Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Mvos View Post
    Zag net je pm maat.
    zal er vanavond even op reageren.

rug gaat lekker he?
    Ty maat!

Rug gaat egt super!
    Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Je gaat heerlijk kerel, super leuke filmpjes!! Nog ff volhouden maar volgensmij gaat dat met jou helemaal goed komen. Respect en wat een top fysiek
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Gaaf filmpje!
        Maak me enigszins lichtelijk zorgen om je, of je wel in een xxlshirtje past
        Beest!
        Last edited by TjanIlo; 09-09-2014, 11:16.
        " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

• Heb je hele log lopen lezen afgelopen paar dagen... respect man je ziet er ziek uit!

Comment

• Originally posted by kedamn View Post
            Heb je hele log lopen lezen afgelopen paar dagen... respect man je ziet er ziek uit!
            kon je daar niet beter voor gaan zitten... is onderhand een leuk boekwerk
            ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• Originally posted by Dinky Toy View Post

hehe het is idd motiverend om zoiets zo moois te lezen respect geld natuurlijk voor beiden

Comment

• Originally posted by Dinky Toy View Post
                Haha zeker een leuk boekwerk, heel mooi om te lezen hoe die weg naar het podium verloopt, want dat is zeker niet niks. Mooi filmpje ook! In deze staat nog zo Deadliften, respect hoor!
                181 cm 85 kg 14%
                Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Leuk filmpje Dat schudden met je benen en dan ineens aanspannen ziet er sick uit
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
                    Je gaat heerlijk kerel, super leuke filmpjes!! Nog ff volhouden maar volgensmij gaat dat met jou helemaal goed komen. Respect en wat een top fysiek
                    Bedankt Rick,...

Jerry en ik zijn bezig met het voorbereiden van de meet en aangezien we die express op zaterdag hebben gezet zie ik je eindelijk in het echt!

Pakken we samen een frikandel

Originally posted by TjanIlo View Post
                    Gaaf filmpje!
                    Maak me enigszins lichtelijk zorgen om je, of je wel in een xxlshirtje past
                    Beest!
                    Haha,zolang jij me geen ijs geeft moet het lukken
                    Ik reageer straks of morgen nog even op je email.

Originally posted by kedamn View Post
                    Heb je hele log lopen lezen afgelopen paar dagen... respect man je ziet er ziek uit!
                    Dat is een flinke tijd die je daar ingestoken hebt.
                    Thanks man,..ik doe mijn best met nog een korte tijd te gaan en daarna meteen door naar de volgende.

Originally posted by Dinky Toy View Post
                    inbinden die handen

Originally posted by kedamn View Post
                    hehe het is idd motiverend om zoiets zo moois te lezen respect geld natuurlijk voor beiden
                    Bedankt maat echt goed om te lezen!

Originally posted by Arend-jan View Post
                    Haha zeker een leuk boekwerk, heel mooi om te lezen hoe die weg naar het podium verloopt, want dat is zeker niet niks. Mooi filmpje ook! In deze staat nog zo Deadliften, respect hoor!
                    Dat is inderdaad de hele opzet van dit log.
                    Men te laten zien / lezen hoe ik het ervaar onderbegeleiding van Jerry.
                    Als ik zo alleen al de laatste pagina's lees en wat Lis en ik elke dag weer in onze inbox vinden zijn er veel mensen die het leuk vinden en er positiviteit uit halen.

Deadlift was deadload dag zonder belt en die 5x200 voelde super zwaar aan ,maar het blijft mijn favoriete oefening om te doen.
                    Als ik er nog maar 1 mocht doen dan wist ik het wel.

Originally posted by Gus View Post
                    Leuk filmpje Dat schudden met je benen en dan ineens aanspannen ziet er sick uit
                    Bedankt Gus,...

Vanmorgen weer een uur cardio gedaan en nu ga ik mijn spullen pakken voor de 2de sessie.
                    Ik merk dat ik nu ook gewoon meteen moet gaan omdat ik anders niet meer vooruit te branden ben.

Ben ook net thuis van werk ,want ik was samen met een maat trainingen geven aan 70 man in Hengelo.
                    Naar huis rijden duurde superlang (2,5 uur) ,maar gelukkig kon ik ff een klein tukkie doen in de auto.

ps,die keer niet 2x hetzelfde verhaal verteld
                    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Ik reageer niet zo vaak maar lees wel altijd met plezier je berichten maarten. Heel tof filmpje ook!
                      Succes met je laatste 4 weken.

PS je kuiten zijn volgens mij geen achterliggende spiergroep meer

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                        Bedankt Rick,...

Jerry en ik zijn bezig met het voorbereiden van de meet en aangezien we die express op zaterdag hebben gezet zie ik je eindelijk in het echt!

Pakken we samen een frikandel
                        Haha sws maatje, zie e naar uit om jullie te ontmoeten en waardeer het echt machtig dat jullie het op zaterdag gedaan hebben!!! Gaan we zeker doen
                        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Zo, de laatste paar pagina's er even door geramt!!
                          Zat een dikke week in Engeland voor het werk, met bijna geen tijd om wat te lezen.

Jullie staan er echt beide super op, kunnen zo als koppel in 'n actie film, haha!
                          Echt geweldig.

Lees alles met ontzettend veel plezier!(meestal voordat ik ga sporten.......... Motivation they call it.):P
                          In between obsessed periods

Comment

• Originally posted by Jurvg View Post
                            Ik reageer niet zo vaak maar lees wel altijd met plezier je berichten maarten. Heel tof filmpje ook!
                            Succes met je laatste 4 weken.

PS je kuiten zijn volgens mij geen achterliggende spiergroep meer
                            Top om te horen maat!

Als ik nu naar mezelf kijk vind ik alles achterlopen en steeds kleiner en kleiner worden.
                            Ik kan nou al niet meer wachten totdat we weer gaan vreten,maar dat is januari pas.

Kutsport is het of te groot of te klein

Originally posted by Rickbeen View Post
                            Haha sws maatje, zie e naar uit om jullie te ontmoeten en waardeer het echt machtig dat jullie het op zaterdag gedaan hebben!!! Gaan we zeker doen
                            Ja man word hoog tijd ,want we proberen nu al een flinke tijd af te spreken,maar het komt er steeds maar niet van.

Originally posted by mdejonge View Post
                            Zo, de laatste paar pagina's er even door geramt!!
                            Zat een dikke week in Engeland voor het werk, met bijna geen tijd om wat te lezen.

Jullie staan er echt beide super op, kunnen zo als koppel in 'n actie film, haha!
                            Echt geweldig.

Lees alles met ontzettend veel plezier!(meestal voordat ik ga sporten.......... Motivation they call it.):P
                            Hoe was je week in Engeland? waar zat je?

bedankt voor je comment en we gaan er nog even keihard tegenaan!

Nu snel naar Jerry voor een rug / triceps training en wat poseren /cardio.

laters,
                            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Dicht bij Manchester, Crewe genaamd....
                              Ben lasser, moesten daar monel(materiaalsoort) tanks lassen...
                              Als er Nederlandse veiligheidsregels werden gehanteerd, zal de fabriek al lang van de bodem worden geschoven, jezus wat een gevaar....

Yes, succes met je laatste paar weken!
                              In between obsessed periods

Comment

• Je log was altijd al redelijk uitgebreid ,maar de filmpjes zijn een erg leuke toevoeging.
                                Zeker als je 'niet alledaagse' oefeningen doet.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X