Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hoe vaak ga je dat nog vrage, ik had algezegd als ik wat meer ripped ben.
Hoe lang loopt het programma nog door en hoe voel jij je doorgaans sinds jij het doet?
Heb jij wat extra slaap in jou dagelijks schema gepland?
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Vandaag even mijn schouders keihard aangepakt, zo dikke pomp joh. En me traps nou phoee ontplofte gewoon bijna. Ik denk dat jullie wel een beetje gaan schrikken van het resultaat, vind echt dat ik steeds meer verander. Maar nog even geduld over foto's, hoop dat ze wel goed uitkomen btw
Hoe lang loopt het programma nog door en hoe voel jij je doorgaans sinds jij het doet?
Heb jij wat extra slaap in jou dagelijks schema gepland?
Zoiezo een succesvolle bulk moet een paar maanden doorgaan. Dit is me 6de week nu en ben van plan om tot 12de week door te gaan. En daarna evt ud 2.0 om te cutten.
Ne geen extra slaap, ik slaap ongeveer 10 uur per dag
Zoiezo een succesvolle bulk moet een paar maanden doorgaan. Dit is me 6de week nu en ben van plan om tot 12de week door te gaan. En daarna evt ud 2.0 om te cutten.
Ne geen extra slaap, ik slaap ongeveer 10 uur per dag
Nou, tekort aan slaap heb jij in ieder geval niet, op zijn zachtst uitgedrukt.
Als je nog geen plannen hebt qua schema na die programma, dan is PHAT van Layne Norton misschien wel wat voor jou.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Nou, tekort aan slaap heb jij in ieder geval niet, op zijn zachtst uitgedrukt.
Als je nog geen plannen hebt qua schema na die programma, dan is PHAT van Layne Norton misschien wel wat voor jou.
Phat, ik ga er even naar kijken. Zag ooit ook al een artikel op simplyshredded, bedankt ik zal er even naar kijken en mischien is het wel wat voor mij.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment