Talal: Greg splitt
Collapse
X
-
Originally posted by Destron View PostLekker motivatiefilmpje. Ben je tevreden over het trainingsschema wat je nu volgt?
Ik lees je naam trouwens altijd als fallafel.
Maar gaat prima en ik zie me lichaam steeds meer veranderen
Comment
-
hoi Talal, ik zie dat je al 1,5 maand bezig bent met deze greg training.
Op de helft dus ongeveer als je nog steeds van plan bent 3 maanden te proberen zoals in 1e post.
Heb je ook een before-after foto over 3 maanden?
Ben echt erg benieuwd hoe jouw lichaam reageert op deze training.
Helemaal als ik het fysiek van de greg-master-himself zie, denk ik POEH hee!
Veel veel succes met trainen en hoop dat je de nieuweling goede voorbeeld hebt gegevenI don't care what the whisperers say
Cos' they whisper too loud for me
na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.
Comment
-
hey BP Greg Plitt heeft bijna net zo mooie fysiek als ik
hahaha nee hoor hij ziet er nu nog iets beter uit, ik moet nog een klein beetje vet en meer vocht kwijtraken de komende weken.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Dat vraagt om foto's he Marnop :P Ik heb alleen bij die Greg altijd het idee dat zijn rug zo smal is. Vergeleken met mij heeft hij natuurlijk nog een goede rug maar verhoudingsgewijs zou zijn rug naar mijn mening zeker wat massiever mogen. Wel flinke trainingen zeg."People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Er zijn toch foto's van mij.........en nu zelfs filmpjes waarop ik nog niet in wedstrijdshape ben over 3 weken ben ik al lekker droog, er gaan nu elke week wat foto's of filmpjes komen FB.
Filmpjes staan in mijn logje.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by Bodypopje View Posthoi Talal, ik zie dat je al 1,5 maand bezig bent met deze greg training.
Op de helft dus ongeveer als je nog steeds van plan bent 3 maanden te proberen zoals in 1e post.
Heb je ook een before-after foto over 3 maanden?
Ben echt erg benieuwd hoe jouw lichaam reageert op deze training.
Helemaal als ik het fysiek van de greg-master-himself zie, denk ik POEH hee!
Veel veel succes met trainen en hoop dat je de nieuweling goede voorbeeld hebt gegeven
Dit is me 3de week pas hoor :P, maar zie al wel verschil indd. Droger en wat meer spieren erbij. Maar heb nog wel wat foto's liggen van hoe ik er ongeveer uit zag, ik zal het verschil zoiezo posten. Goed fysiek heeft die he!
En mijn heb ik toch afgemaakt vandaag en die vriend die meetrainde ahahah nou die stond te zweten en te huilen hahaha. Verzuurde benen en hij kon bijna niet lopen. Ff gratis whey sample gegeven anders is het weer zo zielig
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostHeey,Ff gratis whey sample gegeven anders is het weer zo zielig
Originally posted by talalelh15 View PostIk denk dat jullie wel een beetje gaan schrikken van het resultaat, vind echt dat ik steeds meer verander. Maar nog even geduld over foto's, hoop dat ze wel goed uitkomen btwBOOM! You're already fifth gear, Mach speed!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Is a data science course useful?door LauravenusAbsolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C