Talal: Greg splitt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik hoop dat dit een goede voorbeeld is voor al die mensen die alleen denken aan kuren.
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

• Originally posted by sunamila View Post
      meer is echt niet mooi en natural.hij is al wat TE
      Valt wel mee hoor, hij is niet zo groot, als je goed droog bent lijk je veel groter.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by marnop View Post
        Valt wel mee hoor, hij is niet zo groot, als je goed droog bent lijk je veel groter.
        Ga jij nou in discussie daarover met een VROUW?
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

• Ik hoop dat ik ooit in de buurt kom met wat jaren!

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
            Ga jij nou in discussie daarover met een VROUW?

yeah babe.....
            Als ze Greg al te groot vindt....dan zal ze mij wel een freaky monster vinden....

Comment

• ahahah nou martin, die greg staat wel op 5% he :P

Comment

• Ik weet het Tal, maar boven de 12% is die minder impressive hoor, trust me.

Comment

• Zie liever een massiever lichaam op 10a12 procent dan zo ontzettend droog als plitt eigenlijk. Toch mooi dat je zijn trainingen zo volgt,succes ermee!
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Gaat goed zo te zien bro! had een vraagje. hoe is die sup maximize? ;p
                    Never send a boy to do a mans job!

Comment

• ahah zuur man, noxipro is 3 x zo goed. Niet een aanradar man

Comment

• Update:

Freaking cool, vandaag op weegschaal met 76,1. 4 weken geleden was dit nog ongeveer 73,5 kg. Klein beetje vet erbij, heel klein beetje. Volgende week denk ik ff 200 kcal erbij. Spiegel ziet er ook al uit beter uit. aaaah blij blij

http://www.youtube.com/watch?v=OSYtQy9EqTA

Comment

• gaat al aardig naar de 80 kilo nu maatje!!!

Toppie!!

Comment

• Ja man kan niet wachte haha

Comment

• Ik zit op hetzelfde gewicht, wat is je vet % ongeveer ?

Ik zit nu rond de 15/16, bovenste abs zijn zichtbaar maar dat zegt niet zo heel veel over vet %.

Edit: En hoe lang ben je ? Dit speelt natuurlijk ook een grote rol.

Comment

• Originally posted by Swekie View Post
                                Ik zit op hetzelfde gewicht, wat is je vet % ongeveer ?

Ik zit nu rond de 15/16, bovenste abs zijn zichtbaar maar dat zegt niet zo heel veel over vet %.
                                uhm ja klein laagje vet eroverheen, ik gok ook 15-16 of 14-15. Maar ik ben best klein he, ik ben ongeveer 1,75 mischien wel kleiner

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X