Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 6e .. soms snap ik er geen drol van, alsnog had ze weer een super shape!!!
    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Hey Maarten, helaas winnen de beste niet in deze sport... Mijn atleet was helaas 2de, waar ik het zelf totaal niet mee eens ben. Vond het tof om je te ontmoeten in 't echt en ik zie je snel weer kerel Succes met je ''wijze'' toekomstplannen Fijne avond man!

67.jpg
      Go beyond yourself.

Comment

• smorgens,

Heel leuk weekend gehad op de Flexcup en ontzettend veel mensen gesproken waarvan ik de meeste niet eens kende. (en een goed en lang gesprek gehad met Fittgod )
        Erg veel vragen en interesse voor de gym plannen en de kleding die we gaan doen wat voor ons een leuke bevestiging is dat we op de "goede" weg zijn.

Ook veel lol gehad op de XXL stand met alle atleten en de mensen achter XXL.

Lisanne stond er supergoed bij en we waren blij met de vooruitgang tov de Enercup.
        Voor ons en vele met ons kwam de 6de plek die ze uiteindelijk behaalde als een verassing,maar het blijft een jury sport ,dus na 5min gingen we weer vrolijk verder met de rest van de dag.

Nog steeds onduidelijk wat ze nu precies willen met bikini en vandaar dat we gisteren ook besloten hebben om de volgende wedstrijd in het buitenland te gaan doen.
        Welke en wanneer het word zijn we nog aan het bekijken.

Ik was super trots op hoe ze het gedaan heeft en hoe goed ze erbij stond.
        Ook de rest heeft ons team heeft het supergoed gedaan met plekken varierend van 6de tot de 1ste plek!

Op naar de volgende!!

Ps,no carbs en alleen maar pannekoeken / patat / frikandellen & poffertjes ruiken de hele dag is geen pretje - Fuck my life

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• 6de.... wat een flauwekul! mooie foto's en top gedaan!
          Mangs wa, aait nich

Comment

• hahahaha.. Die 2de foto! HONGERIG?!

Kom man nog 1 weekje!
            Still in a learning process!

Comment

• Originally posted by Flabbert View Post
              6de.... wat een flauwekul! mooie foto's en top gedaan!
              Originally posted by iTzPapi View Post
              hahahaha.. Die 2de foto! HONGERIG?!

Kom man nog 1 weekje!
              haha, honger as fuck,maar woensdag gaan we laden dus alleen morgen nog even en dan carbload tijd!!!

Comment

• Hey Maarten en Lis,

Allereerst alvast gefeliciteerd met de 6e plek.
                Foto's zien er top uit. Op de foto's is het lastig te zien, dus kan er zelf niet echt over oordelen of het terecht of onterecht is. Wat je zelf al zegt, het blijft een jury (smaak zal natuurlijk ook meespelen).

Ben benieuwd of het in het buitenland anders wordt beoordeeld.

Maarten, veel succes de komende wedstrijd. en hopen op een top 3 plaats of wat zijn je doelen?
                Stats: 74kg at 11%
                Vision: 85kg at 8%

Comment

• 6de???? ik had haar daar echt in de top 3 geschat..
                  ik zat te twijfelen tussen haar en die afrikaanse vrouw voor nr. 1
                  al met al.. ze stond er super bij

Comment

• Ziet er zeker goed uit en als ik de foto(groep) zie had ik ook een hogere plek verwacht!
                    I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

• Originally posted by gripmaster View Post
                      Hey Maarten en Lis,

Allereerst alvast gefeliciteerd met de 6e plek.
                      Foto's zien er top uit. Op de foto's is het lastig te zien, dus kan er zelf niet echt over oordelen of het terecht of onterecht is. Wat je zelf al zegt, het blijft een jury (smaak zal natuurlijk ook meespelen).

Ben benieuwd of het in het buitenland anders wordt beoordeeld.

Maarten, veel succes de komende wedstrijd. en hopen op een top 3 plaats of wat zijn je doelen?
                      Hi Mike,

Het blijft altijd lastig,maar de halve zaal en de meeste backstage hadden allemaal een wtf reactie toen ze 6de werd.
                      Jerry en ik keken elkaar aan en zeiden tegelijk dat we het nu ook niet meer weten.
                      Maar even afwachten waar de jury als feedback meekomt.

Ik heb voor de Iron eigenlijk 0,0 verwachtingen dit keer alleen dat ik nu voller en een flink aantal kilo's zwaarder ben dan op de Enercup.
                      Vandaag wat foto's aan andere laten zien en die kwamen met dezelfde conclusie dat vooral schouders / biceps groter en voller zijn en dat was ook de insteek na de enercup.

Originally posted by generation_iron View Post
                      6de???? ik had haar daar echt in de top 3 geschat..
                      ik zat te twijfelen tussen haar en die afrikaanse vrouw voor nr. 1
                      al met al.. ze stond er super bij
                      Originally posted by leandero10 View Post
                      Ziet er zeker goed uit en als ik de foto(groep) zie had ik ook een hogere plek verwacht!
                      Bedankt mannen ,en ze zag er top uit en een goede verbetering tov de Enercup

Comment

• Zag net de fotos op de XXL nutrition site , en heb alleen onbegrip voor lisanne haar plaats . heeft geen reet te maken of ik je nu een eikel vind of een amusante kerel . als je het rijtje afgaat staat ze er super bij .

Anyways jurysport , humeur van de chef en dat soort dingen kunnen je soms van een kale kermis laten thuiskomen .
                        Zou persoonlijk ook eens elders een contestje draaien . voor de ervaring en voor 'hopelijk' naar waarde ingeschat te worden .
                        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                          Hi Mike,

Het blijft altijd lastig,maar de halve zaal en de meeste backstage hadden allemaal een wtf reactie toen ze 6de werd.
                          Jerry en ik keken elkaar aan en zeiden tegelijk dat we het nu ook niet meer weten.
                          Maar even afwachten waar de jury als feedback meekomt.

Ik heb voor de Iron eigenlijk 0,0 verwachtingen dit keer alleen dat ik nu voller en een flink aantal kilo's zwaarder ben dan op de Enercup.
                          Vandaag wat foto's aan andere laten zien en die kwamen met dezelfde conclusie dat vooral schouders / biceps groter en voller zijn en dat was ook de insteek na de enercup.
                          Ja ik deel je mening over als ik naar de foto's kijk, maar je weet het inderdaad maar nooit met een jurysport.
                          Heb net het filmpje bekeken en daar ziet ze er top uit hoor.

Nu je het over foto's hebt. Ik ben benieuwd hoe je er op de Iron bij staat. Geen pre pics?
                          Het is misschien ook wel lekker om geen verwachtingen bij de Iron te hebben.
                          Zijn daar eigenlijk kaartjes voor te krijgen, kan nergens iets over de Ironman/maiden vinden.
                          Stats: 74kg at 11%
                          Vision: 85kg at 8%

Comment

• Voor kaartjes moet je even op ironman / maiden facebook pagina kijken.

Pics zal ik waarschijnlijk niet hierop zetten,maar misschien de laatste dag even een update.

Net even wezen trainen en dat ging nog steeds lekker.
                            daarna 30min zweet cardio en nog maar 2 trainingen te gaan.

db side raises
                            cable side raises
                            face pulls
                            bent over cable rear delts
                            rope push downs
                            seated hammer curls
                            machine preacher curls
                            machine dips

alles 4 x 15

Comment

• Carbload has started

Vandaag 4000 kcals en opbouwen tot rond de 6500kcals
                              Vrijdag / zaterdag vocht eruit halen en zondag game time.

Gewicht zit nu nog net boven de 90kilo ,dus in dat opzicht mogen we absoluut niet klagen.

hier nog een pic van Lis tijdens de Flex.

Comment

• Ene uiterste naar de andere
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X