Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jij vind jezelf klein gab maar in je onderbroek zag je er top uit man en nog zonder maar een beetje pomp
    Zie je vrijdag..effe doorbijten bikkel.

Comment

• Net terug van een lekker training samen met Jerry waar hij echt het uiterste uit me gepushed heeft vandaag.

wide pull downs
      1 arm seated rows
      t bar rows
      hypers

1 arm cable extensions
      incline db skull crushers
      rope extensions

30min stairmaster

Gewicht is weer aan het stijgen en vp blijft dalen

Nu snel naar bed ,want om 05:30 moet ik weer mijn bed uit voor 60min cardio.

Welterusten,
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Good morning!
        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Leuke foto's zo in die stijl, scheelt wel dat je foto's en vids maken leuk vind maakt het e.e.a. nog interessanter. Het lijkt trouwens wel of we een soort van real life soap volgen
          Goed gejat is het halve werk!

Comment

• echt groot respect zowel voor je training/ voeding/ volharding/ discipline...
            als voor de manier waarop je dit logje bijhoud.

Chapeaux!
            ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• Originally posted by east1977 View Post
              Leuke foto's zo in die stijl, scheelt wel dat je foto's en vids maken leuk vind maakt het e.e.a. nog interessanter. Het lijkt trouwens wel of we een soort van real life soap volgen
              Hahaha,tja ik ben wel van het interessant proberen te houden en veel te delen.

Originally posted by Dinky Toy View Post
              echt groot respect zowel voor je training/ voeding/ volharding/ discipline...
              als voor de manier waarop je dit logje bijhoud.

Chapeaux!
              Bedankt Dinky ,dat doe me echt goed om te horen en ermee door te blijven gaan,want het kost me inderdaad veel tijd en energie.
              We merken wel dat we aan alle kanten veel reacties / vragen en steun krijgen dus voor ons gevoel zijn we op de goede weg en den we iets goeds.

Comment

• Afgelopen zondag naar een PL meet geweest in worldfit 010.
                Hierbij een kleine impressei die ik gemaakt heb.

De volgende ben ik van de partij om mee te doen en misschien is dit ook een leuke start voor andere op kracht georienteerde sporters op dit forum.

Comment

• Maarten, ik heb een vraagje over je cardio. Als je dat aan het doen ben, doe je dat dan "op gevoel"? Of hou je een bepaald ritme, of een bepaalde hartslag, in het oog? Of hou je bijvoorbeeld pas op als de machine een x-aantal kcal aangeeft?
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Originally posted by niet_hier View Post
                    Maarten, ik heb een vraagje over je cardio. Als je dat aan het doen ben, doe je dat dan "op gevoel"? Of hou je een bepaald ritme, of een bepaalde hartslag, in het oog? Of hou je bijvoorbeeld pas op als de machine een x-aantal kcal aangeeft?
                    Het is gewoon op gevoel en na een tijdje ben ik al een idioot aan het zweten.
                    Een uitdaging moet het zeker zijn,maar geen uitputting.

Hartslag houd ik tussen de 120/140 waar het de laatste tijd meer richting de 120 zit.

Ik houd op als mijn tijd om is en niet als ik een totaal aantal kcals ofzo heb gehaald.

Comment

• Mooie log man! Leuk die filmpjes ook.

Succes de laatste weken!

Comment

• Originally posted by Mvos View Post

Afgelopen zondag naar een PL meet geweest in worldfit 010.
                        Hierbij een kleine impressei die ik gemaakt heb.

De volgende ben ik van de partij om mee te doen en misschien is dit ook een leuke start voor andere op kracht georienteerde sporters op dit forum.

Zie meteen al een aantal squats voorbij komen die niet eens in de buurt van parrallel komen, zonder jury is pl geen pl.
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo
                        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Maarten wat ik me eigen afvraag is het volgende.
                          Merendeel van de literatuur geeft aan dat nachtrust heel belangrijk is in onze sport.

Ik zie je vaak rond 0:30 uur snachts nog wakker zijn , waarbij je 5 uur morgens weer opstaat voor je cardio. Maakt dit in je preps uit en zou je dit liever anders zien.

Waarschijnlijk ben je hiertoe genoodzaakt, maar ik was daar wel eens benieuwd naar.
                          Stats: 74kg at 11%
                          Vision: 85kg at 8%

Comment

• Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet hoe die bikkel dit volhoudt .....
                            Een dag niet getraind...

Comment

• Elke seconde dat je niks te doen hebt slapen.

Comment

• Hij houdt het vol omdat hij de 'Desire' heeft.

Vind ik mooi
                                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X