straks rug/bicep en cardio, gister geen cardio gedaan... en strakkies naar bios...
I came, I saw, I qonquer [LOG]
Collapse
X
-
Originally posted by gain is pain View Postquick posing, vandaag niet aan toegekomen om mijn voedingschema te volgen en gezond te eten, wat moet dat moet....
quick posing na het rotzooi van vandaag,,,
morgen borst/schouders/abs/cardio... daarna benentraining, benentraining een training verschoven....More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
14 juli.. kijken wat het dan wordt,
zonet genomen, voor jou, zelfde pose, met daglicht
vandaag wel weer lekker getraind..lekkere pomp weer gehad na tijden dus me like
alleen verveel me de thievus en heb honger nu/altijd en laatste tijd wel gemerkt dat ik een klein dipje had, het gevoel dat je keihard werkt maar het niet snel genoeg gaat mentally it fuck*d me up.... mjaa eerst nog effuhh off... nu ga ik mijn 2 schijfjes ananas eten met oosterse roerbak gloentenLast edited by gain is pain; 07-07-2012, 20:53.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postlaatste 5-6 weken wat last van gyno alleen aan de linker tit , ik dacht gaat wel weg na in de nakuur, het is niet zichtbaar maar wel voelbaar en gevoelig, nakuur 1 weekje langer pakken, 4 weken is het dan geworden op 20mg... vage shizzle en dat op 375mg E/W
weer dus een wijze les en gellukig niet hoger gedoseert gezet, volgende x dus een AI bij de hand houden voor tijdens de kuur..... voor het geval dat....Make it happen, shock everyone!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
10 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment