Originally posted by Mvos
View Post
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Gus View PostSucces Maarten, laatste loodjes wegen het zwaarste maar over een paar dagen sta je te shinen op het podium en kan je jezelf daarna helemaal vol vreten.
Gisteren zeiden we ook al tegen elkaar dat je gewoon kan zien dat mijn lichaam moe is en bijna niet reageerd.
Na deze prep ga ik in ieder geval een rust periode inlassen en ook een goede bouw periode.
Ronde de 105 / 110 op max 12% word het doel.
Originally posted by east1977 View PostBlijft mooi hoe jullie dat gewicht zo "makkelijk" kunnen laten droppen, daar zullen vast de nodige foefjes etc voor zijn, maar toch.
Behalve de laatste dag (of 2) voor een wedstrijd kun je het dratisch of superdratisch aanpakken wat je liever niet wil doen ,want dat is geen pretje - kramp t/m bv.
Wat wij niet doen is het standaard water / zout manipulatie verhaal.
Op de wedstrijd dag zelf drinken wij bv nog genoeg water en het zoutladen en dan zoutloze verhaal doen we ook niet.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostBedankt Gus, we hebben deze prep flink wat fouten gemaakt mbt tot de genomen tijd en het feit dat ik teveel aan het doen ben.
Gisteren zeiden we ook al tegen elkaar dat je gewoon kan zien dat mijn lichaam moe is en bijna niet reageerd.
Na deze prep ga ik in ieder geval een rust periode inlassen en ook een goede bouw periode.
Ronde de 105 / 110 op max 12% word het doel.
Dat kun jij ook zo doen hoor daar is niks speciaals aan.
Behalve de laatste dag (of 2) voor een wedstrijd kun je het dratisch of superdratisch aanpakken wat je liever niet wil doen ,want dat is geen pretje - kramp t/m bv.
Wat wij niet doen is het standaard water / zout manipulatie verhaal.
Op de wedstrijd dag zelf drinken wij bv nog genoeg water en het zoutladen en dan zoutloze verhaal doen we ook niet.Goed gejat is het halve werk!
Comment
-
Haha,nee in gevallen van vakanties mag ik alleen betalen
2,5 week naar Italie tijdens kerst / oud & nieuw en dat zal ff lekker ontspannen zijn.
Daarom dat veel zaken voor de gym nu geregeld moeten zijn ,zodat we als we terug komen de puntjes op de i kunnen zetten.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Ik hoop dat je nog wat harder kan komen te staan als nu.
Op enercup stond je echt mooi hard bro.
Denk dat tussen deze 2 wedstrijden ook net teveel tijd zit.
Shape kan je never zo lang vasthouden.
Ben heel benieuwd naar de contest pics. Top 5 moet vast wel weer lukken
Respect voor je dedication.Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Bedankt Ruhl
Vandaag weer een complete zombie dag en gelukkig is de dag nog neit afgelopen,aangezien ik straks aan lego-chima marathon heb
Vanmorgen vroeg weer 60min cardio gedaan en spotify was weer aardig geupdate dus het was zo voorbij.
Net snel een borst / schouders / bicep / tricep / cardio training gedaan en alles gaat zo sloom,niet te harden gewoon.
pomp is wel nog steeds ondragelijk na 2 sets en verder alleen maar opmerkingen of ik bijna dood ga of dat mijn hoofd klein is ,..haha FML
incline bench
decline bench
pec deck
seated side raises
bent over rear delts
face pulls
rope push downs
1 arm cable extension
incline db curls
rope cross body curls
30min cardio.
Hoodies zijn binnen!
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Respect Maarten, hoe je het allemaal op de rit krijgt.
Het lijkt me niet niks. Een eigen sportschool opstarten en in de prep voor je wedstrijd.
Maar het gaat jou (jullie) echt wel lukken.
Laatste loodjes zijn idd het zwaarst, maar indien je die voltooid leveren ze het meeste op.
Succes de komende dagen en wens Lis aankomend weekend succes.
Ps: Zijn de hoodies te koop? Zoja, wat zijn de kosten ervan?Stats: 74kg at 11%
Vision: 85kg at 8%
Comment
-
Originally posted by gripmaster View PostRespect Maarten, hoe je het allemaal op de rit krijgt.
Het lijkt me niet niks. Een eigen sportschool opstarten en in de prep voor je wedstrijd.
Maar het gaat jou (jullie) echt wel lukken.
Laatste loodjes zijn idd het zwaarst, maar indien je die voltooid leveren ze het meeste op.
Succes de komende dagen en wens Lis aankomend weekend succes.
Ps: Zijn de hoodies te koop? Zoja, wat zijn de kosten ervan?
Net met Lis haar T-Walk / tanning en carb load doorgenomen en ze is er helemaal klaar voor.
Helaas ga ik vanavond niet mee,aangezien Miles ziek is en ik dus lekker voor hem ga zorgen.
Gelukkig komt Jerry haar ophalen en help hij haar morgenvroeg mee.
De hoodies zoals ze nu zijn kun je bestellen ,maar ze zijn 50 euro.
We zijn bezig en zullen ze een stuk goedkoper krijgen,maar deze zullen pas rond eind Jan. klaar zijn.
Meer info daarover in het FoxGym topic.
Originally posted by rain View PostProffesioneel spul hoor.
Ik kom zeker een keer langs met mijn trainingsmaatje.
Hij was trouwens nog bij William geweest voor techniektraining: super enthousiast.
goed om te horen dat hij enthousiast was en een goede training met Will had.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Vandaag ook weer even een rug / tricep training gedaan.
Alles was 4 sets en rond de 15 reps - langzaam en veel knijpwerk.
Gewicht was licht ,maar de pomp was niet te harden ondanks de erg lage kcals.
Narrow grip pull downs
High stretch rows
hammer grip supported chest rows
1 arm machine pull downs
BB shrugs
rope push downs
bw dips
45min cardio.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment