Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nette lifts man! Waar hoop je op het eind op uit te komen?
Geloof me die lifts vallen reuze mee
als ik realistisch ben:
squat 5x89 (maandag week 6)
bench 5x79 (maandag week 6)
pendlay row... 5x100..nee deze weet ik niet gaat nog makkelijk
mp 5x57 (woensdag week 9) deze gaat nog goed
deadlift 5x137 (woensdag week 6)
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Hey Kojak, Je komt met de squat nu in de buurt van je 1rm, netjes 5x85kg!
Je begint nu op het punt aan te komen waar je harder zal moeten gaan werken! Knallen!
het wordt echt knallen vanaf nu man!!
Bill Star 4.2
squat
5x43
5x53
5x64
5x64
mp
5x31
5x38
5x44
5x50
deadlift
5x81
5x100
5x115
5x130 VPR
3x bw situps
Oke de deadlift ging heel goed...beter dan de vorige keer. Normaal pak je pas vanaf week 5 van dit schema vpr's maar tijdens het invullen van het excell bestand was de 5x130 mijn theorische vpr. Die ging verdacht goed. Had al mijn straps goed gelegd op een bankje voor mij zodat als ik door grip ging failen ik gelijk de straps om kon doen. Maar dit was niet nodig..ging soepeltjes. oja heb ook nog tussen de squat en de mp 1 setje pull ups gedaan...7x bw. begin nu echt brutaal sterk te worden
Gefeliciteerd, denk je dat dit schema je kracht ten goede komt?
thx...ja denk het wel. Het is gewoon een vrij basic schema..zonder oefeningen die er niet toe doen. Al denk ik dat mijn benchpress niet veel vooruit zal gaan.
Die vrijdag ziet er inderdaad intenser uit. Ik heb nog nooit een schema gehad waar ik ruim voor een uur klaar was, lijkt me best fijn. Je hebt trouwens wel een mooie basis, zeer sterke deadlift vergeleken met je bench.
Die vrijdag ziet er inderdaad intenser uit. Ik heb nog nooit een schema gehad waar ik ruim voor een uur klaar was, lijkt me best fijn. Je hebt trouwens wel een mooie basis, zeer sterke deadlift vergeleken met je bench.
het is het proberen waard man...heb ook altijd met 3 dagen split gewerkt zoals pull/push ub/lb etc. Je bedoelt een sterke deadlift vergeleken met mijn squat? Zo ja, heb je helemaal gelijk in. Altijd als ik zwaar squat heb ik al het gevoel dat het niet gaat lukken..voelt al zwaar aan bij het unracken..meer bij mijn rug iig. Een soort gevoel dat je gaat instorten. Maar hoop toch in de toekomst de verhouding squat/deadlift wat bij te trekken.
Ja, vreemd, zeker omdat je hem ook gewoon als eerste oefening doet. Naja, wie weet trekt dat nog wel bij ooit. Anders gewoon terug naar 1 keer zwaar deadliften en 1 keer licht. Dan kun je 4 keer in de week squatten, haal je het wel in denk ik.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment