Talal: Greg splitt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Pushup clocks ziet bijvoorbeeld ook debiel uit, maar gewoon schijt aan hebben. Je traint voor jezelf.

Net als doodgaan van DB military press superdropsets waarbij je nog maar 4kg bij de laatste set. Mensen kijken je aan van wtf: waar gaat hij dood van. Maar ondertussen groei je 2x zo hard.
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
      Finetunen als in cutten? Of wat moet ik daar onder verstaan? Kijken mensen je niet raar aan als je die vage shit gaat doen bijvoorbeeld die flys op de grond mensen zouden me echt heel raar aankijken als ik dat zou doen denk ik Verder wel respect dat je dat gewoon doet! Max-ot logje is misschien voor mij ook wel intressant
      Ja cutten indd.

Wat boeit mij nou wat andere mensen van me denken? Ik train voor mezelf. Al die mensen die andere mensen judgen doen dat alleen maar omdat ze zelf niet verder kunnen komen. Volg je eige pad.

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
        Pushup clocks ziet bijvoorbeeld ook debiel uit, maar gewoon schijt aan hebben. Je traint voor jezelf.

Net als doodgaan van DB military press superdropsets waarbij je nog maar 4kg bij de laatste set. Mensen kijken je aan van wtf: waar gaat hij dood van. Maar ondertussen groei je 2x zo hard.
        ahah shoulder shrednes indd. Bij arnold press zat ik indd gwn met 4 kg en ik kwam gwn niet omhoog ahahah XD. Daarom vind ik dit zo leuk. En ik na zon zware super drop set, ik val gwn op de grond van vermoeidheid en maar lache....

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
          Ja cutten indd.

Wat boeit mij nou wat andere mensen van me denken? Ik train voor mezelf. Al die mensen die andere mensen judgen doen dat alleen maar omdat ze zelf niet verder kunnen komen. Volg je eige pad.
          Helemaal waar dit! Jammer dat we geen +1 kunnen geven hier

Ik ga nu max-ot gewoon helemaal afmaken zodat ik kan kijken wat voor resultaten ik er mee heb geboekt, maar ik denk erover na om daarna dit ook maar eens een kans te geven. Vind het zelf altijd heerlijk of zo'n gruwelijke pomp te hebben en die dikke verzuring in je spieren waardoor je nog niet eens meer eens dumbbell op kan tillen als het ware Mis dat wel een beetje bij max-ot, niet dat ik geen pomp krijg..maar hij is natuurlijk niet zo extreem
          Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Ik ga nu max-ot gewoon helemaal afmaken zodat ik kan kijken wat voor resultaten ik er mee heb geboekt, maar ik denk erover na om daarna dit ook maar eens een kans te geven. Vind het zelf altijd heerlijk of zo'n gruwelijke pomp te hebben en die dikke verzuring in je spieren waardoor je nog niet eens meer eens dumbbell op kan tillen als het ware Mis dat wel een beetje bij max-ot, niet dat ik geen pomp krijg..maar hij is natuurlijk niet zo extreem
            In week 5 piep je anders, dan schreeuw je om een herstelweekje. Maar dit is pas in week 6-8 ahah. suc6 jij man, moet je zeker lukken.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
              In week 5 piep je anders, dan schreeuw je om een herstelweekje. Maar dit is pas in week 6-8 ahah. suc6 jij man, moet je zeker lukken.
              Haha laten we het hopen dat ik ga piepen Zit nu pas in week 3 en merk al wel dat ik echt wat sterker ben geworden, vooral in m'n benen...echt zieke shit.. voordat ik op vakantie ging kreeg ik er moeilijk 4x80 uit en echt ik ging helemaal los op de benentraining Persoonlijk record neergezet 4x95

Jij ook succes! Ben zeer zeker benieuwd naar je logjes, vooral de oefeningen, aantal reps en gewicht

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Als je wilt log je lekker mee in mijn topic
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Als je wilt log je lekker mee in mijn topic
                  Ahh dolle, zal m'n routine eens posten

Comment

Voor de afwisseling is dit zeker goed, en voor de pomp lekker.
                    Maar is deze manier van trainen met lichtere gewichten en korter rust een snellere manier van massa kweken dan met zwaardere weights en meer rust... hmm ik weet t zo net nog niet.. maar ben zeker benieuwd naar je progressie, hardcore is t in ieder geval wel!
                    -Train to be a motherfucker-

Comment

Het is een andere manier van trainen, ik moet nog kijken wat het gaat doen.

Comment

Gewoon doorgaanDenk zelf dat lichtere gewichten/kortere rust op deze manier hetzelfde laat gainen als de "gewonere"manieren.Maar door de afwisseling gaat het wel sneller denk ik.

Comment

Jup zo is het...

Heb trouwens gruwelijke spierpijn in me borst phoee..
                          Ik was eigenlijk van plan om vandaag in de ochtend te gaan trainen maar ik had 3 schepjes maximize op en kon heel de avond niet slapen. Dus dan ga ik morgen weer tm zaterdag.

Comment

Goed verhaal, geloof je het zelf ook?

@ Talal: Succes. Ben benieuwd wat dit voor je brengt. Kan in ieder geval wel snappen dat je doodgaat van de spierpijn door dit soort trainingen.

Ben je niet bang voor overtraining/blessures?
                            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Zolang ik genoeg eet en niet ga trainen met spierpijn no way. En ik train ook niet zwaar ofso en luister goed naar me lichaam. Morgenochtend ff lekker rug knalle

Comment

Vandaag lekker op nuchtere maag gaan trainen.

Back- trap mass, traps heb ik verplaats naar schouders.

Superset 1- wijdte 3 sets

Pull ups breed 5-6(mass)
                                latt puldown breed 10-15(shaper)

superset 2- binnekant
                                Pulldown close grip- 5-6
                                one arm pulldown 10-15

Zweet drupte alweer van me hoofd af

Superset 3: Bovekant rug

3/4 t bar row 5-6 reps
                                on arm row 10-15

superset 4- mass op middelste van je rug

cable row 6-8
                                dumbell row 10+

Superset 5- onderrugm deze heb ik niet supersetted omdat ik gevoelige onderrug heb.

Deadlift
                                back extensions

superset 6- traps Deze dus niet gedaan

Duur: 1 uur, heerlijke training. Heb nog facking erg spierpijn in me borst en triceps niet normaal XD. Morgen benen aanpakken totdat ik niet meer kan lopen.

http://www.youtube.com/watch?v=8qd83PAaQmo

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X