Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
gister dus high carb gehad, heb effe wat verandert aan me high carb day.
flat chest en triceps gedaan met 40minuten cardio, vandaag rug/biceps en 30minuten cardio.
vandaag low carb day en morgen ook.
2e dag low carb, mijn maag knort om eten, hahaha.
vandaag dus nog low carb en morgen een high dag, daarna weer 1 low dag en 2 hoge dacht ik uit me hoofd.
vandaag ook geen training.
laatste tijd wordt ik ook spuug zat van wat mensen irl, de mensen trainen 1x in de week en eten pindakaas met brood en dan zeggen ze tegen mij do you lift, skinny? please bitch talk about something? jammer dat het 2 klasgenoten zijn anders had ik mijn sixpack bag tegen hun hoofd aangeknalt.
Zulke mensen liften vaak neit eens de helft van wat je haalt.
Of het zijn van die vetzakken met 20% VP die wat puur wat kunnen benchen omdat ze wat massa hebben.
En dan nog in verhouding stelt het geen fuck voor wat ze doen.
Gewoon niks van aantrekken.
Jealousy is a bitch.
Zulke mensen liften vaak neit eens de helft van wat je haalt.
Of het zijn van die vetzakken met 20% VP die wat puur wat kunnen benchen omdat ze wat massa hebben.
En dan nog in verhouding stelt het geen fuck voor wat ze doen.
Gewoon niks van aantrekken.
Jealousy is a bitch.
haha treu story, alleen vind het vies dat je ze advies geeft, en dat ze dat ook vragen en je gewoon antwoord geeft je geen respect terug krijgt en dat er achter je rug om wordt gelult.
Niks van aantrekken, ze zijn jaloers. Don't give a fuck. Geef je ze toch ook geen advies meer. Houd je lekker bezig met jezelf, bespaar jezelf de energie en ga er niet op in. Ik weet wat je doormaakt maar wat andere denken moet je eigenlijk niks boeien.
Jaloezie blijf je altijd houden gip, zulke mensen gewoon links laten liggen.. ze weten er zelf niks vanaf maar gaan mensen met ervaring een beetje lopen bashen.. wat voor een sukkel ben je dan?
Gewoon lekker doorknallen buddy!
SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment