Talal: Greg splitt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• http://www.youtube.com/watch?v=TJ720z8FL20

Comment

• Lekker motivatiefilmpje. Ben je tevreden over het trainingsschema wat je nu volgt?

Ik lees je naam trouwens altijd als fallafel.

Comment

• Originally posted by Destron View Post
        Lekker motivatiefilmpje. Ben je tevreden over het trainingsschema wat je nu volgt?

Ik lees je naam trouwens altijd als fallafel.
        Ja man zeker, lekker hoog in reps. Vind het flex man en ga elke training weer kapot. Vandaag een rustdagje en dan morgen weer benen slopen. Me gewicht blijf ook maar stijgen joh, dus ben benieuwd man. Na 3 maanden dit schema volgen ga ik even 6 weken ''cutten''.

Maar gaat prima en ik zie me lichaam steeds meer veranderen

Comment

• eindelijk mijn noxipro weer terug aaaah , heerlijk smaaaakje. 3 schepjes en zo benen knallen

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
            eindelijk mijn noxipro weer terug aaaah , heerlijk smaaaakje. 3 schepjes en zo benen knallen
            3 schepjes

jij durft...

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
              3 schepjes

jij durft...
              ahhaha heel mijn hoofd tintelt en ik heb zoooo veel zin he,phoee. Plus een nieuweling traint met mee mij en ik zal hem ff een benentraining laten zien ahahah.

Comment

• hoi Talal, ik zie dat je al 1,5 maand bezig bent met deze greg training.
                Op de helft dus ongeveer als je nog steeds van plan bent 3 maanden te proberen zoals in 1e post.
                Heb je ook een before-after foto over 3 maanden?
                Ben echt erg benieuwd hoe jouw lichaam reageert op deze training.
                Helemaal als ik het fysiek van de greg-master-himself zie, denk ik POEH hee!

Veel veel succes met trainen en hoop dat je de nieuweling goede voorbeeld hebt gegeven
                I don't care what the whisperers say
                Cos' they whisper too loud for me
                na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.

Comment

• hey BP Greg Plitt heeft bijna net zo mooie fysiek als ik
                  hahaha nee hoor hij ziet er nu nog iets beter uit, ik moet nog een klein beetje vet en meer vocht kwijtraken de komende weken.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Dat vraagt om foto's he Marnop :P Ik heb alleen bij die Greg altijd het idee dat zijn rug zo smal is. Vergeleken met mij heeft hij natuurlijk nog een goede rug maar verhoudingsgewijs zou zijn rug naar mijn mening zeker wat massiever mogen. Wel flinke trainingen zeg.
                    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Er zijn toch foto's van mij.........en nu zelfs filmpjes waarop ik nog niet in wedstrijdshape ben over 3 weken ben ik al lekker droog, er gaan nu elke week wat foto's of filmpjes komen FB.
                      Filmpjes staan in mijn logje.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by Bodypopje View Post
                        hoi Talal, ik zie dat je al 1,5 maand bezig bent met deze greg training.
                        Op de helft dus ongeveer als je nog steeds van plan bent 3 maanden te proberen zoals in 1e post.
                        Heb je ook een before-after foto over 3 maanden?
                        Ben echt erg benieuwd hoe jouw lichaam reageert op deze training.
                        Helemaal als ik het fysiek van de greg-master-himself zie, denk ik POEH hee!

Veel veel succes met trainen en hoop dat je de nieuweling goede voorbeeld hebt gegeven
                        Heey,

Dit is me 3de week pas hoor :P, maar zie al wel verschil indd. Droger en wat meer spieren erbij. Maar heb nog wel wat foto's liggen van hoe ik er ongeveer uit zag, ik zal het verschil zoiezo posten. Goed fysiek heeft die he!

En mijn heb ik toch afgemaakt vandaag en die vriend die meetrainde ahahah nou die stond te zweten en te huilen hahaha. Verzuurde benen en hij kon bijna niet lopen. Ff gratis whey sample gegeven anders is het weer zo zielig

Comment

• Vandaag even mijn schouders keihard aangepakt, zo dikke pomp joh. En me traps nou phoee ontplofte gewoon bijna. Ik denk dat jullie wel een beetje gaan schrikken van het resultaat, vind echt dat ik steeds meer verander. Maar nog even geduld over foto's, hoop dat ze wel goed uitkomen btw

Comment

Heey,Ff gratis whey sample gegeven anders is het weer zo zielig
                            Baas

Originally posted by talalelh15 View Post
                            Ik denk dat jullie wel een beetje gaan schrikken van het resultaat, vind echt dat ik steeds meer verander. Maar nog even geduld over foto's, hoop dat ze wel goed uitkomen btw
                            Ben nu toch wel echt nieuwsgierig Posten!
                            BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

. Ik denk dat jullie wel een beetje gaan schrikken van het resultaat, vind echt dat ik steeds meer verander. Maar nog even geduld over foto's, hoop dat ze wel goed uitkomen btw
                              pics or it didnt happend
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

• ben benieuwd talal

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X