Talal: Greg splitt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by inferno_0666 View Post
    Tijdens het squatten kun je beter met je voeten in een natuurlijke positie plaatsen, dus iets naar buiten. Wanneer je met je voeten naar voren staat te squatten is er sprake van inwaartse rotatie van je knieen en dat wil je juist vermijden. De knieeen moeten naar buiten worden geduwd tijdens het squatten, dat is de correcte en veilige uitvoering.
    Dat zou best kunnen, maar ik ga niet zo heel zwaar man. Ik train vooral voor de burn en als ik me voeten recht vooruit doe dan pak ik mijn gehele been. En tenen naar de buitenkant word je binnenkant meer aangesproken.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      Dat zou best kunnen, maar ik ga niet zo heel zwaar man. Ik train vooral voor de burn en als ik me voeten recht vooruit doe dan pak ik mijn gehele been. En tenen naar de buitenkant word je binnenkant meer aangesproken.
      Het gaat niet zozeer om de hoeveelheid gewicht. Als je een foute beweging vaak genoeg herhaalt veroorzaak je alsnog schade aan het kniegewricht, want er is sprake van belasting terwijl het in een niet-optimale positie is geplaatst.

Het is belangrijk om altijd goede techniek te gebruiken. Doe je dat niet dan vraag je om een blessure! Het gehele been wordt ook gestimuleerd als je voeten iets naar buiten wijzen. Kijk maar naar de benen van Tom Platz, die squat ook altijd met zijn tenen iets naar buiten en er is niets mis met zijn quads.

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Oh ok, naja zal ze wel iets naar buiten doen dan.

Comment

Biceps braggin workout + wat traps.

Barbell curl standing 2 sets
          4-6 reps gevolgd door 15-20 repper. Dit is bij alle oefeningen

Preacher ez bar curl

standing one arm cable curl

Hammer curls

deadhang barbell curl, pff die zijn heavy man. close grip

reverse incline dumbel curl, phoee echt opgepompt als de .....

standing preacher curls.

Biceps staan helemaal vol. Phooeee. Zweette ook weer facking erg en die 15 reppers zijn afzien man maarja zolang mijn mindset sterker is

Beetje traps gedaan, was echt kapot. + 10 minuten buik

Morgen nog even schouders en deels triceps doen.

Comment

zo die traininge zien der lekker pittig uit man

Succes ps wel uitkijke voor blesures he

Comment

Heftige borst training weer,zwetend.

Morgen post ik ff de rug en borst routine, ben echt ff kapot

Comment

Helemaal vergeten up te daten exuceses, heb het druk met stage en 5 dagen per week trainen XD. Vandaag in de ochtend op lege maag, ultimate leg workout. Ik weet niet wat het is met benen, maar ik ben altijd helemaaaaal kapot.

-squat, 3 setjes+1 dropset in pyramidevorm
                -leg pres
                - sumo squat
                - forward squat
                -leg extension
                -leg curl
                -calf raise, alle delen van je kuiten.

10 minuten buik.

Keek net ff in de spiegel en het begint er steeds droger uit te zien en mijn rug heeft nu al een aaardige wijdte al zeg ik het zelf. Het liefst wil ik nog droger staan voordat ik foto's post.

Als jullie nog vragen over bepaalde dingen die ik doe tijdens greg plitt, moet je het gewoon vragen.

Comment

Is "forward squat" een andere benaming voor "front squat"?
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Is "forward squat" een andere benaming voor "front squat"?
                    Nope, voeten tegen elkaar aan, wel in smitch machine anders is die onmogelijk. een goede stap vooruit. Rug netjes houden en dan squatten naar beneden. Target: Quads.

http://www.youtube.com/watch?v=LSLHw2OG5XI

Alleen voeten helemaal tegen elkaar

Comment

Die lijkt me technisch erg moeilijk en wel zwaar voor de knieën. Hoe gaat deze bij jou?
                      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Weet je wat het is ellie, ik ben geen sukkel om met gewichten te gaan smijten. Ik heb deze best lichtjes gepakt maar toch tot de burn. En dat is wel mijn doel tijdens deze periode van trainen. Dus qua kniepijn heb ik niks meer, had het vroeger wel. Toen ik begon met squatte maar nu voel ik niks meer in me knieen. Me techniek is ook gewoon goed.

Daarom doe ik hem ook in de smith dan is die goed uitvoerbaar. Probeer hem uit zou ik zeggen, zowel als sumo squats . Dan hoef je tenminste de nutteloze oefening:abductor, niet te doen.

Comment

Shoulder shredded superset workout

Standing behind neck press vs Arnold presses 1 minuut rust, 3 setjes

2 minuten rust

one arm barbel push vs dumbel punches, heerlijk joh. Brande die handel

incline front barbell raises vs incline rear delt raise

barbel shrugs(breed) vs small hanging shrugs(zoiets heet die XD) vs dumbell shrugs. 25 reps allemaal branden joh pff.

rear cable delts vs cable side raises, hoog in reps

front machine press vs upright row(small en breed)

Echt wel kapot, morgen doe ik lekker armen.

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=pT7gIp0itU0

enjoy

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                              Als het niet zo is is hij niet hypocriet he, jij verdenkt er hem gewoon van..
                              Volgens mij is dat mits motivatie, geduld, goede voeding een haalbare fysiek voor sommigen. Zeker een erg goeie fysiek.

Opgefokt kan iedereen zijn hoor.
                              Mee eens. El Magico verdenkt iedereen die gespierd is ervan dat die uit het potje pillen heeft gesnoept.
                              - Dave Tate

Comment

Mee eens. El Magico verdenkt iedereen die gespierd is ervan dat die uit het potje pillen heeft gesnoept.
                                Judgers zijn dat gewoon maarja.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X