfde met hamstrings. 1 oefening hamstring is echt niet veel. Tenzij je daar natuurlijk ook een hoog volume pakt.

Op deze manier gaan je benen niet erg hard groeien.

Bedankt voor de tips..

Dus meer setjes?
                          Hoog volume???( leg a.u.b even uit)

Verschillende standen doe ik al..

HE ashley.. heb je nieuwe avatar i.v.m die dikke gasten op sbs6?

Comment

Bedankt voor de tips..

Dus meer setjes?

Je heb ze dus binnen en kut van de aardbei haha... wil je daarover niet beginnen zit mijn pinda's naar binnen te werken..... wat was die vent ranzig man

Comment

Bedankt voor de tips..

Dus meer setjes?

Precies meer setjes.
                              Rep range tussen de 8-12 en dan 10 sets. Eindigen met dropsets. Of iets dergelijks.
                              Vandaag heb ik ook zoiets gedaan.
                              4 sets 120 kg
                              4 sets 160 kg
                              6 sets 200 kg

4 sets lunges en 4 sets leg extensions.
                              3 oefeningen hamstrings ieder 3 sets van 8-12 reps.
                              En 2 oefeningen kuiten.
                              Bij elkaar precies 1 uur bezig geweest.

Comment

• Donderdag 17 februari.

Ik ben helemaal naar de klote...
                                Het klussen kom mij nu wel een beetje mijn strot uit aangezien ik bijna alles in mijn eentje moet doen..
                                De druk om het af te krijgen op tijd maak het er niet beter op en de dagen zijn lang aangezien ik ook nog met reistijden zit en daardoor vaak pas om 20:00 thuis kom..

Zoals jullie kunnen lezen in mijn training verslag train ik mijn benen niet echt bijzonder zwaar,maar ze voelen nu aan als 1 grote blauwe plek...dus blijkbaar genoeg prikkel om te groeien.
                                Ik merk wel dat mijn bovenbenen wat zijn gegroeid ( voller zijn ) als ik mijn boxer aantrek en de pijpjes veel strakker om mijn benen zitten..

Morgen ga ik niet klussen omdat ik even een dag voor mijzelf wil en wil trainen en zonnebanken..

Ik zit nu 2 dagen aan de weightgainer ,maar die aarbei smaak blijf echt ranzig...( nog bijna 5 kilo te gaan) hahaha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X