Talal: Greg splitt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oke gaat de goede kant op dan, ik 182 cm.

Kan zelf ook niet wachten tot ik boven de 80 zit.

Comment

• Second place is the first last place. Second place is never enough, i go for first place.

Vandaag rug en biceps, heb het teruggebracht na een 4 daagse split ipv 5. Voor herstel en nieuwe prikkels.

Zit nu me ff mentaal voor te bereiden met wat filmpjes, want ik wil gaan knallen!

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=jRq6sajklRs

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
          Second place is the first last place. Second place is never enough, i go for first place.

Vandaag rug en biceps, heb het teruggebracht na een 4 daagse split ipv 5. Voor herstel en nieuwe prikkels.

Zit nu me ff mentaal voor te bereiden met wat filmpjes, want ik wil gaan knallen!

iK merk voor me zelf dat 5 net veel is soms voor mij.

Maar het is wel zo verlavend traine he

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=knxi0154Oqc

There is first place and there is forgotten!

Comment

• Straks lekker knallen in de gym, deze week ga ik gewoon lekker 5 dagen. Ff alles keihard aanpakken, vandaag rug!

Back demolition

http://www.youtube.com/watch?v=wRuWZAv_qVI

Comment

• Komen er nog pics?
                Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                  Komen er nog pics?
                  Hoe vaak ga je dat nog vrage, ik had algezegd als ik wat meer ripped ben.

Comment

Hoe vaak ga je dat nog vrage, ik had algezegd als ik wat meer ripped ben.
                    Hoe lang loopt het programma nog door en hoe voel jij je doorgaans sinds jij het doet?

Heb jij wat extra slaap in jou dagelijks schema gepland?
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Vandaag even mijn schouders keihard aangepakt, zo dikke pomp joh. En me traps nou phoee ontplofte gewoon bijna. Ik denk dat jullie wel een beetje gaan schrikken van het resultaat, vind echt dat ik steeds meer verander. Maar nog even geduld over foto's, hoop dat ze wel goed uitkomen btw
                      Originally posted by Destron View Post
                      We verwachten nu heel wat na die uitspraken van je he!
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                        Hoe lang loopt het programma nog door en hoe voel jij je doorgaans sinds jij het doet?

Heb jij wat extra slaap in jou dagelijks schema gepland?
                        Zoiezo een succesvolle bulk moet een paar maanden doorgaan. Dit is me 6de week nu en ben van plan om tot 12de week door te gaan. En daarna evt ud 2.0 om te cutten.

Ne geen extra slaap, ik slaap ongeveer 10 uur per dag

Comment

• wow 10 uur

dat doe je heel goed man

Comment

Zoiezo een succesvolle bulk moet een paar maanden doorgaan. Dit is me 6de week nu en ben van plan om tot 12de week door te gaan. En daarna evt ud 2.0 om te cutten.

Ne geen extra slaap, ik slaap ongeveer 10 uur per dag
                            Nou, tekort aan slaap heb jij in ieder geval niet, op zijn zachtst uitgedrukt.

Als je nog geen plannen hebt qua schema na die programma, dan is PHAT van Layne Norton misschien wel wat voor jou.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Viranelly View Post
                              wow 10 uur

dat doe je heel goed man
                              Ja is belangrijk man slaap en heb gelukkig in de middag stage. Ik probeer gewoon zo veel mogelijk te slapen voor me herstel.
                              Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Nou, tekort aan slaap heb jij in ieder geval niet, op zijn zachtst uitgedrukt.

Als je nog geen plannen hebt qua schema na die programma, dan is PHAT van Layne Norton misschien wel wat voor jou.
                              Phat, ik ga er even naar kijken. Zag ooit ook al een artikel op simplyshredded, bedankt ik zal er even naar kijken en mischien is het wel wat voor mij.

Comment

• he Talel, wij hebben hier ook een leuke speeltuin
                                Train ze!
                                Goed dat je zoveel slaapt, ik pak zelf ook minimaal 8-9 uur per nacht.

groetjes, BP
                                I don't care what the whisperers say
                                Cos' they whisper too loud for me
                                na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X