Talal: Greg splitt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goed bezig Tal! Jammer dat costina niet meer met je mee doet.
    Denk dat je goed gemotiveerd raakt van die filmpjes van gleke Succes!
    En houd je doel voor ogen! Ik WEET dat je het kan kanjer!
    I don't care what the whisperers say
    Cos' they whisper too loud for me
    na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.

Comment

• dankje bodypopje, date een x?

ahhaha :P

Comment

• Phoe de maximize gaat er weer is in...3 schepjes. Als dat maar goed gaat ahahah. Benen jongens, dit word kotsen

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=Yl3NGvna2KA

Comment

• krijgen jullie naast zin in trainen ook altijd zo'n enorme eetlust, als ik dit kijk dan kan ik echt hele koeien naar binnen werken en zie eten tegenwoordig ook als workout dus daarbij hoort workout muziek .

succes met het binnenhouden van je eten
            Calisthenics / Street workout

Comment

• ahaha ja man, dikke shake na me training. uur later 6 eieren. Ik eet geen pussy maaltijden meer, houd ik niet van joh. Heb weer dikke motivatie dankzij gleke man haha

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                dankje bodypopje, date een x?

ahhaha :P
                Zeker nu je die before en after pics van haar hebt gezien.

Comment

• ahahah BUSTED

Comment

• Geef je geen ongelijk kerel!

Ga trainen, anders word het nooit wat met je!!!!(poging tot motivatie)

Comment

• hey ik wil die pics ook zien

lol

Comment

• Originally posted by Destron View Post
                        Zeker nu je die before en after pics van haar hebt gezien.
                        zou je before dan NIET met me op date willen, Talal?
                        I don't care what the whisperers say
                        Cos' they whisper too loud for me
                        na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.

Comment

• Originally posted by Bodypopje View Post

TUULIJK WEL

Comment

• Originally posted by Bodypopje View Post
                            Daar hebben we een fullbodyfoto voor nodig om dat te beoordelen.

Comment

• Super shoulder shredded workout= 3s!!

Echt een heftige training man en je moet doorgaan en de burn komt er bij kijken. Intensiteit was weer 100%, uiteindelijk einde van de trainingen stonden met schouders aan het branden.

Ik heb de training al eerder gepost dus zal hem niet nog een keer posten. Maar wat die one arm pivot presses heerlijk, pakt heel je schouder aan en je moet echt pushen tot de limit man. Zeker een aanrader jongens. Verwissel deze is een keer voor de front press.

Morgen nog ff me armen aanpakken, merk echt dat me rug begint achter te lopen en biceps

Comment

• Wauwie heerlijk, vandaag Chest explosion op lege maag in de ochtend.

Amazing pomp gewoon en mijn borst ontplofte echt bijna en de intensiteit was zo freakin hoog. Zweet, zweet en nog is zweet.

Push up ladder(warming up), je pakt smitch machine en doet erop push ups. Je begint laag en gaat steeds omhoog per 10 reps, dus ook met de bar ga je 1 stukje omhoog. Naarmate je hoger komt steeds meer naar binnen met je handen. Dat is dus een lekkere warming up al.

De volgorde heb ik soms wat anders gedaan, omdat het soms bezet was.

Alle superset 3 sets en daar tussen de supersets 2-3 minuten rust.

Dumbel flat press vs barbel flat press

Cable incline cable crossover vs incline cable punches

machine flatt pres vs pec deck

reverse grip bench press vs reverse grip smit machine push up

Incline dumbel press vs neck flat press( met barbel late zakken tot je nek en dan omhoog, phoee hier voel je echt perfect je bovenste deel van je borst)

body weigh dips(lukte mij er niet eens 1tje van hahaha XD, helemaal kapot) vs cable pull over

Decline barbel press vs decline cable crossover flys

optioneel voor volgende workout: shoulder machine press elevator set(12 sets in x achter elkaar ahahah XD)

Voor iedereen die een x een shocker nodig heeft, probeer deze is. En het gewicht dat je gebruikt maakt niet eens uit. De 1e oefeningen van elke superset doe je beetje zwaar 8 a 10 reps en die andere lichter 15 reps ongeveer.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X