Rainman's reminder 1973-....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by db96 View Post
    Pics van de stief dochters? Als is het alleen maar dat je zo'n leuke stiefzoon wilt!
    Nee, die foto's plaats ik niet hier, ouwe geilneef.
    Maar ze hebben aan aandacht geen gebrek hoor.
    Wel leuk dat een gedeelte van hun vrienden club ook bij mij traint.
    Dan help ik ze een beetje met trainen.

En het is trouwens'schoonzoon'ipv 'stiefzoon' D.
    Maar ik wil alleen maar een schoonzoon die langer dan 1 maand achter elkaar traint.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Team Rain-team No Rain: 1-1
      Mangs wa, aait nich

Comment

• Originally posted by rain View Post

Maar ik wil alleen maar een schoonzoon die langer dan 1 maand achter elkaar traint.
        Haha, held! Je traint ze zodat ze daarna jouw stiefdochters een beetje kunnen beschermen (bij het stappen)?

Succes met je rug!

Comment

Zit nu aan de 2 weken, dus spreek je over 2 maanden dan oke? Want stiekem wil je het wel

maar ff zonder gein, wel kut van je rug, maar geinig dat je met die gasten traint, probeerde me pa toen ook tot trainen aan te zetten, niet dat die het nodig heeft maar gewoon als leuk, alleen ging die ouwe maar niet

Comment

• Originally posted by db96 View Post
            Zit nu aan de 2 weken, dus spreek je over 2 maanden dan oke? Want stiekem wil je het wel
            Een beetje goede dochter wil een man en geen 17-jarige ecto

Zou wel cool zijn als je over een paar jaar met je zoontje zou kunnen trainen. Heb je je dochters nog niet zo ver kunnen krijgen?
            Ik doe een gok

Comment

Haha, dat is precies wat ik altijd zeg. Mocht ik een dochter krijgen die ooit met een vriend thuis komt: keuring vind plaats in de gym

Ga je mee doen met de posing op de meet?

Comment

• Nee joh, natuurlijk niet.
                Dat laat ik lekker aan anderen over.
                Buiten dat ik daar absoluut het fysiek niet voor heb, zie ik er voor mij de weerwaarde niet van in.

Als er een eetwedstijd is doe ik wel mee.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

• En hoe was het vanmorgen met het ruggetje?
                  Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Wel wat beter gelukkig.
                    Gisteren kon ik amper de auto in-en uitstappen, vandaag kan ik zelf mijn veters weer strikken.
                    Het zit nog wel vast, net alsof het versteend is.
                    Maar als ik het verschil voel met gisteren, ga ik zondag weer trainen.
                    Voorlopig wel mijn onderrug en benen ontzien en ik ga waarschijnlijk naar een fysio in Dordrecht.
                    Via DBB zijn adres gehad ,hij is zelf bodybuilder volgens mij.
                    Daar duik ik straks even in.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Vanmorgen borst/biceps getraind.
                      De bedoeling was 8x8 met lichter gewicht omdat mijn rug nog niet echt goed voelt.
                      Maar omdat ik totaal niks voelde tijdens de training(nu wel een beetje) heb ik toch mijn normale schema gevolgd

Wu

Incline dumbell press:
                      4 x 10 x 26 kg

Bench press:
                      10 x 70 kg
                      10 x 80 kg
                      10 x 90 kg
                      2 x 6 x 100 kg

Chestpress:
                      4 x 10 x 60 kg

Cable crossover laag naar hoog:
                      4 x 10 x 25 kg

Biceps cable curl:
                      3 x 10 x 25 kg

Crossbody hammercurls:
                      3 x 10 x 12 kg

Biceps dumbell extensions:
                      3 x 10 x 12 kg

Redelijke training, waarbij ik vooral gefocused heb op negatieven ipv gewicht.

Nu lekker de zon in.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Lekkere training hoor! Ook goed om te horen dat het nu beter gaat met je rug. Zon? Welke zon? Hier is het helaas zo bewolkt als ma lije
                        Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Idd welke zon haha. Goed dat je rug weer beter aanvoelt. Hoe gaat het met je gewicht/vp nu?
                          Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Originally posted by weslleyy View Post
                            Idd welke zon haha. Goed dat je rug weer beter aanvoelt. Hoe gaat het met je gewicht/vp nu?
                            Ik ben weer lekker bijgekleurd(en volgevreten ).
                            Vandaag ben ik naar Rotterdam geweest,even de toerist uitgehangen en in de nieuwe markthal wezen koekeloeren.
                            Erg mooi en erg veel lekker eten en drinken.

Mijn rug voelt btw niet beter aan,maar bij borst en biceps training had ik er gelukkig geen last van.
                            Daarna wel een beetje,maar het was te doen.
                            Lastiger is het als ik een tijdje zit,in dit geval in de auto.
                            Dan sta ik eerst een paar minuten te rekken en strekken voor ik kan lopen.

Daarom pas ik de komende tijd heel erg op met trainen en schrap ik oefeningen zoals squat,romanian deadlift en hyper extensions etc.
                            De row oefeningen zullen ook niet echt fijn voelen,maar die doe ik wel met lichter gewicht om alles wel een beetje soepel te houden.
                            Ach,er zijn ergere dingen en het trekt heus wel weer bij.
                            Zo niet,dan gaan mijn vriend Walther en ik even langs de fysiotherapeut.

Mijn gewicht schommelt tussen de 98 en 100 kg momenteel en mijn vetpercentage kan ik niet meten gelukkig,ik heb geen tang.
                            Maar het bulken bevalt prima en volgend jaar februari/maart bekijk ik even wat ik ga doen.
                            Mijn kcal inname is ongeveer 4000/4500 p.d.

Eigenlijk was het beter om mijn vetpercentage niet zo hoog te laten oplopen,maar met een kabeltrui lijk ik in de winter nog een beetje buff.
                            Mijn gevoel is ook dat het percentage spier/vet dat je aankomt, omdraait als je redelijk aan je natuurlijke max zit.
                            Als je normaal bulkt met +/- 500 kcal boven onderhoud,kom je bv 80% spier aan en 20% vet(Dit is geen feit maar een voorbeeld omdat ik de verhouding niet weet en of deze conclusie wel klopt).
                            Zit je daarentegen redelijk in de buurt van je natuurlijke max en eet je 500 kcal boven onderhoud,kom je voor mijn gevoel bv 80% vet aan en 20% spier.
                            Maar om achterlopende spieren bij te laten trekken,zal je boven onderhoud moeten eten.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Zo niet,dan gaan mijn vriend Walther en ik even langs de fysiotherapeut.
                              Walther is kennelijk een populaire jongen, iedereen noemt 'm z'n vriend.
                              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• niet vergeten dat hoe hoger je vp is, hoe meer je (in verhouding) vet aanzet ipv spier.

Dus niet te veel boven onderhoud eten ouwe
                                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X