Talal: Greg splitt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gregg traint extra biceps -----> Beachboy alert.
    'Half men, half animal, all dead!'

Comment

• Originally posted by Milestone View Post
      Gregg traint extra biceps -----> Beachboy alert.
      ahah je hebt er ook een extra triceps versie man. Is gewoon leuk om een x je biceps gewoon een hele workout te geven. Ipv samen met borst of rug ofso.

1 x in de 4 weken mischien.

Comment

• Sowieso. Een pro zei ooit: 'Nobody ever lost a show because his arm where to big'.

Comment

• Originally posted by Milestone View Post
          Sowieso. Een pro zei ooit: 'Nobody ever lost a show because his arm where to big'.
          Hahaha dat was ik.............

Comment

• Vandaag op de weegschaal stond er op lege maag lekker 74,5. Was ik wel blij mee. Ben nu sinds 2 weken weer ff 1,5 kg omhoog gegaan. Helaas begint me motivatie af te zwakken en zijn de workouts echt killing, iemand nog wat motivatie voor me

Comment

• Ik heb het het geregeld dat ik net van te voren helemaal geen zin heb,maar een paar uur ervoor nog wel.Gewoon doen zonder na denken....

Comment

• Vaak is het bij mij gewoon tijdens de training, dan zit ik er zo tegen op en dan moet ik nog 4 oefeningen en dan ben ik zooooo kapot en gesloopt.

Mischien ga ik ff morgen wat dextro gebruiken ofso

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                  Vandaag op de weegschaal stond er op lege maag lekker 74,5. Was ik wel blij mee. Ben nu sinds 2 weken weer ff 1,5 kg omhoog gegaan. Helaas begint me motivatie af te zwakken en zijn de workouts echt killing, iemand nog wat motivatie voor me
                  Gewoon blijven knallen maat!!!!

Denk maar aan je streef fysiek... krijg je vanzelf weer motivatie..

Comment

• Tijdens trainen ja heb ik ook wel es haha,dan ook vooral niet denken,anders denk je steeds dat je bv nog 4 oefeningen moet doen en voedt je die gedachten en wordt het zwaarder,allemaal tussen de oren werk,maar knap lastig haha.Zo stond ik vanavond op het punt om te stoppen met de training en dan maar de geplande armen morgen te doen.Ik had al borst gedaan.....toch maar gedaan.Maar menselief soms....

Comment

• ipod/mp3 meenemen naar de sportschool kan een enorme boost voor je concentratie zijn

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                        Vandaag op de weegschaal stond er op lege maag lekker 74,5. Was ik wel blij mee. Ben nu sinds 2 weken weer ff 1,5 kg omhoog gegaan. Helaas begint me motivatie af te zwakken en zijn de workouts echt killing, iemand nog wat motivatie voor me
                        neem karwan met je mee. Je weet toch die jonge van het oosten
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Hoofd tegen barbell slaan helpt altijd wel om tot het uiterste te gaan

Voor de rest, moet je hele dagen naar motivatie luisteren.

http://www.youtube.com/watch?v=HbS0MOD-zwE

http://www.youtube.com/watch?v=vjYBV...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=eXxVf...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ynhlZ...eature=related

Ik kan zo wel nog even blijven doorgaan

Roepen, schreeuwen, je gewichten tegen de grond gooien.. Je moet alles doen om zoveel mogenlijk uit je training te halen. Niets is te extreem.

Bigger is FUCKING better.

Go and get it!
                          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• @kojak ahahha zoiezo.

Die mp3 indd, mischien morgen ff wat zieke nummers erop gooien. Pff k moet gewoon blijve knallen

Comment

• Wauw thnx gleke :P, indd je hebt zoiezo gelijk. Pff morgen ff al die filmpies downloade en erop zette en ik ga morgen maar ff me benen kapot maken en dan ben ik ook weer blij

Comment

• Die vorm van Johny Jacksen in dat eerste filmpje haha.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X