Suusje' s Shredding in Progress

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Posseltje View Post
    ik houd geen log bij
    Ohja jij was er ook nog lol .

Comment

• @jobr, thanks! ik ben benieuwd indd wat het gaat opleveren.. begin nu aan mijn schemas voor deze week

vond het ook leuk om jullie allemaal te ontmoeten!!

Comment

• Schema begon goed gister, jammer dat we die fontein over hadden geslagen

Comment

• Originally posted by quibus View Post
          Schema begon goed gister, jammer dat we die fontein over hadden geslagen
          gister maar een heeeeeel kleeeinnn beetje boven behoefte gegeten toch? intens genoten van de chocolade taart.voel me vandaag barbamama
          maar ik heb ze af, mn schematjes lekker op onderhoud
          rustdag vandaag overigens. ik ga de tuin maar eens aanpakken ofzo

Comment

• Heb dat ook altijd. Lekker wat vocht pakken ook, heb je meteen het idee dat je 5 kg aankomt. Maar is na 2-3 dagen gelukkig weer weg. Met kerst bijv was ik bloated as fak
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• thank god, laatste dag maintenance! hele week in honger geleefd, stomme carbs. vreemd eigenlijk he, mag je 7 dagen eten op behoefte, heb je nog honger en als ik wat aan LIT cardio had gedaan, moest ik dat ook weer erbij eten haha
              vandaag letterlijk de beest uitgehangen in the gym. alles mega gemaxt qua gewichten. ik dacht, als je zoveel hebt gegeten suus, laat maar eens wat zien dan.
              morgen puinguin modus zeker weten

woooeeehooeee morgen weer low dag!! ben zo fuckin benieuwd wat er na komende week carbcycle weer gaat gebeuren met mijn lijf.
              vooralsnog de planning
              zondag:low
              maandag high: en trainen
              dinsdag: low, koninginnendag vieren, alleen maar eiwitjes scoren overal:P
              woensdag : low en cardio
              dond: high en trainen
              vrijdag: low en cardio
              zaterdag en zondag weet ik nog niet wat ik doe

het carbcycle overview is wat aangepast, de high dagen zijn nu iets lager in calories overall en de carbs, en wat hoger in vetjes, en de low dagen ietsje hoger.

calorisch tekort ongeveer 550 excl cardio.

ik hoop dat deze week weer wonderen verricht, zodat dat shinen op het eerste festival ook waargemaakt kan worden

qua tanning zit ik al gebakken, letterlijk. deze week genoeg van de voorjaarszon kunnen genieten

Comment

• Wanneer ik de foto's zie heb je toch onwijs goede resultaten geboekt op het dieet. Wat zijn de pr's die je gezet hebt trouwens ?

Comment

• Goeie zaak, een dame met een helemaal uitgewerkt voedingsschema en die aan de gewichten hangt. Als meer dames dat zouden doen dan zouden sommige knappe koppies niet op van die lelijke frames staan, ghehe.

Ziet er top uit, hoelang ben je nog van plan je bf% naar beneden te brengen?
                  "Straight outta gym"

Comment

• Ik zit nu op vp 18%, ik ga tot as shredded as possible deze zomer, ik hoop 14 ofzo.. Eventjes afwachten wat er dadelijk tevoorschijn komt als mn vet verdwijnt.. Als de komende weken carbcycle niks opleveren, gaat suus aan de ud2

Comment

• Originally posted by suusje86 View Post
                      Ik zit nu op vp 18%, ik ga tot as shredded as possible deze zomer, ik hoop 14 ofzo.. Eventjes afwachten wat er dadelijk tevoorschijn komt als mn vet verdwijnt.. Als de komende weken carbcycle niks opleveren, gaat suus aan de ud2
                      Ik ben benieuwd.
                      "Straight outta gym"

Comment

• ik ook!

Comment

• Volgens mij raadt Lyle Mcdonald UD2 af als je nog geen half jaar ervaring hebt met voedingsschema's maar voor jou geldt dat niet. Je houdt je toch wel strak aan je schema's en gaat als een trein, dus aan motivatie geen gebrek. veel succes!
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• En je vergeet; ik heb de beste personal trainer wat het zich geeft

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                              Volgens mij raadt Lyle Mcdonald UD2 af als je nog geen half jaar ervaring hebt met voedingsschema's maar voor jou geldt dat niet. Je houdt je toch wel strak aan je schema's en gaat als een trein, dus aan motivatie geen gebrek. veel succes!
                              Is maar een indicatie ook natuurlijk
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Komen er nou al eens nieuwe foto's ik heb die van me tel uit beleefdheid gewist
                                Je gaat goed meid ik weet iig waar ik je op een festival aan kan herkennen of trek je een trui aan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X