Originally posted by Ruhl
View Post
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Mvos View Posthaha,uiteraard hebben we een mooie achterplaats waar we in de zomermaanden lekker elk weekend kunnen bbqen en kunnen chillen na een flinke trainings sessie.
In de wintermaanden kunnen we de bbq nog steeds aangooienSUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Vandaag zou ik eigenlijk naar Q gaan,maar drukte op het werk zorgde ervoor dat ik dat niet ging halen.
Verder ook niet wezen trainen alleen 60min cardio.
Morgen weer naar Jerry voor een meting en training gevolgd door weer een cursusdag.
Q. komt morgen even naar mij toe voor zijn meting en dan bepalen we of we nog een weekje doorgaan of langzaam beginnen met bouwen.
Laters,Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Vandaag weer een meting gehad en we zijn een flink stuk in vp naar beneden gegaan!
Er zit nog wel iets teveel vocht in de we vanaf deze week gaan droppen en qua trainingen wat hoger in de herhalingen 12/15.
Cardio blijft gewoon full on en dan zitten we de aankomende 2 weken precies waar we moeten zijn al zou dat geen volle week voor de wedstrijd zijn dat we klaar zijn.
Opzich geen probleem als het zondag de 14de maar goed is
Schouders / Hamstrings
Seated arnold press
4 x 10 opgebouwd tot 36 kilo DB's
Incline side raises
4 x 10 - 12 kilo DB's
BB upright rows
4 x 10 - opgebouwd to 40 kilo
underhand front raises
4 x 10 - 18 kilo DB's
standing leg curl
4 x 10 - max FS
1 leg lying leg curl
3 x 10 + partials
1 x 10 + partials / holds
Daarna een kleine ronde geposeerd,maar ik was helemaal op dus dat was niet veel.
Toen nog 45 min cardio gedaan voordat we naar de de 4de cursus dag gingen over stimulerende middelen wat erg goed was en me weer wat nieuwe inzichten heeft gegeven.
Fijne avond,Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
36 kg db's arnold press, dat zijn flinke gewichten! (De rest trouwens ook )
Wat ik nog niet had meegekregen: doe je de LIT cardio altijd op een lege maag of eet je toch eerst nog wat om je spierweefsel te sparen? Ik weet dat er veel artikeltjes over zijn, de een zegt dit de ander zegt dat. Maar wat is jouw idee daarover?
Comment
-
Ik doe al mijn cardio LIT zowel fasted als na mijn training.
Voor mijn fasted cardio neem ik niks,maar aan de andere kant zitten er bij mij weer eiwitspaarders in die afbraak tegenaan. (bcaa caps zou je kunnen nemen)
Over of fasted nu wel of niet (beter) werkt zijn de meningen verdeeld,maar de meeste die de onderzoekjes volgen blijven daarbij ,maar ik vind de praktijk veel belangrijker en daarbij merk ik dat er wel degelijk is verschil is.
De laatste dagen overal een dubbel gevoel bij mbt mijn prep.
Sommige momenten heb ik totaal geen zin meer en andere momenten gaat alles weer super.
Lijk soms net een vrouw in de overgang.
Vanmorgen begon kut,maar de rest vd dag was prima en na wat opmerkingen in de gym begon ik zelf de vooruitgang ook weer te zien.
Eten en cardio zijn op dit moment echt killing ,maar met nog maar 3 weken te gaan is het erop of eronder.
fasted cardio 60min
borst / biceps
flat bench opgebouwd tot 5 x 140
incline cable flyes
incline Hammer strength press
chest dips
standing db curls
seated hammer curls
incline curls
60min cardio
45 min cardio
Nu snel douchen en naar bed ,want morgen om 06:00 is het weer cardio tijd
FMLTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
nog 3 weken.... bedenk eens hoe lang je al bezig bent... deze laatste loodjes wegen het zwaarst, maar opgeven is geen optie! 't is nu of nooit!
go gogo (weet je wel hoe zelden ik mijn pompoms uit de stofnesten haal )ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
Originally posted by emielos View PostKomaan bikkel! Het zijn nog maar 3 weekjes en dan mag je weer shinen op het podium. Reaching the A status, komop!!Originally posted by quibus View PostIk leg de twixen vast voor je klaar gappie, zet hem op maat!!!Originally posted by Wengstertje View Postmooi om te lezen dat ik het niet alleen zwaar heb. haha keep it up!!
voor mij is het vandaag weer een welverdiende rustdag :$Originally posted by Dinky Toy View Postnog 3 weken.... bedenk eens hoe lang je al bezig bent... deze laatste loodjes wegen het zwaarst, maar opgeven is geen optie! 't is nu of nooit!
go gogo (weet je wel hoe zelden ik mijn pompoms uit de stofnesten haal )
We gaan lekker door,want het is nog geen 14dec
Vanmorgen fasted schouders / hamstrings gedaan gevolgd door 30min cardio
Reverse pec deck
cable side raises
hammer front raises
seated millitary press
standing leg curls
seated leg curls
Nu net thuis van werk en ik ga,nadat ik voor de kleine man en mijzelf eten hebt gemaakt en hem naar bed heb gebracht ,weer richting Jerry voor een 2de training van vandaag en weer een cardio sessie.
Word leuk
Verder wat nieuws van de notaris en de KVK dat alles omtrent FoxGym bv nu rond is,..Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Lisanne had afgelopen weekend nog een shoot voor o.a. XXL.
Zitten zeker wat coole pics bij.
Pics bij https://www.facebook.com/JLSphotographyNL?ref=br_tf
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by Gus View PostMet 2u cardio per dag op 1700kcal heeft denk ik niemand ergens zin in Veel succes, je bent er bijna
Originally posted by east1977 View PostMooi dat alles rond is, eeuhhh wanneer is de volgende meet kan niet wachten
Net thuis na een flinke zweet partij en bijna 5 man op een bek gerost te hebben die na elkaar kwamen vertellen dat ik er moe uitzag
Thank you Captian Obvious
wide grip pull downs
Bent over rows
small grip pull downs
machine rows
straight arm pull downs
cgbp
rope push downs
incline db skull crushers
30min cardio.
Nog wat geposeerd en weer was er vooruitgang te zien,maar het gaat echt met een slakkengang.
We moeten als een idioot blijven pushen om te zorgen dat we optijd klaar zijn en we zullen maar een dag nemen om vol te laden,want alle dagen hebben we nodig.
Positieve is dat we nog steeds tegen de 90kilo aan zitten en dat mijn schouders en biceps erg vooruit zijn gegaan in die korte periode en dat de lijnen in mijn quads en hams nu al dieper zijn dan tijdens de vorige wedstrijd.Last edited by Mvos; 27-11-2014, 00:08.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment