My contest preparation diary

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ Gip, ik bash jou nergens persoonlijk. De enige naam die ik noem is die van Kevster. Al besef jij denk ik niet dat jij er zelf op deze manier aan meewerk dat het meer standaard wordt dat er gebruikt wordt.

Maargoed, wat verwacht je dan? Voor een gebruiker evenveel lof als een niet gebruiker? Als je als gebruiker net zoveel geduld zou moeten hebben als een niet-gebruiker, waarvoor zou je dan gebruiken?
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• De AAS-politie is er weer!

Die discussie over wanneer je "mag" beginnen met AAS is zo arbitrair. Hier zeggen sommigen dat het onzin is bij een amateur junior wedstrijd, maar er zijn er zat die het gebruiken zonder een wedstrijd te draaien. Verder is de leeftijd ook vrij willekeurig. Is er zoveel verschil tussen 20 en 21 jaar? Onzin man. Gewoon goed over nadenken voordat je er aan begint zou ik zeggen.
      Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Patriciaaa View Post
        @ Gip, ik bash jou nergens persoonlijk. De enige naam die ik noem is die van Kevster. Al besef jij denk ik niet dat jij er zelf op deze manier aan meewerk dat het meer standaard wordt dat er gebruikt wordt.

Maargoed, wat verwacht je dan? Voor een gebruiker evenveel lof als een niet gebruiker? Als je als gebruiker net zoveel geduld zou moeten hebben als een niet-gebruiker, waarvoor zou je dan gebruiken?
        Ik zal je een reden geven! YOLO
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

• Originally posted by Toph View Post
          De AAS-politie is er weer!

Die discussie over wanneer je "mag" beginnen met AAS is zo arbitrair. Hier zeggen sommigen dat het onzin is bij een amateur junior wedstrijd, maar er zijn er zat die het gebruiken zonder een wedstrijd te draaien. Verder is de leeftijd ook vrij willekeurig. Is er zoveel verschil tussen 20 en 21 jaar? Onzin man. Gewoon goed over nadenken voordat je er aan begint zou ik zeggen.
          Precies, ookal denkt iemand op z`n 17de ik zet een spuit in me reet, dan moet die dat zelf weten, en als het goed gaat heeft die er hopelijk veel resultaat van, gaat het fout, tja eigen schuld dikke bult.

Op een zekere manier heb ik er ook wel respect voor dat je je hele lichamelijke gezondheid/leven op het spel durft te zetten..

Comment

• Durft of laat zetten?
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
              Op een zekere manier heb ik er ook wel respect voor dat je je hele lichamelijke gezondheid/leven op het spel durft te zetten..
              In het algemeen? En waarom precies? Ik ben er gewoon benieuwd naar, dat is alles.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                In het algemeen? En waarom precies? Ik ben er gewoon benieuwd naar, dat is alles.
                Ik denk dat ie bedoelt dat hij het ergens wel bewondert dat iemand zo toegewijd aan een sport is dat diegene zijn eigen gezondheid daarvoor op het spel zet.

Comment

• Vandaar ook mijn vraag.

Comment

• Ot: gister 60mcg clen genomen, niet echt heel veel van gemerkt... Het komt met vlagen, als ik erop gaat letten slaat me hartslag sneller/harder. Warmte komt ook met vlagen en tril handjes ook, tril handjes is echt miniem..... Vandaag 30mg efedrine hcl genomen.

Vandaag ook echt flink gedronken, ik krijg en blijf maar een droge mond en lippen houden, ik denk dat ik vandaag echt rond de 8-9L heb gedronken.

3 pakken crystal clear, halve liter cola en ong. 3-4L water en nog steeds gewoon dorst hebben......

Die cola is light he
                    Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                      3 pakken crystal clear, halve liter cola en ong. 3-4L water en nog steeds gewoon dorst hebben......

Die cola is light he
                      Gelukkig!

Je rent nu zeker ook om de 5 min naar de plee.

Comment

• om de 10 minuten

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                          Waar jij wil!

ik weet niet of je wel eens in den haag komt? anders effe een centrale plek in 't land afspreken wat voor ons beide te doen is...

weet niet waar je woont.. als 't makkelijk aan te rijden is bijvoorbeeld rotterdam/amsterdam dan wil ik best wel naar jullie gym komen.

ot: die fucking abbs komen ook zooo fucking langzaam door

Last edited by gain is pain; 23-09-2012, 13:21.

Comment

• Ik vind het er al veel belovend uitzien...
                            was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

• Originally posted by Dimix View Post
                              Ik vind het er al veel belovend uitzien...

maw, ik zie nog heel veel verbeter puntjes... ben benieuwd wat er gebeurt als winny erbij gaat

vandaag 2e onn dag op clen 60mcg, trillende handjess/vingers......

nog 2 en een halve week wachten op mijn tatooo!!!! fuark!!
                              Last edited by gain is pain; 23-09-2012, 13:48.

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                                maw, ik zie nog heel veel verbeter puntjes... ben benieuwd wat er gebeurt als winny erbij gaat

vandaag 2e onn dag op clen 60mcg, trillende handjess/vingers......

nog 2 en een halve week wachten op mijn tatooo!!!! fuark!!
                                Wan ga je winny zetten?
                                There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X