Originally posted by Posseltje
View Post
Suusje' s Shredding in Progress
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by quibus View PostSchema begon goed gister, jammer dat we die fontein over hadden geslagen
maar ik heb ze af, mn schematjes lekker op onderhoud
rustdag vandaag overigens. ik ga de tuin maar eens aanpakken ofzo
Comment
-
thank god, laatste dag maintenance! hele week in honger geleefd, stomme carbs. vreemd eigenlijk he, mag je 7 dagen eten op behoefte, heb je nog honger en als ik wat aan LIT cardio had gedaan, moest ik dat ook weer erbij eten haha
vandaag letterlijk de beest uitgehangen in the gym. alles mega gemaxt qua gewichten. ik dacht, als je zoveel hebt gegeten suus, laat maar eens wat zien dan.
morgen puinguin modus zeker weten
woooeeehooeee morgen weer low dag!! ben zo fuckin benieuwd wat er na komende week carbcycle weer gaat gebeuren met mijn lijf.
vooralsnog de planning
zondag:low
maandag high: en trainen
dinsdag: low, koninginnendag vieren, alleen maar eiwitjes scoren overal:P
woensdag : low en cardio
dond: high en trainen
vrijdag: low en cardio
zaterdag en zondag weet ik nog niet wat ik doe
het carbcycle overview is wat aangepast, de high dagen zijn nu iets lager in calories overall en de carbs, en wat hoger in vetjes, en de low dagen ietsje hoger.
calorisch tekort ongeveer 550 excl cardio.
ik hoop dat deze week weer wonderen verricht, zodat dat shinen op het eerste festival ook waargemaakt kan worden
qua tanning zit ik al gebakken, letterlijk. deze week genoeg van de voorjaarszon kunnen genieten
Comment
-
Goeie zaak, een dame met een helemaal uitgewerkt voedingsschema en die aan de gewichten hangt. Als meer dames dat zouden doen dan zouden sommige knappe koppies niet op van die lelijke frames staan, ghehe.
Ziet er top uit, hoelang ben je nog van plan je bf% naar beneden te brengen?"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by suusje86 View PostIk zit nu op vp 18%, ik ga tot as shredded as possible deze zomer, ik hoop 14 ofzo.. Eventjes afwachten wat er dadelijk tevoorschijn komt als mn vet verdwijnt.. Als de komende weken carbcycle niks opleveren, gaat suus aan de ud2"Straight outta gym"
Comment
-
Volgens mij raadt Lyle Mcdonald UD2 af als je nog geen half jaar ervaring hebt met voedingsschema's maar voor jou geldt dat niet. Je houdt je toch wel strak aan je schema's en gaat als een trein, dus aan motivatie geen gebrek. veel succes!BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostVolgens mij raadt Lyle Mcdonald UD2 af als je nog geen half jaar ervaring hebt met voedingsschema's maar voor jou geldt dat niet. Je houdt je toch wel strak aan je schema's en gaat als een trein, dus aan motivatie geen gebrek. veel succes!Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 hour ago -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment