Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gefeliciteerd. Al het harde werk heeft zich geloond want je zag er naar mijn mening top uit!.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Maarten. Gefeliciteerd met je 4e plek. Wellicht had je meer verwacht. Maar toch een top prestatie. Ook Stond Lis er super hard bij. Was helaas net te laat voor de prejudging bij Lis. Maar de rest wel gezien.

Op naar de volgende!!
      Stats: 74kg at 11%
      Vision: 85kg at 8%

Comment

• 4de plek is heel netjes! Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Volgende x in de top 3 maat!

Comment

• Zeker heel netjes jullie mogen trots zijn!
          Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Ben trouwens ook wel heeeeeel erg benieuwd wat je nog voor belangrijks had te melden aan ons!!
            Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Maarten, gefeliciteerd met je 4e plek! Jij hebt je best gedaan om er zo goed mogelijk bij te staan maar waarschijnlijk is die jury gewoon blind! Ben benieuwd naar de filmpjes die je voor ons hebt gemaakt
              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Geweldig gedaan allebei! Mogen jullie trots op zijn!
                Mangs wa, aait nich

Comment

• Ik kan je gaan feliciteren maar net naast het podium eindigen is zwaar klote! Maar ik wil je feliciteren met de resultaten die je afgelopen jaren hebt bereikt ondanks alle tegenslagen. Diepe respect!
                  Hard work Pays off!

Comment

• Lisanne - YouTube
                    Mrfox - YouTube

Comment

• @quibus thanks voor de vids... Balen dat ik het laatste deel heb gemist
                      " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

• Hi allemaal,

Als eerste bedankt aan iedereen die zijn steun en vertrouwen heeft uitsproken richting Lisanne en mij!
                        In het bijzonder forummers Quibus & R. , Frankie ,Ironmind ,gripmaster ,mdejonge , Ruhl en TjanIlo voor het afreizen & bijwonen van een erg lange,maar supergeslaagde dag!

Vrijdag naar Hoogeveen vertrokken en eenmaal op het park aangekomen hebben we de rest van de avond alleen maar gerelaxt en bergen carbs gegeten (rijst/ananas/rozijnen/bambix) en wat proteĂŻne / vetten (kip /ei / cashews)

Zaterdag ochtend mijn shape gechecked en besloten dat mijn huid dun genoeg was om vocht te gaan afdrijven ,maar nog wel te blijven laden.

Die dag om de 30min wezen pissen en ik voelde alles drogen en vooral strakker worden.
                        Carbs lager nog hoger dan de dag ervoor en ik was tot 01:00 snachts bezig met eten.
                        (proteine / vetten bleven hetzelfde)

Zondag - contest day

Verrot geslapen,omdat ik elk uur naar de wc moest om te pissen ,maar ik werd met een super goed gevoel wakker en toen Jer mijn shape ging checken was het precies wat we wilde - timing

We hadden wel het gevoel dat er een lading volume uit was ,zelfs met het vele eten ,maar dat het vocht afdrijven zo goed had gewerkt dat we echt nog een lading moesten eten die dag.
                        Gelukkig had ik nog 5 uur voordat ik op moest.

Om 8:30 daar aangekomen voor de inschrijving / weging /NBBF paspoort ect en na een beetje warrig begin liep het allemaal soepel.
                        Ik kijk her en der wat om me heen en zag de mijn BB klasse -90kilo wel een zware dobber zou worden.

Weging kwam uit op 83 kilo ,dus er was inderdaad een lading gewicht of en meer dan genoeg ruimte om bij te eten.
                        Na een kleine meeting besloten om iedere 30min te eten en ieder uur mijn shape te checken.

Nadat we allemaal al onze spullen hadden uitgestald backstage was het tijd voor de voorstel ronde waarbij iedereen over het podium liep.

De meeste hadden een paars enercup atleet shirt aan wat de organisatie graag wilde.
                        Onze nieuwe sponsor (ice76 - protein ice) had voor ons t-shirts gemaakt in dezelfde kleur paars ,dus daar kregen we backstage la meteen wat vragen over wanneer het beschikbaar zou zijn ect ,want proteine ijs is altijd goed - Begin 2015 op de markt.

daarna was het tijd voor make up voor mijn gezicht,aangezien inbruinen van je gezicht geen "gezicht" is
                        Daarna de 2 laag bruining erop en net voordat ik op moest nog een shine voor de finishing touch.

Net voordat ik het podium opging zegt Jerry tegen mij "jij hebt toch 500 twixen in je tas zitten? eet er even 2 en drink een glas rode wijn.
                        Die suiker kick was zo intens dat ik gelijk begon te stuiteren en deed me veel goeds.

Nog een lading vloeibare magnesium erin tegen de kramp die erg aanwezig was en gaan!

De verplichte poses gingen allemaal goed ,maar helaas gingen ze veels te snel door de poses heen en had je soms geen tijd en echt goed te gaan staan of om even goed door te spannen.
                        Er werd vanuit het publiek en vooral coaches veel geschreeuwd dat ze het rustiger aan moesten doen.

Dat was ook gelijk de trend van de hele dag wat zoveel voor de verplichte ronde als de poseer ronde ging het erg snel en werd vaak de 60sec niet eens gehaald.

Ik zat in de eerste callout met 2 andere wat altijd een goed teken is,dus een top 6 (vd 12/13 geloof ik) moest erin zitten.
                        De laatste callout waren duidelijk goede ,maar mindere in deze klasse dus ik ging met een goed gevoel het podium af.

Daarna tot aan de poseer rond weer veel gegeten ,want ik bleef het maar verbranden en moest steeds bij eten om vol te blijven.

Uiteindelijk is het totaan de poseer ronde het volgende ingegaan.

800 gram rijst
                        400 gram bambix
                        400 gram ananas
                        100 gram cashews
                        150 gram rozijnen
                        4 pakken rijstewijfels
                        4 bananen
                        halve pot jam
                        halve pot honing
                        2 twixen
                        2 glazen rode wijn.
                        1ltr coke zero
                        0,5 ltr water
                        2 redbull suikervrij

Eind resultaat was 87,2 op het podium vol met aders en net harder als in de ochtend.

Poseer ronde was zoals gezegd erg kort en dat was jammer,maar ik heb mijn poses kunnen doen alleen moest alles wat sneller.
                        Het maakte mij niet zoveel uit,want die rondes worden toch allemaal niet meegeteld. (alleen als het echt kiele kiele is in een klasse)

Ik heb getraind om de eerste plek te halen en dat was altijd mijn insteek ,maar het was duidelijk dat de klasse erg zwaar was en dat de 3de plek het hoogste haalbare zou zijn.

Uiteindelijke 4de geworden en dat was prima en ik ben er super blij en trots mee!
                        Zoals ik al zei zat de eerste plek er niet in,maar koste wat koste wilde ik B atleet worden en dat heb ik bijhaald evenals een mooie medaille en een stralende vrouw met de dames overall peoples choice award! (gemiddelde leeftijd 18/24 - Lisanne 35 jaar - MILF )

En nu?

Jerry en ik hebben vanmorgen al om de tafel gezeten en op 14 december gaan we de Ironman doen.
                        Na wat goede comments van de jury weten we waar we de komende periode aan moeten gaan werken.
                        Bijna alle punten had Jerry ook al in zijn hoofd ,dus goed om te horen dat we daar allemaal op 1 lijn zaten.

Aangezien we in een goede shape zijn en wat tijd hebben, gaan we optimaal gebruik maken van mijn rebound en 4 weken proberen zoveel mogelijk massa te pakken en daarna de prep in te gaan.

Lis en ik zijn uitermate tevreden over ons optreden / shape en voorbereding.

Als laatste een bedankt je richting de belangrijkste persoon in onze prep Jerry Koolhoven.
                        Bedankt voor al je steun maat en op naar de volgende.

Wagentje volgeladen met 99% eten

zondag voor de weging

Atleet kaarten en nummers

make up selfie tijd - lisanne & Anna (klasse winner boven 172cm - TeamJK)

Bruining

Bruining samen met mijn maat Beau (junioren 1ste plek en -90 3de plek -TeamJK)

opwarmen en continu doorspannen - rocking the ice76 tee

Opwarmen

Opwarmen

Opwarmen

Twix en rode wijn en een vrolijk gezicht

front relaxt

Front double biceps

Back double biceps

Back double biceps - andere hoek

Most muscular - video still

poseer ronde doornemen

Lis rocking the ice76 tee

bummmmmm

Lis en Jerry

Poses voor verschillende fotografen. altijd leuk om als gezin iets te doen en beide te scoren.

Jerry was, en met 16 atleten en erg veel 1st / 2de / 4de / 6de prijzen en allebei de (man/vrouw) publieks prijzen,er helemaal klaar mee

Mooiste moment vd avond dat miles het podium opgerend kwam toen Lisanne haar prijs is ontvangst nam.
                        Hele zaal ging aawwhhhhhh

ontbijt van daag waren M&M's 4 twixen ,2 rebulls en toen zijn we echt begonnen

Nogmaals allemaal bedankt voor jullei steun en we loggen vrolijk verder ,want de Ironman is de volgende stap in het plan om A atleet te worden.

Video zal ik waarschijnlijk morgen afhebben ook al hebben we de zondag niet erg veel gefilmd.
                        De wekelijkse video's blijven we ook gewoon doen,maar misschien iets anders van opzet.
                        Vanaf 5 weeks out zal ik wel weer mijn prep video's gaan maken.

En deze week zal ik zeker ons nieuws nog delen
                        Last edited by Mvos; 06-10-2014, 16:36.
                        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Gefeliciteerd met je 4e plek, respect!

En succes met je verdere doelen, ik blijf natuurlijk volgen.

Comment

• Top verslag maat.
                            waren 14 deelnemers btw.

Comment

• Wow Maarten. Je kunt echt trots zijn op jezelf en ook op Lisanne! Jullie hebben het echt fantastisch gedaan. En vind het nog steeds super tof van je dat je dit allemaal zo leuk en uitgebreid met ons wil delen. Ik blijf je natuurlijk volgen, en ik kijk uit naar 14 december

Comment

• Mooi verslag en super foto's! Helemaal die foto van jullie drieen op het podium!!
                                Nogmaals een top prestatie van jullie beide en ik blijf dit log vol interesse volgen!! ( en ben benieuwd naar het nieuws)
                                Gaat Lis ook meedoen met ironman/ironmaiden? Je stond er top bij!
                                I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X