Vind het voor 5 procent weinig kg. Ik ben nu 7 procent gedaalt en 10,5 kg eraf. Hoop dat je het red. Succes
RickBeen road to 100 kg
Collapse
X
-
10,5 kg verliezen : 7 % = 1,5 kg per 1% vet verliezen
7 kg verliezen : 5 = 1,4 k per 1% verliezen
Verschilt bijna niks kerel.. En op 1 kg komt het ook niet aan.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
In verband met een nacht vissen en een weekend weg iets minder voeding gehad, niet echt slecht maar gewoon laag in calorieen gewicht vanmorgen nuchter 84,6 dus viel mee. Deze week weer hard gaan en weer wat kilos erbij pakken om 5 mei te beginnen met cuttenDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by east1977 View Posteeh klopt dat wel 84,6 kilo ?Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by Rickbeen View PostIn verband met een nacht vissen en een weekend weg iets minder voeding gehad, niet echt slecht maar gewoon laag in calorieen gewicht vanmorgen nuchter 84,6 dus viel mee. Deze week weer hard gaan en weer wat kilos erbij pakken om 5 mei te beginnen met cuttenI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostNee zou zeker niet zo mooi zijn, 10 kg in 3 dagen whaaahahaha.
En heb je nog wat eetbaars gevangen tijdens dat nachtje vissen?
Voor mensen die er interessie in hebben, hier het verhaal erbij
Stormachtige nacht
Gister naar veel overpeinzingen toch maar gaan zitten op twee voorgevoerde plekken, ondanks de slechte weersverwachtingen. Samen met ***** heen gereden en alles uitgepakt. Na een halfuurtje lagen de hengels op de stek. Nu was het afwachten geblazen. Rond 10 uur de eerste run. Een langzaam oplopende run op de rechter hengel, die gelegen was naast een houten beschoeiing. Na het landen van de vis gewogen en het gewicht kwam op 28 pond, 1 pond onder mijn huidige gewicht! Een paar schitterende foto's gemaakt en de vis weer rustig terug gezet. Wat een schitterende begin van de avond, dit beloofd nog wat!
Rond 5 uur verschrikt wakker geworden door de storm, wat ging het tekeer. Het was de vraag of de tent niet meeging, aangezien deze scheef op een taluut stond, dus niet volledig vastgezet kon worden met haringen. Gelukkig ging later de wind wat liggen en stopte het met regenen.
De wekker was gezet om 7:15 uur, maar plots om 7 uur stipt een run. Vanuit het niets, de hengel trok krom en de lijn begon af te lopen. Geen piepjes, nee gewoon een volle fluiter. Weer op de rechter hengel. In alle haast sloeg ik de rits van me slaapzak vast en kreeg ik de schoenen niet aan. Gelukkig waren er amper obstakels en zwom de vis de goede richting in. Onder het toeziend oog van een bewoner werd de vis gedrild en werd de duim opgestoken. Een schitterende schub lag in het net. De weegschaal gaf 27 pond aan, super! Na deze vis, nog steeds een beetje verbijsterd, begonnen met opruimen. Wat een schitterende hobby is dit toch!
Toch spookt deze nacht nog een lange tijd door mijn hoofd, een water van nog geen meter diep met zo'n schitterend bestand van vissen. Wat heeft dit water nog meer te bieden? We zullen het zien, wordt vervolgd!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by rainman View PostLeuk verhaal Rick enflinke vissen.
Er zijn toch genoeg mensen die karpers eten?
Ben je nou aan het frontsquatten met die vis?
Vaak zijn dit ook oostblokkers, die pleuren elke vis (voorntje van 20 cm tot een 20 kg karper) in een vismolen en vreten die drab op.. Helaas maar waar.
Haha nee, die dag borst getraindDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Vanmiddag nog borst gedaan, daarna gepaintballt
Benchpress
2x15x40 kg
3x90 kg
2x100 kg
1x110 kg
Incline dumbell press:
8x30 kg
8x32 kg
8x34 kg
5x34 kg
Cable crosses onder en boven 3x10 kg
Dumbell militairy press:
10x18 kg
10x20 kg
8x20 kg
5x20 kg
Zijkant dumbell en cable
Triceps na, lekkere training. Voormalig pr bp gedrukt, failde 120 kg.. Volgende week goed eten ervoor en savonds, dan lukt sws 115 kg.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Vandaag wou ik benen doen, alleen onweerde en regende het gruwelijk, en heb een zere knie, gisteren op gedoken met paintballen.. Dit is al de derde week geen benen ivm drukte, das wel kut maar verlies er ook geen massa op. Volgende week sws weer knallen!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by Rickbeen View PostBedankt kerel. Ja helaas wel. Maar als een sportvisser (wat ik zelf ook ben) het ziet dat iemand een 5-40 jaar oude karper doodslaat overkomt die persoon zelf ook nog wel eens wat. Sportvissers doen er alles aan om de vis weer perfect terug te zetten, en zulke mensen slaan ze zomaar dood op ze op te eten. Ik durf te zeggen dat ik meer geld geinvesteerd heb in middelen om de vis te beschermen en weer terug te zetten dan dat ik aan spul heb om deze vis daadwerkelijk te vangen
Vaak zijn dit ook oostblokkers, die pleuren elke vis (voorntje van 20 cm tot een 20 kg karper) in een vismolen en vreten die drab op.. Helaas maar waar.
Haha nee, die dag borst getraind
ook die jonge kutkerels van een jaar of 16 die een dikke karper vangen en hem op het droge laten rotten . woest word ik ervanYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment