Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wou eigenlijk eens 2 verplichte rustdagen nemen,want ik ben alweer 6 dagen achter elkaar bezig.
Fitness Boulevard is wel open.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Vandaag bij Jerry geweest en we hebben weer gemeten.
Vet was weer naar beneden gegaan,maar niet zoveel als dat we gehoopt hadden.
Deze week kijken we nog aan en doen we kleine aanpassingen wat betreft voeding,zoals bv rijst ipv pasta ect.
Mocht er zaterdag weinig tot niks gebeurd zijn gaan we voeding iets aanpassen en cardio verhogen.
Training van vandaag was borst/biceps - monday international chest day.
Incline db press
4 sets - 10 reps - max 40 kilo db
Incline db flyes
4 sets - 10 reps - max 22 kilo db
Cable crossovers
4 sets - 10 reps
DB pullovers
4 sets - 10 reps
DB preacher curls
4 sets - 10 reps
Cable lying high curls - vage oefening ,maar dat voelde goed aan.
4 sets - 10 reps
Cable curls
4 sets - 10 reps
Standing DB hammer curls
4 sets - 8 reps per arm.
Dat waren de eerste hammer curls sinds een week of 5.
Mijn tennis am is bijna over door dagelijks ongeveer 20 min te rekken.
5 weken geleden kon ik met die arm niet eens een schijf oppakken,maar nu is het dus bijna over.
Ik blijf gewoon elke dag alles oprekken totdat het echt helemaal over is.
Tijdens alle trainingen heb ik er geen last van behalve bij reverse en hammer curls.
Biceps zaten voller dan vol en na wat beachboy pose acties in de spiegel was ik eigenlijk voor het eerst blij met mijn armen.
Biceps zagen er vol en rond uit en mijn triceps deden hetzelfde - de scherpte komt erin mbt het verlagen van mijn VP ,maar de groei en het krijgen van betere vormen blijft goed doorgaan.
Als laatste nog 45min cardio gedaan en daarna was ik ook echt helemaal leeg.
Elke keer als ik daarheen ga kom ik nog enthousiaster terug en qua denkwijze zitten we geheel op hetzelfde nivo wat de gesprekken tussen de sets erg leerzaam en interessant maakt.
Ik voel me echt thuis in die sportschool en bij de begeleiding!
Staan mooie dingen op de planning!
Hoe laat was jij bij Jerry? Ik kom daar net vandaan.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Train je nu in je eigen sportschool ook volgens het schema van Jerry?
Intensiteit kan je niet loggen ( ) ,maar het lijkt iets meer back-to-basic zo met 4 setjes van 10 en het soort oefeningen en volgorde.
Of varieert dat straks iedere keer?
Elke keer als ik een post van jou zie denk ik dat je dit altijd eet
Hahah! Nee, mijn dieet bestaat niet uit alle dagen sushi. We eten thuis wel geregeld sushi, maar dan is het een "side dish", dus dan eet je maar een paar stukjes (5 of 6 of zo). Sushi als volledige avondmaaltijd doen we maar een paar maal per jaar, als we naar een sushirestaurant gaan.
Train je nu in je eigen sportschool ook volgens het schema van Jerry?
Intensiteit kan je niet loggen ( ) ,maar het lijkt iets meer back-to-basic zo met 4 setjes van 10 en het soort oefeningen en volgorde.
Of varieert dat straks iedere keer?
Ik train in mijn sportschool nu nog volgens mijn schema,maar ik zit wil meer op 4 sets - 10 reps.
Vooral die 10 reps is weer even een verschil en erg zwaar bij sommige oefeningen.
Zeker als het gewicht een falen moet bereiken bij ongeveer 7 - pers er dan nog maar eens 3 uit en doe dat voor 4 sets.
Bij Jerry doen we tot nu toe elke keer andere oefeningen om zo tot een goed en duidelijk schema te kunnen komen ergens in Jan. - VP moet dan op 10/sub 10 zijn.
Dan hebben we ongeveer 10 weken gehad om training en voeding te bekijken en daarmee vol aan de slag te gaan met een goed en duidelijk plan.
Nu braaf mijn ontbijtje aan het wegwerken en zo meteen de trein richting Alkmaar opzoeken voor een training met Q. en Mart.
Ik heb overal spierpijn en kan haast niet lopen van de pijn na mijn ad/abducter sessie
Vandaag dus naar Alkmaar afgereisd om gezellig met Q. te meeten en een training te doen - Jingle gains
Q. voelde zich niet zo lekker en ik verrekte van de spierpijn - liep erbij of dat er een stukje inzat
Begonnen met deadlifts en voor het eerst in maanden weer eens conventioneel gedaan.
Na wat opwarm sets zijn we begonnen met 5 reppers mijn sets waren als volgt:
05 x 120
05 x 140
05 x 160
05 x 180
05 x 200
01 x 210
01 x 220
01 x 230
15 x 100 + 10 shrugs
Seated BB press
10 x 40
05 x 60
10 x laag half 10 x hoog half 10 x volledige rep - positive failure gevolgd door negatief failure.
Unilateral plate loaded high rows
3 sets - 10 reps - laatste set 40 kilo per kant
Incline unilateral machine press
2 sets - 10 reps
10 reps laag / 10 reps hoog / 6 volledige reps - failure op 40 kilo per kant.
Was gewoon een relaxte training waar we veel gelult hebben over vanalles en niks tijdens de sets.
Martin(marnop) was er ook ,maar die hebben we maar 2 min gesproken en gezien wat eigenlijk wel jammer was.
Bedankt voor vandaag Q. was weer gezellig!!
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Gisteren een relaxte dag gehad zonder training,maar met een zeer stijve en pijnlijke onderrug vam de deadlift sessie samen met Q.
Savonds lekker 1200 gram ribeye steak gegeten die 4 weken gerijpt was (fuck my wallet)
Deze op de bbq klaar gemaakt met dikke stukken zeezout.
Hele gepofte aardappel erbij en damn lekker.
Als voorgerecht garnalen/sla en gerookte zalm en wat zelfgemaakt saus erbij die er lekker uitzag,maar die ik niet eens aangeraakt heb.
Het enige slechte wat ik die dag gegeten heb was een door mijn ma zelfgemaakte appeltaart (suck on that dudok) met slagroom en 4 glazen cola.
Gewicht vanmorgen was precies hetzelfde ,dus no worries - niet dat die er anders wel waren geweest.
Vandaag hebben we niks bijzonders op het programma staan ,dus eten word volgens schema.
Vanmorgen 2 uur gelopen voor mijn cardio sessie.
Relaxt in het donker koptelefoon op en ff helemaal alleen.
Morgen weer trainen na 2 verdiende rustdagen
Die steaks waren echt zoveel lekkerder omdat ze op de bbq lagen!
Echt een wereld van verschil ook met "gewone" supermarkt of zelfs slager steaks.
Deze waren echt lang gerijpt e.d. en dat proefde je echt goed.
Het enige jammere is dat je portemonee het gewoon niet trekt,maar af en toe kan het geen kwaad
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment