Talal: Greg splitt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by talalelh15 View Post
    Dope training ahaha. Ff een leuke quote, ff kijke wie hem begrijpt en op de juiste manier uitlegt:

Weakness left the body, rivers are beining filled

ahha gestoorde training was het jongens

Er is zoveel zwakte het lichaam uitgegaan dat het rivieren kan vullen?

Geweldig filmpje van z'n leg-training!
    A man's gotta do what a man's gotta do

Comment

• Originally posted by Swekie View Post
      Zieke leg workout, succes !

Op het moment een van de leukere logjes om te lezen als je het mij vraagt, ben benieuwd naar foto's als je droger bent.
      Die logs van Talal zijn inderdaad wel interessant om te lezen. Het is aan te prijzen dat hij zich vrijwillig als proefkonijn beschikbaar stelt om al die programma's uit te proberen. Praktijkervaring is toch wel de beste graadmeter.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

• Originally posted by usher View Post
        Er is zoveel zwakte het lichaam uitgegaan dat het rivieren kan vullen?

Geweldig filmpje van z'n leg-training!
        Het zweet(weaknes) vult de rivieren. Dus je zit goed in de buurt indd. Vaak maakt extra zweet het je echt moeilijk maar dan moet je juist doorgaan en het zien als weaknes!

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Die logs van Talal zijn inderdaad wel interessant om te lezen. Het is aan te prijzen dat hij zich vrijwillig als proefkonijn beschikbaar stelt om al die programma's uit te proberen. Praktijkervaring is toch wel de beste graadmeter.
        Helemaal true inferno, bedankt dat jullie mij logs dan toch een toevoeging vinden

Comment

• Ik ben trots op jou Talal!!!

lekker doorgaan zo maatje!!!

Comment

Dope training ahaha. Ff een leuke quote, ff kijke wie hem begrijpt en op de juiste manier uitlegt:

Weakness left the body, rivers are beining filled

ahha gestoorde training was het jongens
            Had ook een mooie:
            Do you think training is hard? Try losing!

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
              Ik ben trots op jou Talal!!!

lekker doorgaan zo maatje!!!
              Dankje robin
              Originally posted by Dalton View Post
              Had ook een mooie:
              Do you think training is hard? Try losing!
              ahhaha nice one

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=XoRvg7ao3O4

Ready??? Hell yeah. Its my time
                ik vind eerlijk gezegd dat hij weinig laat zien in het filmpje, behalve hoe goed en mooi hij zichzelf vind.
                Hoe zijn training zich opbouwt is me niet echt duidelijk uit het filmpje
                Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                Doel eind 2015: 100kg
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

• Originally posted by Nieck01 View Post
                  ik vind eerlijk gezegd dat hij weinig laat zien in het filmpje, behalve hoe goed en mooi hij zichzelf vind.
                  Hoe zijn training zich opbouwt is me niet echt duidelijk uit het filmpje
                  XD, dit is een trailer he!. Full workout moet je registreren op zijn site.

Comment

XD, dit is een trailer he!. Full workout moet je registreren op zijn site.
                    ah vandaar. kvond het al echt zo'n type tel sell reclame achtig filmpje. ff een man daar neer zetten met een goed lichaam, dat lichaam vooral niet te weinig in beeld laten komen. En een mooi praatje van niet opgeven en blijven doorzetten.

Maar het programma bevalt wel tot nu toe?
                    Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                    Doel eind 2015: 100kg
                    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

• Originally posted by Nieck01 View Post
                      ah vandaar. kvond het al echt zo'n type tel sell reclame achtig filmpje. ff een man daar neer zetten met een goed lichaam, dat lichaam vooral niet te weinig in beeld laten komen. En een mooi praatje van niet opgeven en blijven doorzetten.

Maar het programma bevalt wel tot nu toe?
                      Ja zeker wel, hele andere manier van trainen en heel erg zwaar. Het is iedergeval niet voor quitters.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=X6hCKwRjiys

Mentaal moet je hier freaking sterk voor zijn

schouders-triceps superset workout

head strong

Comment

Mentaal moet je hier freaking sterk voor zijn

schouders-triceps superset workout

head strong
                          Mooi filmpje Tal,
                          Ach weet je je hoeft niet persee mentaal sterk te zijn, maar je moet willen en je moet dus de drive hebben om te presteren om iets te worden.

Je hebt een topic geopend over intensteit.

Dit is dus de intensiteit die in je trainingen hoort te zitten. Knallen, tempo en geen pussy gedoe.

Zelf vind ik het alleen jammer dat Greg niet meer wil dan dit, hij zou een goede bodybuilder kunnen zijn. Zijn fysiek is wel prachtig hoor, maar ik ben meer fan van grotere meer buffe fysieken.
                          Voeding optimaliseren en er een kuur tegenaan gooien, dan zou hij zomaar veel groter worden, want echt groot istie niet natuurlijk. Dit is voor iedereen wel haalbaar of te benaderen in een paar jaar hard werken. Als je maar de ballen hebt om elke training meer keren dood te gaan.
                          1e Masters Superbody YBF 2011!
                          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by marnop View Post
                            Mooi filmpje Tal,
                            Ach weet je je hoeft niet persee mentaal sterk te zijn, maar je moet willen en je moet dus de drive hebben om te presteren om iets te worden.

Je hebt een topic geopend over intensteit.

Dit is dus de intensiteit die in je trainingen hoort te zitten. Knallen, tempo en geen pussy gedoe.

Zelf vind ik het alleen jammer dat Greg niet meer wil dan dit, hij zou een goede bodybuilder kunnen zijn. Zijn fysiek is wel prachtig hoor, maar ik ben meer fan van grotere meer buffe fysieken.
                            Voeding optimaliseren en er een kuur tegenaan gooien, dan zou hij zomaar veel groter worden, want echt groot istie niet natuurlijk. Dit is voor iedereen wel haalbaar of te benaderen in een paar jaar hard werken. Als je maar de ballen hebt om elke training meer keren dood te gaan.
                            Zo is het, niet meer en niet minder. Gewoon dit.

Over greg zijn fysiek, tuulijk is het haalbaar maar daar gaat het toch ook om? Het is toch niet zoo dat we onmogelijke fysieken willen nastreven. En ja dit is zijn werk en hij wilt niet groter worde atm en tevens heeft die zijn vinger eraf gesneden en moet nu een operatie houden en ruste en herstellen

Comment

en tevens heeft die zijn vinger eraf gesneden en moet nu een operatie houden en ruste en herstellen
                              wait, say what?
                              BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

• meer is echt niet mooi en natural.hij is al wat TE

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X