Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Donder ziet er goed uit die gast Wedstrijd jongen ook die schoenen gekocht en kon gelijk dieper SQ, ik zou nog altijd vragen naar het merk van die schoenen maar is nu niet meer nodig. Aangezien ooit operatie aan mijn voet heb gehad is die altijd wat stram en kan ik moeilijk dieper gaan. Ga ze ook straks bestellen, alleen maar in het roodkapje ?
Zow wat een beest! Zeker goed droog en die aders overal:O! Diep respect maar wel TE vind ik!
Is dit ( of beter) jouw doel ook?
Mijn doel is om nu een goede wedstrijd athleet te worden.
een fysiek zoals die van hem gaat echt jaren en jaren aan werk inzitten en ik kom net kijken met mijn al wat "oudere" leeftijd.
ik ga voor wat ik eruit kan halen en wat dat is zien we dan wel
@frankey - adipower alleen in het rood en powerperfect in het wit.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Vandaag weer naar Jerry geweest voor een borst / bicep training.
Inferno ook nog gezien en even mee gepraat,maar hij is net als ik ben dat wanneer je aan het trainen ben je ook aan het trainen bent.
We hadden allebei een tanktop aan ,maar dachten dat we beter waren als er coole "swag yolo dragonball z" kreten op hadden gestaan
Incline bench
Een vage db press ,draai,narrow press die fokking zwaar was.
Machine flyes superset diamond pushups
Machine preacher curls
Vage concenration curls die goed diep aanvoelde.
Reverse cable curls
High pulley curls.
Daarna nog wat geposeerd en cardio gedaan en er zat weer een goede training op.
Nog wat complementen gekregen van verschillende gasten en dat geeft altijd een goed gevoel.
Daarna mijn kuur besproken voor mijn bouwfase en daar zijn we ook helemaal uit.
We zullen in het weekend van 8/9 maart beginnen.
Morgen mijn eerste powerlifting dag met squat / deadlift / bench waarbij ik met de hulp van inferno en iggy een goed schema heb gevonden.
Hopelijk kan ik op deze dagen mijn techniek verbeteren en mijn gewichten verhogen volgens een voorgeschreven schema.
Op Instagram staat nog een progress pic van mij en lisanne.
Donder ziet er goed uit die gast Wedstrijd jongen ook die schoenen gekocht en kon gelijk dieper SQ, ik zou nog altijd vragen naar het merk van die schoenen maar is nu niet meer nodig. Aangezien ooit operatie aan mijn voet heb gehad is die altijd wat stram en kan ik moeilijk dieper gaan. Ga ze ook straks bestellen, alleen maar in het roodkapje ?
Vandaag weer naar Jerry geweest voor een borst / bicep training.
Inferno ook nog gezien en even mee gepraat,maar hij is net als ik ben dat wanneer je aan het trainen ben je ook aan het trainen bent.
We hadden allebei een tanktop aan ,maar dachten dat we beter waren als er coole "swag yolo dragonball z" kreten op hadden gestaan
Ja, tijdens training gaat het erom om alles wat op het menu staat goed af te krijgen en daarna oprotten. Ik zag tussendoor wel dat jullie goed bezig waren met verschillende oefeningen.
Volgende keer maar zo'n flitsende stringer met een schreeuwende tekst erop "Downloading Muscles" of "Gaaaaiiinnnzzz!!!!!" erop.
Incline bench
Een vage db press ,draai,narrow press die fokking zwaar was.
Machine flyes superset diamond pushups
Machine preacher curls
Vage concenration curls die goed diep aanvoelde.
Reverse cable curls
High pulley curls.
Daarna nog wat geposeerd en cardio gedaan en er zat weer een goede training op.
Nog wat complementen gekregen van verschillende gasten en dat geeft altijd een goed gevoel.
Daarna mijn kuur besproken voor mijn bouwfase en daar zijn we ook helemaal uit.
We zullen in het weekend van 8/9 maart beginnen.
Morgen mijn eerste powerlifting dag met squat / deadlift / bench waarbij ik met de hulp van inferno en iggy een goed schema heb gevonden.
Hopelijk kan ik op deze dagen mijn techniek verbeteren en mijn gewichten verhogen volgens een voorgeschreven schema.
Op Instagram staat nog een progress pic van mij en lisanne.
Goed allemaal goed
Wanneer je zo gericht te werk gaat zoals je dat altijd doet moet het wel goed koment met het PL. Ik ben benieuwd!
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Net terug van mijn eerste powerlift training en dat was ,.... anders
Licht en zwaar tegelijk m.a.w. wel even schakelen.
Ook voor het eerst mijn adipowers getest en ik moet daar echt aan wennen.
Mijn voetpositie is nu smaller wat ook weer anders drukt en ik kan mijn rug veel rechter houden.
Zal wel even duren voor ik daar aan gewend ben,maar voor bankdrukken vind ik ze nu al wel fijn.
Ik lig veel stabieler met mijn voeten veel meer vast/stabiel op de vloer.
Het was ook een tijd geleden dat ik back squats had gedaan en dat was ook te merken
Aangezien dit de eerste train was zijn de gewichten laag ,maar dat zal (hopelijk) wekelijks omhoog gaan.
Rusttijd lag tussen de 45 / 60 sec. - iphone gebruikt om dat goed in de gaten te houden.
Waar ik ook even aan moet puzzelen zijn de WU sets en het aantal reps.
Ik zet ze er nu maar even bij en misschien kan iemand (inferno/iggy) daar even naar kijken.
Back squat
WU
20 x BW
10 x 40
03 x 70 paused - 3 sec
Werksets
3 x 110
3 x 110
3 x 110
Deadlift
WU
05 x 100
02 x 150
Werksets
02 x 185
03 x 150
03 x 150
03 x 150
03 x 150
03 x 150
03 x 150
03 x 150
03 x 150
Bench press
WU
10 x 40
Werksets
03 x 80
03 x 80
03 x 80
03 x 80
03 x 80
03 x 80
03 x 80
03 x 80
03 x 80
03 x 80
nice, is dit hoe je het hebt bedacht met iggy en inferno? En waar wil je naartoe qua verhogen, bepaald %/gewicht per week per oefening en als je strand deload? Vast aantal werksets of op=op?
nice, is dit hoe je het hebt bedacht met iggy en inferno? En waar wil je naartoe qua verhogen, bepaald %/gewicht per week per oefening en als je strand deload? Vast aantal werksets of op=op?
Heb iggy en inferno om advies gevraagd,want dit is echt iets extra's wat ik er graag bij wil doen.
Mijn BB trainingen blijven altijd voorgaan op deze training.
Ik werk met 3 verschillende schema's voor squat / deadlift / bench
squat 210 - wedstrijd goedgekeurde rep
Deadlift 260 - wedstrijd goedgekeurde rep
Bench 160- wedstrijd goedgekeurde rep
Ik wil vooral aan mijn techniek werken en de progressie toepassen op mijn BB trainingen.
Waarschijnlijk voor 2015 een keer een beginners wedstrijd lijkt me voor mezelf een leuke uitdaging.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment