Ik zit nu ongeveer een maand op de 2400 calorien, soms erboven als ik het brood tijdens lunch vervang door pasta
Ik heb nu wel sinds een week of 2 het brood met kipfilet (niet gebakken, maar de plakjes uit de supermarkt) van 10 uur gewijzigd in een bak kwark
Kwark eet makkelijk weg in mijn sales baan en ik vind kwark lekker
Het is niet de bedoeling dat ik cut in de zin van minder kilo's, maar om een lager vet% te krijgen op hetzelfde gewicht
Ik zal rekening houden met je tip om minder kipfilet te eten
Vervangen door pindakaas of blikje tonijn ?
5 van de 6 eetmomenten kan ik nauwkeurig de k e v verhouding berekenen
Het avondeten is het lastigste omdat dit steeds anders is met wisselende ingredienten
Je tip van de refeed op zondag vind ik een goede, aangezien mijn vetinname laag is wil ik pannenkoeken gaan eten
Onderhoud is momenteel voor mij 2.800 calorien
Ik heb nu wel sinds een week of 2 het brood met kipfilet (niet gebakken, maar de plakjes uit de supermarkt) van 10 uur gewijzigd in een bak kwark
Kwark eet makkelijk weg in mijn sales baan en ik vind kwark lekker
Het is niet de bedoeling dat ik cut in de zin van minder kilo's, maar om een lager vet% te krijgen op hetzelfde gewicht
Ik zal rekening houden met je tip om minder kipfilet te eten
Vervangen door pindakaas of blikje tonijn ?
5 van de 6 eetmomenten kan ik nauwkeurig de k e v verhouding berekenen
Het avondeten is het lastigste omdat dit steeds anders is met wisselende ingredienten
Je tip van de refeed op zondag vind ik een goede, aangezien mijn vetinname laag is wil ik pannenkoeken gaan eten
Onderhoud is momenteel voor mij 2.800 calorien
Comment