Kojak's log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bill Star 7.1

squat
    5x46
    5x57
    5x69
    5x80
    5x92 VPR

bench
    5x40
    5x50
    5x61
    5x71
    2x82.5

pendlay row
    5x30
    5x37.5
    5x45
    5x52.5
    5x60 VPR

2x weighted hypers
    3x plankholds met wat bw lunges
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Heb je toch weer geflikt die squat, u own squat!!
      maar watskebeurt op de bench?, verder goede training weer...
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

• En weer een PR! Gaat lekkaaah!
        Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Originally posted by okidoki71 View Post
          Heb je toch weer geflikt die squat, u own squat!!
          maar watskebeurt op de bench?, verder goede training weer...
          squat ging net zoals de 89 vorige week..misschien iets makkelijker. Ik had wel 3 uurtjes voor de training niets gegeten dus dacht juist dat het slecht zou gaan.
          bench press gaat slecht man...bill star heeft niets geholpen...ik denk dat mijn pr weer op de 90 zit dus ik begin binnenkort weer met 5x5 @ 70 %

Originally posted by sjoerdiezee View Post
          En weer een PR! Gaat lekkaaah!
          thx kerel

Comment

• Originally posted by kojak View Post
            squat ging net zoals de 89 vorige week..misschien iets makkelijker. Ik had wel 3 uurtjes voor de training niets gegeten dus dacht juist dat het slecht zou gaan.
            bench press gaat slecht man...bill star heeft niets geholpen...ik denk dat mijn pr weer op de 90 zit dus ik begin binnenkort weer met 5x5 @ 70 %

thx kerel
            Probeer vrijdag 3x 82,5 te pakken en volgende week maandag weer een gooi naar de 5x, als je er 3 of 4 doet is dat weer een winst, net zolang tot je er 5x uit haal en dan weer verhogen, lukt het niet is het een optie om terug te gaan in gewicht van week 4 en van daaruit weer gaan werken....
            Maar als dit niet gaat werken voor je dan gaat een 5x5 het ook niet 123 voor je doen, ik zou niet zo snel opgeven, hoe is het met je techniek?

En als het niks word met die bench,
            Zelf ben ik uit frustratie omdat ik te lang op een plateau bleef hangen 10setters gaan doen met 10 reps op bv 100kg, gewoon puur uit frustratie, daarna een tijdje basic 5x10 pyramide gedaan, veel incline ook....topset db fly's deed ik bv met 40kg elke arm, blijkbaar heeft het geholpen omdat het me nu makkelijker afgaat op de bench, gooi er variatie tegenaan, laat ze werken en put ze uit, wees kritisch op je techniek, op een gegeven moment breek je door die baricade....heb geduld.

Comment

• Probeer ook eens te kijken of andere greepwijdte niet beter blijkt te zijn.
              Allesinds zoals oki zegt: geduld, bench is sowieso iets dat trager vooruit gaat als squat

In een volgend schema kan je eventueel kijken voor wat meer assistance zoals incline bench, close grip bench, db bench,...
              Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Probeer vrijdag 3x 82,5 te pakken en volgende week maandag weer een gooi naar de 5x, als je er 3 of 4 doet is dat weer een winst, net zolang tot je er 5x uit haal en dan weer verhogen, lukt het niet is het een optie om terug te gaan in gewicht van week 4 en van daaruit weer gaan werken....
                Maar als dit niet gaat werken voor je dan gaat een 5x5 het ook niet 123 voor je doen, ik zou niet zo snel opgeven, hoe is het met je techniek?

En als het niks word met die bench,
                Zelf ben ik uit frustratie omdat ik te lang op een plateau bleef hangen 10setters gaan doen met 10 reps op bv 100kg, gewoon puur uit frustratie, daarna een tijdje basic 5x10 pyramide gedaan, veel incline ook....topset db fly's deed ik bv met 40kg elke arm, blijkbaar heeft het geholpen omdat het me nu makkelijker afgaat op de bench, gooi er variatie tegenaan, laat ze werken en put ze uit, wees kritisch op je techniek, op een gegeven moment breek je door die baricade....heb geduld.
                Ik ga vrijdag dan proberen om 3x82.5 te doen wat voor mij een volume pr is. Bij mijn laatste 5x5 cyclus eindigde ik ook met 2x82.5 en diezelfde training besloot ik maar om te toppen en dat was 1x90. Ik doe mijn bench volgens dave tate's methode van so you think you can bench...stevige arch..ellebogen tucked in..diepe adem etc....alleen enigste punt waaraan ik moet werken is de plaatsing van mijn benen. Merk dat ik daar nog niet optimaal gebruik van maak.
                Ik heb 2x een 5x5 schema afgelopen gevolgd door een 3x3...dit bracht me beide keren op een +10 kg op mijn pr...snap dus niet echt waarom ik bij bill star wel blijf vastzitten. Na Bill Star ben ik van plan om een ub/lb split te pakken gebaseerd op Lyle's bulking routine...hoop dat 4x per week trainen ook wat goeds doet voor de massa dan...thx voor je tips.

Originally posted by Triple Aces View Post
                Probeer ook eens te kijken of andere greepwijdte niet beter blijkt te zijn.
                Allesinds zoals oki zegt: geduld, bench is sowieso iets dat trager vooruit gaat als squat

In een volgend schema kan je eventueel kijken voor wat meer assistance zoals incline bench, close grip bench, db bench,...
                Ik heb verschillende grepen geprobeerd en het fijnste voelt de ringvingers op de ringen...smallere greep ben ik echt slecht in...maar bij close grip bench press, waarbij ik mijn ringvinger net op de lijn zet waar de ribbeltjes beginnen, heb ik een pr van 1x85...dus beetje verwarrend.. Aangezien ik bij het bankdrukken fail als de barr 20 cm boven mijn borst is...is floor presses misschien een idee om een tijdje te doen?

Comment

• Bill Star 7.2

squat
                  5x46
                  5x57
                  5x69
                  5x69

mp
                  5x35
                  5x40
                  5x47.5
                  5x54 VPR

deadlift
                  5x87
                  5x105
                  5x122.5
                  5x140 mixed grip raw VPR

blij met de deadlift...laatste rep ging maar net goed...mp zit nog wel wat rek in
                  Last edited by kojak; 15-02-2012, 22:15.

Comment

• Bill Star 7.3

squat
                    5x46
                    5x57
                    5x69
                    5x80
                    3x94 VPR
                    8x69

bench
                    5x40
                    5x50
                    5x61
                    5x71
                    3x82.5 VPR
                    8x61

pendlay row
                    5x30
                    5x37
                    5x45
                    5x52.5
                    3x61
                    8x45

dips 2x
                    db curls superset met tricep extention 3x

Maandag mislukte de 3x82.5 bij het bankdrukken maar deze keer ging het soepeltjes...hield goede spanning..voelde mijn buikspieren ook echt goed rekken..dacht er misschien nog 1 a 2 reps bij te kunnen doen...Maandag wordt echt zwaaaarrr met 5x94 squat....

Comment

• Die squat gaat je maandag gewoon lukken aangezien je vrijdag redelijk moe bent van de zware trainingen van maandag/woensdag en maandag lekker fris kan beginnen, ga goe komen....
                      mooie pee errekes weer, lekker die bench, mooie aanzet voor maandag.

Comment

Die squat gaat je maandag gewoon lukken aangezien je vrijdag redelijk moe bent van de zware trainingen van maandag/woensdag en maandag lekker fris kan beginnen, ga goe komen....
                        mooie pee errekes weer, lekker die bench, mooie aanzet voor maandag.
                        ik heb geen motivatie topics of motivatiefilmpes nodig man want ik heb jou!!! haha u motiveert enorm...en we gaan maandag knallen! Maandag trouwens sample noxipro proberen dus placebo zal ook nog wel een rolletje kunnen spelen

Comment

• Mooi die bench, jammer dat ik je nog niet inhaal maandag eens kijken of ik ook de 82.5 3 keer kan doen.

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                            Mooi die bench, jammer dat ik je nog niet inhaal maandag eens kijken of ik ook de 82.5 3 keer kan doen.
                            thx kerel maar jij deed ook 2x3x80 toch dus die 82.5 lukt jou ook wel...goed gaan liggen en echt hele lichaam onder spanning zetten...flinke arch en dan moet het wel lukken

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                              Ja het geeft geen voldaan gevoel...heb per training maar 3 echte zware setjes (laatste set van elke oefening) terwijl ik hiervoor altijd met elk setje tot failure ging.
                              Het is dan ook een krachttrainingsschema, geen bodybuilding schema. Elke set tot falen is in dit geval niet optimaal.

Daarnaast is me bankdruk bijna hetzelfde als voorheen.
                              - Ga even je voedingsschema na. Wellicht dat er wat extra kcals bij moeten.

- Hoeveel uur slaap je per etmaal? Ik weet uit ervaring dat voldoende nachtrust vrij veel verschil maakt, zeker als je tegen je grens aan zit te trainen.

- Doe i.p.v. extensions de cgbp en dips. Dat zijn oefeningen die bankdrukken ondersteunen.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                                Het is dan ook een krachttrainingsschema, geen bodybuilding schema. Elke set tot falen is in dit geval niet optimaal.
                                In het verleden heb ik altijd een bb gericht schema gehanteerd...elke set tot falen..en dus elke spiergroep helemaal 'afmaken'. Dus dit schema was best wel wennen op het begin...maar als je merkt dat je sterker wordt is bill star echt leuk om te doen. In de toekomst wil ik dit schema nog zeker wel meerdere malen herhalen.

- Ga even je voedingsschema na. Wellicht dat er wat extra kcals bij moeten.

- Hoeveel uur slaap je per etmaal? Ik weet uit ervaring dat voldoende nachtrust vrij veel verschil maakt, zeker als je tegen je grens aan zit te trainen.

- Doe i.p.v. extensions de cgbp en dips. Dat zijn oefeningen die bankdrukken ondersteunen.
                                op trainingsdagen eet ik 3300 kcal...iets boven mijn onderhoud...heb iig sinds vorige week meer carbs in mijn schema zitten. Probeer ook elke dag minimaal 8 uur te slapen maar dit komt er vaak niet van...ook iets om op te letten. De vrijdag zal ik dan cgbp doen...wou het eigenlijk vandaag al doen want merkte dat me dips toch niet echt soepeltjes verliep ivm polsen. thx voor je feedback

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X