Heavy, ziet er wel lekker uit!
Talal: Greg splitt
Collapse
X
-
Originally posted by talalelh15 View PostEdit: Volgende dag kreeg hij ze t shirt niet meer aan
En als ik het zo hoor Talal, is UD2.0 wel wat voor je. Tijdens de depletion workouts wil je het liefst tussen je setjes gaan huilen, zo'n pijn doet het soms. En als je eenmaal klaar bent, wil je eigenlijk voor de rest van de dag voor pampes op de bank gaan liggen.'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
Originally posted by Milestone View PostDan heb je het goed gedaan!
En als ik het zo hoor Talal, is UD2.0 wel wat voor je. Tijdens de depletion workouts wil je het liefst tussen je setjes gaan huilen, zo'n pijn doet het soms. En als je eenmaal klaar bent, wil je eigenlijk voor de rest van de dag voor pampes op de bank gaan liggen.
http://www.youtube.com/watch?v=1uMDMAiKtpY
Motiverend!
Comment
-
heb weeer computer
succes maat, sorry heb ff andere dinge aan me hoofd nu denk wel dat je het snapt.. zit er gewoon doorheen man. Hoop dat je er wat aan hebt! als ik weer een beetje bovenop kom dan doe ik meteen weer mee!Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg
Comment
-
Originally posted by El Magico View Postsucces gasten! Heb je trouwens die laatste vid gezien? Biceps braggin ofso.. nu weet ik echt zeker dat hij on is.. niet normaal die pomp die hij heeft..
Blijven goede workouts, kijk altijd ff een stukje voor het trainen.
Ik krijg ook een enorme pomp in mijn spieren als ik zijn training volg. Alleen bij hem ziet het er extreem uit omdat hij superdroog en gespierd is.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html
Comment
-
Originally posted by SteefDK View PostAls hij werkelijk 'on' zou zitten had die in de 10 jaar die hij traint een nog betere fysiek gehad.
Ik krijg ook een enorme pomp in mijn spieren als ik zijn training volg. Alleen bij hem ziet het er extreem uit omdat hij superdroog en gespierd is.
maar ik weet niet, hij is zo opgefokt, zijn fysiek ziet er gewoon niet naturel uit.. Ik zeg niet dat hij nu on is, maar hij heeft zeker wel een paar kuurtjes gepakt.
Niet erg trouwens, ik heb er niks op tegen..alleen hij is altijd zo anti roids etc, beetje hypocriet.Failure is your friend
Comment
-
Originally posted by El Magico View Postdaar heb je gelijk in, hij is wel extreem droog en dan zie je het beter inderdaad...
maar ik weet niet, hij is zo opgefokt, zijn fysiek ziet er gewoon niet naturel uit.. Ik zeg niet dat hij nu on is, maar hij heeft zeker wel een paar kuurtjes gepakt.
Niet erg trouwens, ik heb er niks op tegen..alleen hij is altijd zo anti roids etc, beetje hypocriet.
Volgens mij is dat mits motivatie, geduld, goede voeding een haalbare fysiek voor sommigen. Zeker een erg goeie fysiek.
Opgefokt kan iedereen zijn hoor.Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Vandaag dus ultimate leg workout, pittig man. Sweat pff.
Squat, voeten recht vooruit. Alles gebeurt in 12-10-8-6(dropset)
Leg press,voeten recht vooruit en in het midden. Waarom? Omdat dit dan de gehele been traint en niks isoleert of meer aanspreekt. Duwen vanuit je hiel naar teen. Negatieven van 6 sec, pff pittig en jongens dat brand.
Hierna dus zwetend op naar smith machine.
Smitch machine Sumo squat- tenen naar buiten gericht. Dit traint dan het binnenste van je been.
Forward squat, benen tegen elkaar. 1 stap naar voren. en dan doorzakken tot 90 graden. Puur voor je quads en dat brand vriend.
Leg exension, ik zweette me echt de pleuris. Druppels vielen op de grond en ik lag zelfs een tijdje ff tegen een muur.
leg curl, same story. echt heftig die benentraining phoe.
Calf raise, 30 reps is 1 set. 10 x voeten naar voren, 10 x naar binnen,10 x naar buiten.
Hoopdat jullie hier mischien aan hebben en zo pak je dus je gehele been aan.
Greets boys en tot morgen maar weer
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostVandaag dus ultimate leg workout, pittig man. Sweat pff.
Squat, voeten recht vooruit. Alles gebeurt in 12-10-8-6(dropset)
Leg press,voeten recht vooruit en in het midden. Waarom? Omdat dit dan de gehele been traint en niks isoleert of meer aanspreekt. Duwen vanuit je hiel naar teen. Negatieven van 6 sec, pff pittig en jongens dat brand.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-