Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Je gaat heerlijk kerel, super leuke filmpjes!! Nog ff volhouden maar volgensmij gaat dat met jou helemaal goed komen. Respect en wat een top fysiekDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
-
Originally posted by Dinky Toy View Postkon je daar niet beter voor gaan zitten... is onderhand een leuk boekwerk181 cm 85 kg 14%
Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg
Comment
-
Originally posted by Rickbeen View PostJe gaat heerlijk kerel, super leuke filmpjes!! Nog ff volhouden maar volgensmij gaat dat met jou helemaal goed komen. Respect en wat een top fysiek
Jerry en ik zijn bezig met het voorbereiden van de meet en aangezien we die express op zaterdag hebben gezet zie ik je eindelijk in het echt!
Pakken we samen een frikandel
Originally posted by TjanIlo View PostGaaf filmpje!
Maak me enigszins lichtelijk zorgen om je, of je wel in een xxlshirtje past
Beest!
Ik reageer straks of morgen nog even op je email.
Originally posted by kedamn View PostHeb je hele log lopen lezen afgelopen paar dagen... respect man je ziet er ziek uit!
Thanks man,..ik doe mijn best met nog een korte tijd te gaan en daarna meteen door naar de volgende.
Originally posted by Dinky Toy View Postkon je daar niet beter voor gaan zitten... is onderhand een leuk boekwerk
Originally posted by kedamn View Posthehe het is idd motiverend om zoiets zo moois te lezen respect geld natuurlijk voor beiden
Originally posted by Arend-jan View PostHaha zeker een leuk boekwerk, heel mooi om te lezen hoe die weg naar het podium verloopt, want dat is zeker niet niks. Mooi filmpje ook! In deze staat nog zo Deadliften, respect hoor!
Men te laten zien / lezen hoe ik het ervaar onderbegeleiding van Jerry.
Als ik zo alleen al de laatste pagina's lees en wat Lis en ik elke dag weer in onze inbox vinden zijn er veel mensen die het leuk vinden en er positiviteit uit halen.
Deadlift was deadload dag zonder belt en die 5x200 voelde super zwaar aan ,maar het blijft mijn favoriete oefening om te doen.
Als ik er nog maar 1 mocht doen dan wist ik het wel.
Originally posted by Gus View PostLeuk filmpje Dat schudden met je benen en dan ineens aanspannen ziet er sick uit
Vanmorgen weer een uur cardio gedaan en nu ga ik mijn spullen pakken voor de 2de sessie.
Ik merk dat ik nu ook gewoon meteen moet gaan omdat ik anders niet meer vooruit te branden ben.
Ben ook net thuis van werk ,want ik was samen met een maat trainingen geven aan 70 man in Hengelo.
Naar huis rijden duurde superlang (2,5 uur) ,maar gelukkig kon ik ff een klein tukkie doen in de auto.
ps,die keer niet 2x hetzelfde verhaal verteldTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostBedankt Rick,...
Jerry en ik zijn bezig met het voorbereiden van de meet en aangezien we die express op zaterdag hebben gezet zie ik je eindelijk in het echt!
Pakken we samen een frikandelDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Zo, de laatste paar pagina's er even door geramt!!
Zat een dikke week in Engeland voor het werk, met bijna geen tijd om wat te lezen.
Jullie staan er echt beide super op, kunnen zo als koppel in 'n actie film, haha!
Echt geweldig.
Lees alles met ontzettend veel plezier!(meestal voordat ik ga sporten.......... Motivation they call it.):PIn between obsessed periods
Comment
-
Originally posted by Jurvg View PostIk reageer niet zo vaak maar lees wel altijd met plezier je berichten maarten. Heel tof filmpje ook!
Succes met je laatste 4 weken.
PS je kuiten zijn volgens mij geen achterliggende spiergroep meer
Als ik nu naar mezelf kijk vind ik alles achterlopen en steeds kleiner en kleiner worden.
Ik kan nou al niet meer wachten totdat we weer gaan vreten,maar dat is januari pas.
Kutsport is het of te groot of te klein
Originally posted by Rickbeen View PostHaha sws maatje, zie e naar uit om jullie te ontmoeten en waardeer het echt machtig dat jullie het op zaterdag gedaan hebben!!! Gaan we zeker doen
Originally posted by mdejonge View PostZo, de laatste paar pagina's er even door geramt!!
Zat een dikke week in Engeland voor het werk, met bijna geen tijd om wat te lezen.
Jullie staan er echt beide super op, kunnen zo als koppel in 'n actie film, haha!
Echt geweldig.
Lees alles met ontzettend veel plezier!(meestal voordat ik ga sporten.......... Motivation they call it.):P
bedankt voor je comment en we gaan er nog even keihard tegenaan!
Nu snel naar Jerry voor een rug / triceps training en wat poseren /cardio.
laters,Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Dicht bij Manchester, Crewe genaamd....
Ben lasser, moesten daar monel(materiaalsoort) tanks lassen...
Als er Nederlandse veiligheidsregels werden gehanteerd, zal de fabriek al lang van de bodem worden geschoven, jezus wat een gevaar....
Yes, succes met je laatste paar weken!In between obsessed periods
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
2 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment