Talal: Greg splitt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ahaha geduld,

Comment

• We verwachten nu heel wat na die uitspraken van je he!

Comment

• Nou jongens laten we ff update, vandaag de pecs perfection gedaan. Phoe heerlijk, tieten staan 3 meter voor uit. Dikke pomp. Vind zulke trainingen zo heerlijk en je gaat echt helemaal kapot.

Het bestond uit 8 supersets waaronder een elevator set. Nou bij de 6de set ergens zzaten er incline presses in. Ik deed ze met freaking 10 kg dumbel ahahah XD. Na de fail op 20 kg dumbel. Niet normaal joh. Maarja nogmaals heerlijke deze greg plit trainingen echt een dikke aanradar. En zeker zijn videoblogs waarin hij gewoon praat, dikke inspiriatie en dan het verandert ook nog is mijn kijk op het leven.

Comment

• Gisteren nog gedaan die training:P

Heerlijk, vooral de incline DB press. Pushup clocks en BW flies lukken me nog niet. Stort met m'n kop op de grond lol

Comment

• Originally posted by Sharades View Post
            Gisteren nog gedaan die training:P

Heerlijk, vooral de incline DB press. Pushup clocks en BW flies lukken me nog niet. Stort met m'n kop op de grond lol
            Oh was dat pecs perfection?, oh nee dan bedoelde ik Chest explosion man. Maar pecs perfection is ook lekker indd.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
              Oh was dat pecs perfection?, oh nee dan bedoelde ik Chest explosion man. Maar pecs perfection is ook lekker indd.
              Ja, klopt, was al aant denken wat je met die oefening bedoelde:P

Comment

• Nieuwe benen workout

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                  Nou jongens laten we ff update, vandaag de pecs perfection gedaan. Phoe heerlijk, tieten staan 3 meter voor uit. Dikke pomp. Vind zulke trainingen zo heerlijk en je gaat echt helemaal kapot.

Het bestond uit 8 supersets waaronder een elevator set. Nou bij de 6de set ergens zzaten er incline presses in. Ik deed ze met freaking 10 kg dumbel ahahah XD. Na de fail op 20 kg dumbel. Niet normaal joh. Maarja nogmaals heerlijke deze greg plit trainingen echt een dikke aanradar. En zeker zijn videoblogs waarin hij gewoon praat, dikke inspiriatie en dan het verandert ook nog is mijn kijk op het leven.
                  Mooi zo, keep it going Tal!
                  keep the focus going!

Comment

• Pics?
                    Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                      Pics?
                      Nog niet man, wil ook nog droog worden. Anders zie je niet zo heel veel.

Wauw nieuwe benen workout yes!, morgen meteen doen. Kon niet wachten hij heet: Leg up

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=XoRvg7ao3O4

Ready??? Hell yeah. Its my time

Comment

• Zieke leg workout, succes !

Op het moment een van de leukere logjes om te lezen als je het mij vraagt, ben benieuwd naar foto's als je droger bent.

Comment

• Cool man dat je het leuk vind , hoop ook dat jullie het resultaat goed kunnen zien man. Ben nu pas 4 weken bezig he!!

Comment

• Dope training ahaha. Ff een leuke quote, ff kijke wie hem begrijpt en op de juiste manier uitlegt:

Weakness left the body, rivers are beining filled

ahha gestoorde training was het jongens

Comment

• Begrijpt niet hem dan? Hahah

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X