Tonijnvreter's logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Tonijnvreter View Post
    Lees terug..
    haha ik heb het gezien, ik zit op mn iphone dus alles is een beetje klein
    -Bench 8x45
    -squat 8x65
    -Deadlift 6x97,5

Comment

• bulk maar door tot de 75 kg, dan zit je een beetje op normaal gewicht met beetje massa staat nu alleen heeeel droog alleen amper massa.
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
        bulk maar door tot de 75 kg, dan zit je een beetje op normaal gewicht met beetje massa staat nu alleen heeeel droog alleen amper massa.
        Ja daar heb je gelijk in ,
        17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• Wou ik ook al zeggen zou ok 4x8 gaan doen massa bouwen...veel te droog man voor dit gewicht.
          Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
            Wou ik ook al zeggen zou ok 4x8 gaan doen massa bouwen...veel te droog man voor dit gewicht.
            Hoe bedoel je veel te droog voor dit gewicht? Te weinig massa ofwat?
            Ik bulk nu door tot 70kg, en dan zie ik wel weer verder.

Hier ff nog een goede foto van mijn rug want die andere was slecht.

17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• Bulken....bulken.....altijd maar dat bulken!

Zolang je geen vet aanzet,lekker zo blijven eten.
              Je bent nog jong en je zet geen vet aan zo te zien,hoezo heb je dan het idee om over een tijdje te cutten?
              Valt weinig te cutten namelijk,je staat mooi droog.

Succes verder!
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Wou ik ook al zeggen zou ok 4x8 gaan doen massa bouwen...veel te droog man voor dit gewicht.
                Ja, die 16 reppers zijn daar niet echt geschikt voor. Dat is meer uithoudingsvermogen.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

• Te weinig massa, je hebt geen eens massa... je bent eng droog en mager man en daardoor lijkt die paar spiertjes nog wat! ga zwaar trainen en goed vreten je bent nog jong man massa pakken!
                  Een dag niet getraind...

Comment

• Idd, meer massa pakken. Je bent nu nog erg mager!
                    I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

• Ja ik ben bezig
                      17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• Ik ben ook mager hoor Je bent niet alleen

Ik zou een push/pull schema, ub/lb schema of fullbody schema gaan doen. Als je dan toch liever een split wil, ga dan per oefening 3 of 4 sets met 6 - 10 reps uitvoeren, zou zeker niet hoger dan 12 reps gaan. Focus op compounds, de iso's als aanvulling.

Ik zelf ga vandaag met stronglifts beginnen. Is misschien ook iets voor jou?
                        What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

• Originally posted by Twer View Post
                          Ik ben ook mager hoor Je bent niet alleen

Ik zou een push/pull schema, ub/lb schema of fullbody schema gaan doen. Als je dan toch liever een split wil, ga dan per oefening 3 of 4 sets met 6 - 10 reps uitvoeren, zou zeker niet hoger dan 12 reps gaan. Focus op compounds, de iso's als aanvulling.

Ik zelf ga vandaag met stronglifts beginnen. Is misschien ook iets voor jou?
                          Haha dat ik niet alleen ben wil niet zeggen dat ik niet moet aankomen haha

Ik heb net een nieuw schema en dat bevalt me goed, dus nee dankje.
                          17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• Probleem is dat je bang bent om iets vet aan te komen om zo massa te krijgen, dus dan zal je nooit groeien je bent jong dus luister nou maar
                            Een dag niet getraind...

Comment

Probleem is dat je bang bent om iets vet aan te komen om zo massa te krijgen, dus dan zal je nooit groeien je bent jong dus luister nou maar
                              +1...

Ik zou zelfs je kcal inname verhogen als je niks aankomt.
                              Toen ik jouw leeftijd had at ik 4000 kcal per dag en kwam niks aan.

Als ik jouw logje teruglees,ben je inderdaad bang om aan te komen.

Vreten moet je,als een varken!!
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Rainman hoeveel heb je dan moeten eten om toch progressie te maken? :P

Ik eet zelf nu 3500 kcals en denk dat ik het nog moet gaan verhogen. Wat niet echt prettig is omdat ik me nu echt elke dag helemaal vol vreet en nog blijf dooreten. En daar komt nog eens bij dat ik een slechte spijsvertering heb wat het er niet makkelijker op maakt. Maar toch, niet janken maar tanken :P
                                What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X