My contest preparation diary

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by gain is pain View Post
    concurrentie yves staat naast die jongen met die tatoo's en achter die oudere man

die met die witte broek vooraan is 23j maar draait nog mee met de junioren -.-
    Ik wou net zeggen je kunt ze eigenlijk allemaal wel hebben op die in het wit na
    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

• Blijkt wel weer dat jij er geen reet van snapt!

Ze hebben allemaal al meer borst dan Gip.

Daan ziet ook niet verkeerd uit.

Voor de rest is het alleen onbelangrijk aangezien gameday de enige belangrijke en beslissende dag is.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Maw overdrijven is ook een vak!

Daan valt niet in mijn catagory
        Make it happen, shock everyone!

Comment

• Die in dat rode slipje, daar moet ik volgens mij tegen.

Comment

• Originally posted by kabaffel View Post
            Ik wou net zeggen je kunt ze eigenlijk allemaal wel hebben op die in het wit na
            Foei! Je weet toch dat niemand iets over dit soort zaken mag zeggen behalve Mvos! Ik vind dat je hier een beetje buiten je boekje gaat jongeman

Die gast met die tats heeft behoorlijke armen trouwens, maar ook wat magere chest in verhouding. Die oude vent kan je natuurlijk hebben en die blonde rechts ernaast natuurlijk ook. Verder kan je weinig zeggen over de meesten omdat je niet genoeg ziet. Die ene helemaal linksboven heeft goede contouren in schouder , arm en borst, maar meer zie je ook niet (naast die jongen in de rode speedo).

Die gast vooraan is duidelijk een klasse verder dan de rest op het eerste oog.
            Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Toph View Post
              Foei! Je weet toch dat niemand iets over dit soort zaken mag zeggen behalve Mvos! Ik vind dat je hier een beetje buiten je boekje gaat jongeman

Die gast met die tats heeft behoorlijke armen trouwens, maar ook wat magere chest in verhouding. Die oude vent kan je natuurlijk hebben en die blonde rechts ernaast natuurlijk ook. Verder kan je weinig zeggen over de meesten omdat je niet genoeg ziet. Die ene helemaal linksboven heeft goede contouren in schouder , arm en borst, maar meer zie je ook niet (naast die jongen in de rode speedo).

Die gast vooraan is duidelijk een klasse verder dan de rest op het eerste oog.
              Toph begrijp jij het verschil met de klasses? Die oude vent is geen junior he.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                Ow wacht, hij doet natuurlijk mee met junior klasse Maar nog, hij had m kunnen hebben als dit een algemene klasse was geweest.
                Train hard or go hormone

Comment

Ow wacht, hij doet natuurlijk mee met junior klasse Maar nog, hij had m kunnen hebben als dit een algemene klasse was geweest.
                  Bestaat er een algemene klasse? XD

Comment

Bestaat er een algemene klasse? XD
                    Zeg ik dat dan? Ik zeg "een", niet "de". Maar verder heb ik me totaal niet ingelezen in de verschillende categorieën inderdaad. Had dat van je gemoeten dan? Volgens mij zit je weer in je wise-ass mode, of niet soms?
                    Train hard or go hormone

Comment

Zeg ik dat dan? Ik zeg "een", niet "de". Maar verder heb ik me totaal niet ingelezen in de verschillende categorieën inderdaad. Had dat van je gemoeten dan? Volgens mij zit je weer in je wise-ass mode, of niet soms?
                      Goede opmerking gezien je comment richting Mvos....

En voordat je commentaar geeft over fysieken zou ik me toch maar even in gaan lezen, komt het wat geloofwaardiger over.

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                        Daan valt niet in mijn catagory
                        Dat weet ik wel,maar dat heeft toch niks met mijn opmerking te maken
                        Daarbij heeft mijn borst opmerking een smiley dus,not so serious

@toph,.. Gaat goed he!
                        Last edited by Mvos; 16-09-2012, 12:19.
                        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Hoe weet jij dat nou? Misschien is hij pas 18 jaar oud en heeft hij wild geleefd.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                            Voor de rest is het alleen onbelangrijk aangezien gameday de enige belangrijke en beslissende dag is.
                            Ja, dat dus.

En ik vind dat foto's ook wel enorm misleidend kunnen zijn. En zelfs als het een hele duidelijke foto is kan er bizar veel verschil zijn tussen een fysiek op een foto en in werkelijkheid. Als iemand tegenover je staat vergelijk je heel anders dan zo op een foto. Voor mij was dat echt een eyeopener, en ik ben daar ongetwijfeld niet de enige mee.

Ook voor Toph is het vast ook goed als hij naar de wedstrijd gaat kijken
                            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Originally posted by emilio75 View Post
                              Goede opmerking gezien je comment richting Mvos....

En voordat je commentaar geeft over fysieken zou ik me toch maar even in gaan lezen, komt het wat geloofwaardiger over.
                              Weet je wat het is, iedereen mag praten over voetbal, politiek etc., zonder zelf profvoetballer te zijn geweest of in de tweede kamer te hebben gezeten. Maar als iemand hier iets "verkeerds" zegt over bodybuild fysieken dan knalt Mvos erover heen met uitspraken als "het is duidelijk dat je er geen bal van weet" of "dat slaat nergens op". Ik heb al eens eerder gezegd dat dat jammer is. Ik denk dat Mvos enorm veel weet van dit onderwerp en zou het dan ook interessant vinden om die mening te horen. Misschien kom ik dan wat te sarcastisch over, maar ik probeer duidelijk te maken dat iedereen moet kunnen zeggen wat hij denkt, ook al is dat fout. Corrigeer elkaar dan.

En Emilio, aan jou de vraag, waar kom ik ongeloofwaardig over? Als je met goede argumenten komt dan ben ik de eerste om mijn mening bij te stellen.

Originally posted by Mvos View Post

@toph,.. Gaat goed he!
                              Gaat heerlijk man
                              Train hard or go hormone

Comment

Weet je wat het is, iedereen mag praten over voetbal, politiek etc., zonder zelf profvoetballer te zijn geweest of in de tweede kamer te hebben gezeten. Maar als iemand hier iets "verkeerds" zegt over bodybuild fysieken dan knalt Mvos erover heen met uitspraken als "het is duidelijk dat je er geen bal van weet" of "dat slaat nergens op". Ik heb al eens eerder gezegd dat dat jammer is. Ik denk dat Mvos enorm veel weet van dit onderwerp en zou het dan ook interessant vinden om die mening te horen. Misschien kom ik dan wat te sarcastisch over, maar ik probeer duidelijk te maken dat iedereen moet kunnen zeggen wat hij denkt, ook al is dat fout. Corrigeer elkaar dan.

En Emilio, aan jou de vraag, waar kom ik ongeloofwaardig over? Als je met goede argumenten komt dan ben ik de eerste om mijn mening bij te stellen.
                                Dat was mijn punt zo ongeveer, je doet hetzelfde richting Tal, dus moet je niet gaan zeuren als je een dergelijke reactie in je nek krijgt.....

En ik heb niet gezegd dat je ongelijk had, het staat er alleen een beetje ongelukkig, dat dan weer wel....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X