Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik moet de eerste nog tegenkomen die op 12-13% bijna alle lijnen trekt op z'n benen die er zijn.
Seperatie tussen alle quad koppen die oppervlakkig liggen.
Seperatie tussen quads en hams in side poses.
Lijnen op de hams
Separatie tussen de 2 hoofden van de m. gastrocnemius.
Soleus daaronder apart.
Als dat 12-13% zit 99% van bn op 18+% bf
Iedereen mag een mening hebben en foto's doen Mvos tekort, maar goed. Dat kan iemand aan de andere kant van een beeldscherm nooit weten natuurlijk.
Mvos had altijd al goed aderen zichtbaar. Dus zeggen dat omdat hij roids gebruik bepaalde dingen niet opgaan.
Zat gasten die kuren en eruit zien als een of andere opgeblazen vochtkop die enkel in stand gehouden wordt door die 500mg+ test per week die er in gaat met 0,0 aderen, definitie. Om over die kracht stats van die lui nog maar te zwijgen..
Ik snap wel wat gespierde mug bedoeld te zeggen maar dat is toch niet persé een waardeoordeel of vervelend? Ik stel me ook wat anders voor bij 10% maar inderdaad als je kijkt naar de context snap ik wel dat het er nu niet zo knaldroog uitziet als dat het beeld is van de meeste mensen bij zulke bf percentages wat betreft cuts en abs enzo, dergelijke en zulks . Maar goed lekker belangrijk, gaat toch boven verwachting?
Omdat het kant nog wal slaat, die gast heeft overal aders en jij zegt door de as..hij is de grootste op bn en kuurt 3 weken wtf man??
Kritiek is natuurlijk ok, maar zijn vp wordt oa beoordeeld / gemeten door iemand met verstand...het halve forum staat op 12% maar is twee keer zo vet.
Dus kan me indenken dat hij niet alle kritiek kan hebben, zeker niet als het onterecht is.
srry maart ik wilde zon leuk plaatje op 1000 neerzetten maar lukte niet
Maar je hebt wel gelijk hoor.
Vp is 12% op dit moment en dat zit hem in de onderrug,maar benen en bovenkant zitten dik sub 10%
Maar het doel is nu bulken en dus groeien,waarbij abs absoluut geen prioriteit hebben.
We zien nu de outline en obliques ,maar diepte zit er nu niet in en zal pas gebeuren als we weer gaan cutten.
Daarbij blijf ik zeggen dat ik deze shape wil vasthouden tijdens mijn bulk ,maar droog blijven geen prioriteit heeft.
Deze shape is nog meer dan fatsoenlijk naar BB standaard en als we nu bv een wedstrijdvoorbereiding in gaan is het een goed startpunt.
Verbeterpunten zijn bekend dus daar gaan we aan werken
Tegen kritiek kan ik zeker wel,want als iemand zegt dat mijn bovenkant borst voller moet en mijn biceps piek in bv de bdb foto groter moeten damn hebben ze helemaal gelijk.
Zal straks mijn trainingen van vandaag nog even loggen - borst / biceps en borst
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Ik snap wel wat gespierde mug bedoeld te zeggen maar dat is toch niet persé een waardeoordeel of vervelend? Ik stel me ook wat anders voor bij 10% maar inderdaad als je kijkt naar de context snap ik wel dat het er nu niet zo knaldroog uitziet als dat het beeld is van de meeste mensen bij zulke bf percentages wat betreft cuts en abs enzo, dergelijke en zulks . Maar goed lekker belangrijk, gaat toch boven verwachting?
Anyways, goed bezig baas!
jij staat op 15% toch als m op 12/13 staat betekend dat dus dat jij qua vp 2% van hem verwijderd bent.
ik heb je natuurlijk niet gezien maar ik gok dat weinige hier weten hoe ze eruitzien op 10/12%
Dat neemt niet weg dat ik vind dat iemand wel zijn mening mag geven in een log,ook al slaat het in dit geval nergens op.
Iedereen kan zien dat de progressie van Maarten van de afgelopen tijd gigantisch is,maar alleen complimentjes gaat ook maar vervelen toch?
Lekker laten gaan en je weet het:een adelaar vangt geen vliegen!
Als dat 12-13% is dan zit 99% van bn op 18+% bf
Veel vetpercentages worden ook wel beter geschat dan dat het in werkelijkheid is. Ik heb ook eens foto's gepost toen ik aan het einde van mijn cut zat en werd toen op 9-10% geschat, maar het was nog steeds 12-14%. Foto's zijn zo afhankelijk van allerlei factoren..
Iedereen mag een mening hebben en foto's doen Mvos tekort, maar goed. Dat kan iemand aan de andere kant van een beeldscherm nooit weten natuurlijk.
Alsof ik dat niet goed benadrukte in mijn post, kom op man.
Mvos had altijd al goed aderen zichtbaar. Zeker nu na z'n cut. Dus zeggen dat omdat hij roids gebruik bepaalde dingen niet opgaan is nogal bullshit..
Had ik geen idee van, maar vasculariteit wil niet alles zeggen. Is ook zeer persoonsgebonden en tevens 'gooide' ik het niet op AS gebruik, ik zei alleen dat het er invloed op (kan) hebben.
Zat gasten die kuren en eruit zien als een of andere opgeblazen vochtfysiek die enkel in stand gehouden wordt door die 500mg+ test per week die er in gaat met 0,0 aderen, definitie of whateverthefuck. Om over die kracht stats van die lui nog maar te zwijgen..
Ieder lichaam is anders, zou jij toch moeten weten als ik zo door je log heen ga. Tevens moet je niet iedereen en alles met elkaar vergelijken.
Anyways, goed bezig baas!
Pff.. eindelijk iemand die niet bevooroordeeld is.. bedankt.
Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
jij staat op 15% toch als m op 12/13 staat betekend dat dus dat jij qua vp 2% van hem verwijderd bent.
ik heb je natuurlijk niet gezien maar ik gok dat weinige hier weten hoe ze eruitzien op 10/12%
Ik heb niks over percentages gezegd ouwes, ik zeg alleen ik denk dat de meeste mensen een ander beeld bij 10% hebben (ik ook). Meer een wedstrijdklaar beeld en dat is nu niet aan de orde aangezien de man volle bak aan t bouwen is all I'm saying. Zei ook niet ben het er mee eens maar ik snap waar het vandaan komt en vond het zodoende niet de gekste opmerking op aarde. Ben zelf redelijk lean nog denk dat 15% wel realistisch is maar ben tegenwordig ook wat kritischer op mezelf wat vp betreft De vloek van een keer 6pack gehad hebben haha. Darned! Maar goed laten we maar kappen over dit geneuzel daar is een log niet voor.
Mug, de dingen die je hierboven zegt geven me haast een onbedwingbare reactie om met je in discussie te gaan, want je praat shit.
Maar goed, zal Mvos zijn log sparen en niet gebruiken om Mug verder af te "fikken".
Verder no hard feelings hoor naar jou, Mug. We moeten allemaal nog veel leren, ikzelf ook.
Daarom zeg ik ook,...maarten bovenkant borst meot voller en biceps meoten groter.
Top dank je wel ,daar ga ik mee aan de slag.
Maar die opmerkingen ,net zoals de kuitopmerking een x aantal pagina's terug zou stevie wonder niet eens maken.
Eigenlijk moet ik niet eens reageren,want daar werk ik te hard voor en weet ik zelf wel wat ik moet doen.
Prima. Je vroeg ergens naar, ik ga mijn mening. Blijkbaar valt die hier voor zowat iedereen in het verkeerde keelgat. De helft van de post wordt maar gelezen en vervolgens wordt er subjectief en vooringenomen veroordeeld.
Je geeft zelf aan dat je UB rond de 12% zit? Geen idee of je dit dan meent.. zo ja, dan snap ik alle ophef niet? Vooral oude koeien uit de sloot halen, jezus gast.. je kwam eerst op me over als een hele toffe gast, maar met zulke botte reacties begin ik je aardig in twijfel te trekken.
Dan ben ik maar die gast, die iets durft te vragen of te zeggen wat anderen door hun roze bril niet zien. Reageer dan niet als je denkt dat ik het niet waard bent, dan blijf ik hier wel weg.. blijkbaar wordt het niet gewaardeerd hier om je mening te geven en oprecht te zijn.
Voor alle volgers.. het was niet mijn intentie om Mvos tekort te doen, zoals jullie vinden. Ik blijf wel bij mijn mening en die hoor je maar te accepteren, net als dat ik die van jullie accepteer.
Mug, de dingen die je hierboven zegt geven me haast een onbedwingbare reactie om met je in discussie te gaan, want je praat shit.
Maar goed, zal Mvos zijn log sparen en niet gebruiken om Mug verder af te "fikken".
Verder no hard feelings hoor naar jou, Mug. We moeten allemaal nog veel leren, ikzelf ook.
Tuurlijk gast, ik praat shit.. mooie beargumentering. Heeft niets met 'nog veel te moeten leren' te maken. Mening is mening. Echt weer typisch BN gedrag hier. Laat het hier verder maar bij, mocht je wat te klagen hebben of te schelden dan PM je maar.
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Zo zo gaat goed, over die abs... vond het gewoon vaag dat je overal zo facking droog staat en je abs gewoon niet zo zichtbaar waren tot de rest van je lichaam. kom op 12% blinde ziet dat je overal streppen trekt en aders ziet zo ie zo onder de 10% moet zitten...
Bulk mode is zo ie zo niet te blind kijken op lijnen en definitie massa pakken en vet % in de gaten houden en fuck vocht is zo weer weg
Mug volgens mij wordt het tijd dat je stopt met reageren. Je wilt constant het laatste woord hebben en je gelijk halen. Iets met spreken is zilver en zwijgen goud! Dit is Maarten zijn log en zoals hij al aangeeft hij werkt er hard voor. Dan verdient hij ook de kredits. En hij is een van de weinige die hier logt, en daarbij foto's laat zien. Over zijn voeding en hoe hij erbij staat. Je hoeft vervolgens niet de foto specialst uithangen.
Kom op jongens, deze 'discussie' is al klaar. Iedereen heeft zijn mening gegeven en er hoeft niemand afgebrand te worden over zijn mening. Zoals Mvos al aangeeft: zijn we daar klaar mee.
Mvos: je ziet er echt sick uit man. Geen idee of ik het al eens eerder heb gevraagd of dat ik gewoon niet goed kijk, maar hoeveel jaar train je nu in totaal?
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment