Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vandaag op de weegschaal stond er op lege maag lekker 74,5. Was ik wel blij mee. Ben nu sinds 2 weken weer ff 1,5 kg omhoog gegaan. Helaas begint me motivatie af te zwakken en zijn de workouts echt killing, iemand nog wat motivatie voor me
Vandaag op de weegschaal stond er op lege maag lekker 74,5. Was ik wel blij mee. Ben nu sinds 2 weken weer ff 1,5 kg omhoog gegaan. Helaas begint me motivatie af te zwakken en zijn de workouts echt killing, iemand nog wat motivatie voor me
Gewoon blijven knallen maat!!!!
Denk maar aan je streef fysiek... krijg je vanzelf weer motivatie..
Tijdens trainen ja heb ik ook wel es haha,dan ook vooral niet denken,anders denk je steeds dat je bv nog 4 oefeningen moet doen en voedt je die gedachten en wordt het zwaarder,allemaal tussen de oren werk,maar knap lastig haha.Zo stond ik vanavond op het punt om te stoppen met de training en dan maar de geplande armen morgen te doen.Ik had al borst gedaan.....toch maar gedaan.Maar menselief soms....
neem karwan met je mee. Je weet toch die jonge van het oosten
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Wauw thnx gleke :P, indd je hebt zoiezo gelijk. Pff morgen ff al die filmpies downloade en erop zette en ik ga morgen maar ff me benen kapot maken en dan ben ik ook weer blij
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Comment