RickBeen road to 100 kg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vind het voor 5 procent weinig kg. Ik ben nu 7 procent gedaalt en 10,5 kg eraf. Hoop dat je het red. Succes
    Stats: 74kg at 11%
    Vision: 85kg at 8%

Comment

• 10,5 kg verliezen : 7 % = 1,5 kg per 1% vet verliezen
      7 kg verliezen : 5 = 1,4 k per 1% verliezen

Verschilt bijna niks kerel.. En op 1 kg komt het ook niet aan.
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Nee idd haha. Als ik het zo terug reken ook niet nee

Comment

• In verband met een nacht vissen en een weekend weg iets minder voeding gehad, niet echt slecht maar gewoon laag in calorieen gewicht vanmorgen nuchter 84,6 dus viel mee. Deze week weer hard gaan en weer wat kilos erbij pakken om 5 mei te beginnen met cutten

Comment

• eeh klopt dat wel 84,6 kilo ?
            Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Originally posted by east1977 View Post
              eeh klopt dat wel 84,6 kilo ?
              Haha foutje, zou niet best wezen gewicht was 94,6 kg

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
                In verband met een nacht vissen en een weekend weg iets minder voeding gehad, niet echt slecht maar gewoon laag in calorieen gewicht vanmorgen nuchter 84,6 dus viel mee. Deze week weer hard gaan en weer wat kilos erbij pakken om 5 mei te beginnen met cutten
                En heb je nog wat eetbaars gevangen tijdens dat nachtje vissen?
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

• Je had ook gewoon zak lokvoer kunnen vreten haha

Comment

Haha foutje, zou niet best wezen gewicht was 94,6 kg
                    Nee zou zeker niet zo mooi zijn, 10 kg in 3 dagen whaaahahaha.

Comment

• Originally posted by knulletje01 View Post
                      Nee zou zeker niet zo mooi zijn, 10 kg in 3 dagen whaaahahaha.
                      haha daar is dan niet tegen te trainen haha:P

En heb je nog wat eetbaars gevangen tijdens dat nachtje vissen?
                      niet bepaald eetbaar, wel mooi. Fantastische sportvis, maar ik geef iemand anders ook het plezier om hem ook een keer te vangen

Voor mensen die er interessie in hebben, hier het verhaal erbij

Stormachtige nacht
                      Gister naar veel overpeinzingen toch maar gaan zitten op twee voorgevoerde plekken, ondanks de slechte weersverwachtingen. Samen met ***** heen gereden en alles uitgepakt. Na een halfuurtje lagen de hengels op de stek. Nu was het afwachten geblazen. Rond 10 uur de eerste run. Een langzaam oplopende run op de rechter hengel, die gelegen was naast een houten beschoeiing. Na het landen van de vis gewogen en het gewicht kwam op 28 pond, 1 pond onder mijn huidige gewicht! Een paar schitterende foto's gemaakt en de vis weer rustig terug gezet. Wat een schitterende begin van de avond, dit beloofd nog wat!

Rond 5 uur verschrikt wakker geworden door de storm, wat ging het tekeer. Het was de vraag of de tent niet meeging, aangezien deze scheef op een taluut stond, dus niet volledig vastgezet kon worden met haringen. Gelukkig ging later de wind wat liggen en stopte het met regenen.

De wekker was gezet om 7:15 uur, maar plots om 7 uur stipt een run. Vanuit het niets, de hengel trok krom en de lijn begon af te lopen. Geen piepjes, nee gewoon een volle fluiter. Weer op de rechter hengel. In alle haast sloeg ik de rits van me slaapzak vast en kreeg ik de schoenen niet aan. Gelukkig waren er amper obstakels en zwom de vis de goede richting in. Onder het toeziend oog van een bewoner werd de vis gedrild en werd de duim opgestoken. Een schitterende schub lag in het net. De weegschaal gaf 27 pond aan, super! Na deze vis, nog steeds een beetje verbijsterd, begonnen met opruimen. Wat een schitterende hobby is dit toch!

Toch spookt deze nacht nog een lange tijd door mijn hoofd, een water van nog geen meter diep met zo'n schitterend bestand van vissen. Wat heeft dit water nog meer te bieden? We zullen het zien, wordt vervolgd!

Comment

• Leuk verhaal Rick enflinke vissen.
                        Er zijn toch genoeg mensen die karpers eten?

Ben je nou aan het frontsquatten met die vis?
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rainman View Post
                          Leuk verhaal Rick enflinke vissen.
                          Er zijn toch genoeg mensen die karpers eten?

Ben je nou aan het frontsquatten met die vis?
                          Bedankt kerel. Ja helaas wel. Maar als een sportvisser (wat ik zelf ook ben) het ziet dat iemand een 5-40 jaar oude karper doodslaat overkomt die persoon zelf ook nog wel eens wat. Sportvissers doen er alles aan om de vis weer perfect terug te zetten, en zulke mensen slaan ze zomaar dood op ze op te eten. Ik durf te zeggen dat ik meer geld geinvesteerd heb in middelen om de vis te beschermen en weer terug te zetten dan dat ik aan spul heb om deze vis daadwerkelijk te vangen
                          Vaak zijn dit ook oostblokkers, die pleuren elke vis (voorntje van 20 cm tot een 20 kg karper) in een vismolen en vreten die drab op.. Helaas maar waar.

Haha nee, die dag borst getraind

Comment

• Vanmiddag nog borst gedaan, daarna gepaintballt
                            Benchpress
                            2x15x40 kg
                            3x90 kg
                            2x100 kg
                            1x110 kg

Incline dumbell press:
                            8x30 kg
                            8x32 kg
                            8x34 kg
                            5x34 kg

Cable crosses onder en boven 3x10 kg

Dumbell militairy press:
                            10x18 kg
                            10x20 kg
                            8x20 kg
                            5x20 kg

Zijkant dumbell en cable

Triceps na, lekkere training. Voormalig pr bp gedrukt, failde 120 kg.. Volgende week goed eten ervoor en savonds, dan lukt sws 115 kg.

Comment

• Vandaag wou ik benen doen, alleen onweerde en regende het gruwelijk, en heb een zere knie, gisteren op gedoken met paintballen.. Dit is al de derde week geen benen ivm drukte, das wel kut maar verlies er ook geen massa op. Volgende week sws weer knallen!

Comment

Bedankt kerel. Ja helaas wel. Maar als een sportvisser (wat ik zelf ook ben) het ziet dat iemand een 5-40 jaar oude karper doodslaat overkomt die persoon zelf ook nog wel eens wat. Sportvissers doen er alles aan om de vis weer perfect terug te zetten, en zulke mensen slaan ze zomaar dood op ze op te eten. Ik durf te zeggen dat ik meer geld geinvesteerd heb in middelen om de vis te beschermen en weer terug te zetten dan dat ik aan spul heb om deze vis daadwerkelijk te vangen
                                Vaak zijn dit ook oostblokkers, die pleuren elke vis (voorntje van 20 cm tot een 20 kg karper) in een vismolen en vreten die drab op.. Helaas maar waar.

Haha nee, die dag borst getraind
                                was vroeger ook een visliefhebber , heerlijk ontspannend . en ik deel je mening , stuk grond waar mn vriendin een visvijver op heeft is volledig leeggeroofd door 'buitenlanders' volgens een getuige . heel erg triest !

ook die jonge kutkerels van een jaar of 16 die een dikke karper vangen en hem op het droge laten rotten . woest word ik ervan
                                You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X