Originally posted by wzoet
View Post
Kojak's log
Collapse
X
-
Originally posted by wzoet View PostNet achter zwolle dus, ben ik met 20 minuutjes denk.
misschien een keer in de vakantie samen trainen en een pl training neerzetten?sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by wzoet View Postderks gym ' t hardesq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
Comment
-
Originally posted by kojak View Postdeadlift (5e week)
2x152.5
2x152.5
2x152.5 VPR
pull ups
6xbw
5xbw
4xbw
db row
6x52.5
8x40
8x40
8x40
face pulls
12x50
12x40
12x40
calf raise
12x80
12x80
12x80
12x80
rdl
6x80
6x80
6x80
6x80
Comment
-
Haha hij hield het squat rek bezet maar ik ging gewoon die stang overnemen en hij deed daarna nog rdl dus ging wel goed samen. Anders gaan de trainingen 2 uur lang duren. Laatste oefening kon ik ook niet gelijk doen omdat die 2 beren bij het rek zaten maar niet nagedacht dat ik ook de stang van bankdrukken kon gebruiken. Maar jij had oordopjes in en keek alsof je me wou opeten, dus ik dacht er komt vast wel een reactie via bodynet als zij het daadwerkelijk was, en jij was hetsq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
Comment
-
Oh hahahaha op die manier. Dennis en Ali bedoel je? Haha die maken toch nergens een probleem van joh? Ik heb nog nooit iemand zo vaak goedbedoeld mensen zien helpen (zonder zich op te dringen of te doen alsof hij het beter weet) als dat die Dennis doet.
Ooooooohhhwww dan zit ik gewoon in mijn eigen wereldje, want ik was nog wel zo vrolijk :P Ik wist het niet, er zijn wel meer jongens van jouw leeftijd daar, het is echt dat ik je oefeningen net lees
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostGoed gedeadlift! Dat schema is echt prettig he.
Originally posted by Patricia86 View PostOh hahahaha op die manier. Dennis en Ali bedoel je? Haha die maken toch nergens een probleem van joh? Ik heb nog nooit iemand zo vaak goedbedoeld mensen zien helpen (zonder zich op te dringen of te doen alsof hij het beter weet) als dat die Dennis doet.
Ooooooohhhwww dan zit ik gewoon in mijn eigen wereldje, want ik was nog wel zo vrolijk :P Ik wist het niet, er zijn wel meer jongens van jouw leeftijd daar, het is echt dat ik je oefeningen net lees
Maar ik ben zelf ook vaak in mijn eigen wereldje, hoort een beetje bij het trainen vind ik. Jij was trouwens ook hard en fanatiek aan het trainen, zoals het hoort. Mooi autotje had jesq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
Comment
-
vandaag met maximize sample getraind, merkte er zoals gewoonlijk geen flikker van.
squat
6x90
6x90
6x90
6x90
flat db press
8x28
8x28
8x28
8x28
front squat
6x62.5
6x62.5
6x62.5
incline bench
4x70
4x70
6x65
6x65
seated db press
8x24
8x24
8x24
skulls
8x30
8x30
8x30
schuin bankdruk bankje is hier te schuin en voelt niet lekker aan, gewichten voelden ook zwaarder.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment