Talal: Greg splitt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ben benieuwd naar je progressie over aantal maandjes hierop talal, trainingen zijn wellicht wel to the death, hoop dat je een mooi resultaat haalt!
    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      Judgers zijn dat gewoon maarja.
      Ik vond jou redenatie een paar pagina's terug het mooist. Dat je het niet wist en het je ook niks kon schelen.

Tuurlijk heeft ie een beregoed fysiek, en er zullen zeker mensen zijn die twijfelen of hij gebruikt. Of die het zelfs 'zeker weten'. Anderen zullen 'zeker weten van niet'. Beide extremen zijn belachelijk, gezien niemand de absolute waarheid weet behalve Gregg zelf.

Maar wat doet het er toe, zolang jij lekker stuk kan gaan op zijn trainingen en er goed buff van kan worden? Niks.

Mooie instelling!

Moest je trouwens niet bijna kosten tijdens die dropset leg training? Werd al misselijk toen ik het me aan het voorstellen was!
      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

@ triple ja man begint nu al aardig te vormen allemaal ben blij joh.

@ mile pff kotsen zeker. Heb het nu nog net ingehouden, dat zweten als de motherfucker niet normaal. En ik maar telkens willen stoppen maar toch doorgaan. Echt joh, je zou een x mee moeten traine. Morgen blaas ik ff me armen op haha

Comment

Arms annihiliation, WAUWIE dikke pomp.

Mass lifts
          Ez curl, 10-8-6-4
          Dead hang barbel curl, 10-8--6-4
          Seated dumbell curl, 10-8-6-4

2 setjes 21en met barbell curl voor de shapers. Wow hier ontploffen ze gewoon, abnormaal man.

Skullcrushers,10-8-6-4
          Dumbel kickbacks,10-8-6-4
          dumbel extension,10-8-6-4

10 reps small opdrukken, 10 reps skullchrus opdrukken, 10 reps dippen. Brande? Ja. hahaha

Me armen waren facking groot al zeg ik het zelf, ik moet echt ripped worden want dan begint het er allemaal veel beter uit te zien Maar massa gaat goede kant op gelukkig

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=OZvFjlTEalg

Comment

Bij deze dan talal...

Comment

Keihard man, die trainingen van jou !

En ik heb nog een vraagje, waarom deed je je leg workout op lege maag ?

Comment

Mooie trainingen dude! Over 3 weken stop ik met mijn huidige routine en ik zit eraan te denken om dit ook te gaan doen! Ben jij lid geworden voor één maand op zijn site?

Comment

Originally posted by Swekie View Post
                    Keihard man, die trainingen van jou !

En ik heb nog een vraagje, waarom deed je je leg workout op lege maag ?
                    Kijk de training is in de ochtend, best vroeg. Dus dan zou je in principe om 8 a 9 uur moeten opstaan op me vrije dag en gaan ontbijten(vloeibaar wel) zodat het op tijd verteerd is om voor je training te gebruiken. Echter doe ik dat liever niet en neem ik gewoon mijn aminos een half uur van tevoren en ga trainen op lege maag. Ik voel me niet zwakker integendeel, soms zelf sterk. Zulke dingen zitten meestal tussen je hoofd.

Originally posted by Matthias87 View Post
                    Mooie trainingen dude! Over 3 weken stop ik met mijn huidige routine en ik zit eraan te denken om dit ook te gaan doen! Ben jij lid geworden voor één maand op zijn site?
                    Ja moet je doen man, ja man. Afschrijving gaat nog wel door denk ik maar je kan het ieder moment stoppen. Heerlijk die site en je krijgt steeds nieuwere inzichten over trainingen en eten.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                      Ja moet je doen man, ja man. Afschrijving gaat nog wel door denk ik maar je kan het ieder moment stoppen. Heerlijk die site en je krijgt steeds nieuwere inzichten over trainingen en eten.
                      Noem eens iets specifieks over zijn voeding dan? Wat voor nieuw inzicht heb je opgedaan?

(niet sarcastisch of negatief, just interrested)
                      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

• Originally posted by Milestone View Post
                        Noem eens iets specifieks over zijn voeding dan? Wat voor nieuw inzicht heb je opgedaan?

(niet sarcastisch of negatief, just interrested)
                        Verteren van je eten, op lege maag trainen. Ben het nu een beetje vergete man, niet echt specifiek nu. Zijn manier van onderhoud berekenen en ekv verdeling. Aan voeding kan je niet veel meer leren.

Comment

• Ik heb me aangemeld! Ik zie zijn split staan, maarre.. Heeft die gast geen rustdagen? Ik doe denk ik zijn 5 dagen wel met één rustdag ertussen, ligt eraan hoe het aanvoelt. Jij haalt de oefeningen gewoon uit die filmpjes? Ik ben nu arms aan het kijken. Ik kijk ze eerst allemaal wel en dan vervolgens begin ik wel na aankomende week.

Comment

• Originally posted by Matthias87 View Post
                            Ik heb me aangemeld! Ik zie zijn split staan, maarre.. Heeft die gast geen rustdagen? Ik doe denk ik zijn 5 dagen wel met één rustdag ertussen, ligt eraan hoe het aanvoelt. Jij haalt de oefeningen gewoon uit die filmpjes? Ik ben nu arms aan het kijken. Ik kijk ze eerst allemaal wel en dan vervolgens begin ik wel na aankomende week.

Nee heeft die niet, want alles is al hersteld dan he. Ik heb zelf wel 2 dagen om te herstellen. Ja joh alles laten bezinken en kijk ook naar ze blogs

Comment

• Ja, zal zeker moeten bezinken.. Er staat zoveel! Ik zie ook niet hoe ik met zijn work-outs alles in een week kan pakken.. Hij heeft 1 arm dag, maar over zijn biceps doet hij al 50 minuten, waar laat hij die triceps dan, de week erna? :P

Comment

• Die biceps zijn gewoon soort shockers om je biceps wat love te geven. Verderest heb je ook gwn hele arm workouts. En zijn workouts duren nooit te lang man.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X