Hey GI je hebt een beetje de dezelfde stats als ik, ben 1.68 91 kilo zit op 17/18 %. Jij wilt in de zomer op 80 kg 10% zitten spreken we dan over 3 a 4 maanden dat je hier naar toe werkt?
GI gaat ook loggen
Collapse
X
-
Sinds gisteren ben ik gestopt met nakuren.
Ik moet zeggen dat ik mentaal ook wel wat merk van het dipje, misschien wel lichtjes depri ben.
Ik ben niet tevreden met hoe ik er nu bij sta, ik voel me dik en ook weer dun.. Als ik er echt stil bij gaan staan dan krijgt het vat op me, dat moet ik niet doen. Positief blijven denken helpt me, weet dat dit tijdelijk is. Zodra ik weer hersteld ben en kan gaan cutten zal ik weer opbloeien Ik heb ook wat minder zin om te trainen maar ik laat het er niet onder lijden. Gewoon blijven knallen en geduld hebben.
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostSinds gisteren ben ik gestopt met nakuren.
Ik moet zeggen dat ik mentaal ook wel wat merk van het dipje, misschien wel lichtjes depri ben.
Ik ben niet tevreden met hoe ik er nu bij sta, ik voel me dik en ook weer dun.. Als ik er echt stil bij gaan staan dan krijgt het vat op me, dat moet ik niet doen. Positief blijven denken helpt me, weet dat dit tijdelijk is. Zodra ik weer hersteld ben en kan gaan cutten zal ik weer opbloeien Ik heb ook wat minder zin om te trainen maar ik laat het er niet onder lijden. Gewoon blijven knallen en geduld hebben.Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
Originally posted by weslleyy View PostGewoon blijven gaan gaat helemaal goed komen. sta je er zo bij als op je profiel foto(is tog zeer netjes)? Veel suc6 iniedergeval ben benieuwd naar heg resultaat als je klaar bent met cutten strax!
Ik sta er niet bij zoals op die foto, er zit aardig wat meer vet bij maar ook meer spier..Alleen je ziet het niet door het vet. Maar het is de terugval na de kuur wat me even tegen zat. Maar zo slecht als ik me een paar dagen geleden voelde, voel ik me nu weer helemaal opbloeien. Vreemd. Denk dat het gewoon mijn dieptepunt was. Weer zin om te trainen en voel me ook weer vrolijker. Ik krijg ook weer spontane erecties dus dat is ook een goed teken. Als het zo door gaat kan ik over een klein maandje gaan cutten.
Comment
-
Originally posted by snowman007 View PostLeuk om ook jou stukje even te lezen!
Ik vind het belangrijk voor mezelf en anderen om te delen hoe ik me erbij voel en waar ik tegen aan loop.
Ik zal hier de aankomende 3 maanden nog blijven posten, ervaring na de kuur is net zo belangrijk als tijdens de kuur.
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostIk sta er niet bij zoals op die foto, er zit aardig wat meer vet bij maar ook meer spier..Alleen je ziet het niet door het vet. Maar het is de terugval na de kuur wat me even tegen zat. Maar zo slecht als ik me een paar dagen geleden voelde, voel ik me nu weer helemaal opbloeien. Vreemd. Denk dat het gewoon mijn dieptepunt was. Weer zin om te trainen en voel me ook weer vrolijker. Ik krijg ook weer spontane erecties dus dat is ook een goed teken. Als het zo door gaat kan ik over een klein maandje gaan cutten.Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
Ik ben nu precies 8 weken off en ik voel me helemaal prima. Massa heb ik tot nu toe goed vast weten te houden, ik ben eigenlijk niets aan gewicht omlaag gegaan? Dat zou betekenen dat ik nog ruim van mijn max af zit. Ik hou nog wel wat vocht vast dus ik verwacht nog wel wat omlaag te gaan. Kracht is omlaag gegaan maar er is wel een hoop over gebleven, het scheelt gewoon een paar reps. Acné is er nog steeds, volgens mijn vriendin is het iets minder aan het worden. Volgende week toch maar even langs de huisarts voor een verwijsbriefje naar de dermatoloog. Met Roa begin ik in ieder geval pas na mijn zomervakantie, moet er niet aan denken om niet van het weer te kunnen genieten.
Volgende week begin ik weer met cutten, heb er veel zin in.
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostBeste luitjes,
Wellicht word het gewaardeerd dat ik me eerst even voorstel, dus bij deze
Voorheen lid geweest bij dbb, maar op dat forum word de laatste tijd alleen maar over en weer gekloot vandaar probeer ik het elders. Ik hoop dat hier de trollers niet de overhand hebben en dat we elkaar wel serieus nemen en helpen.
Ik train inmiddels een jaar 3-4 jaar en heb het ook aardig te pakken. Nooit tevreden, altijd meer willen.
Ik ben momenteel bezig met mijn 2de kuur:
1-4 50 mg dianabol
1-2 300mg test-e
3-14 600mg test-e
1-12 600mg deca
Eerst kuur bestond uit test-e 500 mg per week (12 weken) Kuur heb ik destijds nogal verpruts, de domme fout gemaakt om in mijn eerste trainingsjaar te gaan kuren en niets aan overgehouden. (voeding ruk, motivatie/discipline ruk)
Momenteel zit ik in mijn 4de week, kracht begint nu ook al omhoog te gaan.
Op het moment zijn dit de stats op de grote drie:
-bankdrukken: 10x110
-squatten: 10x120 (ATG)
-deadlift: 8x180
Verder eigenlijk niet heel erg veel te melden, mochten jullie meer willen weten dan hoor ik het wel!
Hoevaak squat, deadlift en bankdruk je per week als ik vragen mag?BW 83,5kg - BP 3*120 - SQ 1*150 - DL 1*210KG
Comment
-
Gisteren ben ik begonnen met cutten. In totaal is dit dus 9 weken na mijn laatste inject.
Herstel van de kuur is mij reuze mee gevallen. Ik heb in totaal ongeveer 2 weekjes een dip gehad, zowel fysiek als mentaal. Acné word nu met de dagen minder.
Voeding had ik eerder gepost maar iets aangepast kwa hoeveelheden, producten zijn hetzelfde gebleven. Macro's:
kcals: 2600
koolh: 140
eiwit: 211
vet: 135
Voeding zal voorlopig hetzelfde blijven, als het vetverlies te langzaam gaat ga ik op rustdagen mijn vetten verlagen en op een gegeven moment lichte cardio toevoegen.
Als bw neem ik 92 kg, het is iets meer maar er zit ook wat vocht bij. Vandaag ook gestopt met creatine.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...7 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment