RickBeen road to 100 kg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ga mijn kcal inname nog iets verlagen, de drie bakken rijst (80 gram) met 150 gram kip blijven staan. Ik doe mijn bak kwark door de helft wat zorgt voor een qua intake van 2900 op een trainingsdag en 2750 op een rustdag.

Gewicht was vanmorgen 93.0 kg. Vorige week 93.3. Iets afgevallen dus, maar mag nog wel iets sneller gaan vandaar deze verandering in schema.
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Gaat lekker nu, we drogen lekker op. Gewicht vanmorgen 91.9 kg.
      Dit weekend de bakjes rijst vervangen voor brood. Nu weer over op rijst.
      Abs komen nu echt al hard uit, alleen nog een ribbeltje op de onderste abs maar die verandert langzaam aan ook al. Ontspannen komen de (zijkant) schouders ook lekker uit nu.

Voedingsschema nu iets veranderd, op rustdagen savonds een halve bak kwark en op traingsdagen halve bak eruit en in plaats daarvan mijn post workout meal van 150 gram kip met 80 gram rijst.

Vanavond rug en biceps. Ook voor het eerst rackpulls doen, eens kijken of dat bevalt.

Kreeg al reacties van vrienden dat het goed te zien was dat we droger staan, buikje is ook weg. Nice.

Ook deze wee wat rijst vervangen voor zoete aardappel, volgende week krijg ik nog een doos van 2,5 kg. Ideaal zon baantjes als groenteboer:-D
      Last edited by Rickbeen; 19-05-2014, 09:27.

Comment

• Gaat goed dan pik.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
          Gaat goed dan pik.
          Thanks kerel! Ja gaat lekker, ook al zonnebank gepakt en veel in de zon gelegen, al beetje verkleurt.

Comment

• Net rug gedaan, ging opzich wel goed. Voor het eerst rackpulls gedaan, vond ze niet bijzonder, veel last van een loslatende grip door zweet met dit warme weer. Erg vervelend.

na de training nog fotootje geschoten:

Comment

• Lekker rick. V-shape zit er weer aardig in.
              Gaat hard met je dieetpille haha
              Stats: 74kg at 11%
              Vision: 85kg at 8%

Comment

• Originally posted by gripmaster View Post
                Lekker rick. V-shape zit er weer aardig in.
                Gaat hard met je dieetpille haha
                Thanks kerel, die fatburner heb ik nog niet gebruikt. Begin ermee vanaf 5 juni.

Vervang nu een bak rijst met kip voor zoete aardappel met biefstuk als avondeten. Beetje zaanse mayo (twee eetlepels) voor vetten. Vanavond borst, weer fucking zin om zwaar te banken, lekker.

Comment

• Fatburner? Ik dacht altijd dat die dingen onzin waren en dat alle producten die daadwerkelijk werken (efedrine e.d.) verboden waren, omdat er mongols waren die het verkeerd gebruikten en daardoor het een en ander opliepen. Heb ik het mis?
                  Ik doe een gok

Comment

• Originally posted by Pren View Post
                    Fatburner? Ik dacht altijd dat die dingen onzin waren en dat alle producten die daadwerkelijk werken (efedrine e.d.) verboden waren, omdat er mongols waren die het verkeerd gebruikten en daardoor het een en ander opliepen. Heb ik het mis?
                    Vind het ook onzin, zou het ook nooit kopen. Maar heb het een x gewonnen met zon actie haha, ter waarde van 35 euro ofzo. Dus ja probeer het gewoon. En dacht inderdaad dat deze nu illegaal is, is een stacker stond voorop
                    maar weet dat niet zeker. En als het niet werkt flikker ik het gewoon weg haha.

Comment

• Ik heb het vroeger ooit gebruikt ik kreeg zonder iets te doen een hartslag van 200+. Ik zou het persoonlijk nooit meer gebruiken, maar dat was dan ook 16 jaar geleden ofzo.
                      Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
                        Vind het ook onzin, zou het ook nooit kopen. Maar heb het een x gewonnen met zon actie haha, ter waarde van 35 euro ofzo. Dus ja probeer het gewoon. En dacht inderdaad dat deze nu illegaal is, is een stacker stond voorop
                        maar weet dat niet zeker. En als het niet werkt flikker ik het gewoon weg haha.
                        Ah ok. Wou net zeggen

@ East:
                        Grote kans dat daar dan efedrine in zat. Daar krijg je idd een beste hartslag van. Kun je alleen veilig gebruiken als je zelf een lage bloeddruk hebt en dan niet te gek doen met sporten Is een paar jaar geleden van de markt gehaald.
                        Ik doe een gok

Comment

• Zijn ook wel werkende legale spullen hoor.
                          ik heb ooit lipo6 gehad leek wel speed

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                            Zijn ook wel werkende legale spullen hoor.
                            ik heb ooit lipo6 gehad leek wel speed
                            Zit ook 200 mg caffeïne in. Dat zijn wel een paar koppen koffie
                            Ik doe een gok

Comment

• Der zit geen efedrine in haha, wel caffeïne. We zien wel.

Vanavond niet trainen. Onweer komt precies hier overheen en het regent nu al. Ben ook druk voor school en de hele dag al koppijn door dit drukkende kutweer.

Morgen borst.

Comment

• Heb je geen last van honger?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X